פרקים מדהימייייייייייייים.!!
את כותבת בצורה מדהימה!!!
לילה טוווב מותק :]
מווושללללם
תומממר פשששוט נאאאדיר. . :]
תודה יפות שלי 😊
שיהיה יום מוווווושלם
אוווהבת אתתתכם 3>
יאאא..
זה כזה מ=ו=ש=ל.ם.#!!!..
תום-תום... תום-תום.#!!!?.
רוצה רק תומר... 😛
יא... איזה כלב אסף..
שישרף..בעעעעע...
מחכה להמשך מהרר..
שניייה אמרתי ששהפרק מעללף...
או יותר נכון...
ל.י.ג.ה....
אהה.. אמרתי.. אבל בכל זאת..
פרק מ=ו=ש=ל=ם.#!!...
אוהבת עינברו'ש
חח צודקת | =
בקטנה [ ;
תודה בנות המשך מקווה שיהיה היום ( :
איייזהה כייפליי =]
עכשיו השלמתי איזה 3 פרקים! =]
מהמםם!! פשוטט מושלםם!!
אאווךך.. איזה חראא האסףף הזה!!
איןן אני פשוט צריכה להפנים שאין דבר כזה להשתנות! =[
טוב לא נורא 😛 תום תום יותרר חמוד וחתיךך!!! ((חחח כן כן אני גם יודעת איך הם ניראים! 😉 )
אה ו.. מה עם נדב? נעלם מהסיפור הזבלל הזה?! במיילה הוא מכוער!!
חח תמשיכי מאמי חולהה עליךך הכיי הכיי מווואה 😘
מממדהיםם
איזה חממווד תומר !
תמשיכיי בובה
מוואה עננקית
תודה בנווות 😊
לכל התשובות שלכן תקבלו תשובות במהלך הסיפור אמרתי לכן כבר
אווווהבת 33>
ייייייייייאאוו
איזה פרק סופפנניי!#@
א-ה-ב-ת-י כ"כ,אבל כ-"-כ,חיי!@@#
כפרההה על המ-ו-כ-ש-ר-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת@!@#
תממששייככי הכי מהרר ששייששש,
בלחץץ ע-צ-ו-ם!!@#
מאמין שבפלאפוון זה אסף או תום תום.. חיחיח,נחכה ונראההה
מדהההההההההההההההים!
המשששששך :]
יפים שלי תקשיבו ||:
יש לי מבחן ענק עוד שבוע מהיום..
ואני חייבת לחרוש זה בתנ"ך וזה פול פרקים
אז אני לא חושבת שיהיה המשך
אני אנסה לכתוב, לא מבטיחה !
אוהבת 33> , .