וואי יפים שלי אתם לא יודעים איך חסר לי לכתוב...
מזה התגעגעתתתי [:::
מחר יש לי ת'מבחן, שאני אחזור הביתה או קצת יותר מאוחר
אני אכתוב לכם המשששך מכל ה- 3>
אוהבת אתככם, שיהיה יום מוווושלם (::
מבינהה אוותתך בבוובי
גממני בלחץ לא נורמלללי :]
מחכהה להמשך !
יום רביעייייייייי!!!!!!
תכתבייי
מחכה מאמוש שליי =]]
וואי אני מבינה.. אוךך תקופה של מיבחניםם!! =[ בעעעעע!
כוכב נופל / פרק 43
"אני אוהבת אותך אמא באמת . . פשוט אני מפחדת שהמשפחה תתפרק מול העיניים שלי" אמרתי לה
"את, אוראל ואבא הכי יקרים לי בעולם . . אני מצפה ממך ומאוראל לתמיכה מלאה !
אתם הילדים שלי, מי אם לא אתם יכול להבין אותי יותר טוב ?" אמא שאלה וכאב לי עליה
"צודקת, אוהבת המון . . יהיה בסדר" אמרתי וחיבקתי אותה .
"טלפוווון" צעקתי כששמעתי את צילצול הפלא שלי ורצתי במהירות למעלה
"הההלו ?" עניתי . . . . . .
"מאמי . . ?" שמעתי את קולו של אסף
"סלאמת !" אמרתי ובאתי לנתק
"שניייה" שמעתי צעקה דרך הפלא
"שום שנייה, אין לנו על מה לדבר !" אמרתי לאסף
"תקשיבי מאמי שנייה !" הוא אמר לי
"מאמי אני אראה לך, יאללה דקה על השעון יש לי הרבה דברים לעשות" אמרתי והבטתי על השעון
"2 דק' בבקשה !" הוא אמר לי
"2 דק' מעכשיו כשנגמר אני מנתקת" אמרתי והתחלתי להביט על סיבובי המחוגים על שעון הקיר שלי
"תראי אני לא רציתי לבגוד בך, בגלל זה נפרדתי ממך !
אבל אני אוהב אותך כל כך לא יכולתי להיות בלעדייך . . אני צריך להיפרד ממנה !
מאמי אני אפרד ממנה ונהיה ביחד כמו שהיינו עד אתמול,
אני מבטיח לך שזה בחיים לא יקרה שוב" אסף אמר ועברה לה דקה
"סיימת ?" שאלתי
"שירז כפרעלייך אל תהיי ככה !" אסף אמר לי
"תקשיב אל תתקשר אליי, אל תחפש אותי, שמור ממני מרחק ברור ? ! סלאמת נגמרו 2 דקות " אמרתי וניתקתי .
'חוצפן' חשבתי לעצמי וזרקתי את הפלא על המיטה, התיישבתי מול המחשב והתחברתי לאייסי, כתבתי אווי
-=-=-=-=-=-
אולי, נמנמ ( :
תום-תום דבר איתי נשמה שלי !
אחיות ? ! אוהבת המון . .
° • # החיים יפים תנצלו אותם י'מדהימים # • °
-=-=-=-=-=-
התחלתי לקרוא לחשובים לי את האווי . . אף אחד לא על המחשב /=
פתאום עלה לי חלון " (*********) - אסף בעע :-! - קרא/ה את הודעת הלא נמצא שלך "
'מעפן' חשבתי לעצמי וקראתי לתומר את האווי
-=-=-=-=-=-
אולי תנסו וזהההו ? ! 😛
שיר-שיר שלי את ילדה מלאך, דברי איתי בייבי !
^+^ דברים מפתיעים קוראים במפתיע ^+^
-=-=-=-=-=-
'כפרעליו' חשבתי לעצמי והקלדתי לו >
®«:::פאקינג שירזי:::»®
תום-תום קטן ?
תום-תום שלי ( :
קטנננננה !
®«:::פאקינג שירזי:::»®
חח, מה קורה נשממה ?
תום-תום שלי ( :
עכשיו מעולה יפהה שלי
מה איתך ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
מממ בסדר בובי [ =
תום-תום שלי ( :
מה עם ההורים מאמי שלי ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
השלמתי עם אמא 😊
יהיה בסדר, היא מאמינה לאבא יאאיי [::
תום-תום שלי ( :
יופפי, אני הכי שמח בשבילך נשמתתי !
®«:::פאקינג שירזי:::»®
תומר מאמי תודה על הכל באמת, אין עלייך !
תום-תום שלי ( :
חח כאילו מה כבר עשיתי נשמה
זה בסדר מתוקה שלי ..
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אתה משהו מיוחד, באמת [=
תום-תום שלי ( :
אוו אוו מי שמדבררת 😛
®«:::פאקינג שירזי:::»®
חחח מווואה 😘
תום-תום שלי ( :
מה עושה היום ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
נמנמ . . לא דעעת, אתה ?!
תום-תום שלי ( :
לא יודע בובהה . .
בא לך לעשות משהו ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
מממ מה לדוגמה 😛 ?
תום-תום שלי ( :
מה שיתחשק לנסיכה 😊
®«:::פאקינג שירזי:::»®
תציע רעיונות . . , [:
תום-תום שלי ( :
אני יווווודע 😁
®«:::פאקינג שירזי:::»®
יאס דרלינג ? P =
תום-תום שלי ( :
או סרט או מסעדהה,
או שניהם ביחחד . . הולךך ?! 😊
®«:::פאקינג שירזי:::»®
וואלה אחללה, מתאים לי !
תום-תום שלי ( :
אז יאללה מתי לבוא לאסוף אותך ?? חחח
®«:::פאקינג שירזי:::»®
נמנמ . . נילך לסרט ב-9 ? כי אחרי זה כבר מאוחר והקולנוע יסגר /=
תום-תום שלי ( :
כן נכון, 8 וחצי תהיי למטה . . אני ארים אלייך שיחה דקה לפני שאני שם
נילך לסרט ואחרי זה נישב באחת המסעדות בקניון
®«:::פאקינג שירזי:::»®
סבבה לגמררי 😊
יאללה נשממה שלי אחי קורא לי אז נדבר מתה עלייייך 😘
תום-תום שלי ( :
טוב יפה שלי מת עלייך הההמון 😘 !!!
"אוווראל מה רצייית ?" צעקתי לעבר חדרו
"פתחחחי" הוא צעק לי ופתחתי את הדלת שלו
"אהה ?" שאלתי ועמדתי בכניסה
"כנססי י'פדלאה !" הוא אמר וזרק עליי כרית
"פדלאהה 😯 ?! לממה ככה ?! לא יפפה 😂 " אמרתי וסגרתי את הדלת אחריי
"נו לאן הלכת אתמול שהיית עצבנית?? בזמן שיש גשם בחוץץ !" הוא שאל אותי
"אויי הכרתי בנאדם הכי חמוד כמעט דרס אותי חח היום אנחנו הולכים לסרט ואז למסעדה 😁" אמרתי לאוראל
"אהה?! 😕 " הוא הביט בי לא מבין
"טוב תקשיבבב . . ." אמרתי והתחלתי לספר לו כל מה שקרה אתמול בלילה .
"עללק אני בשוווק, בן זוננה חכי מה אני עושה לו . . כל הזמן אני מוותר לו ראבבבק איתתו" אוראל כעס על אסף
"עזוב, בקטננה ! אני יודעת טוב מאוד מי הוא עכשיו ככה שזה בסדר" אמרתי וחיבקתי את הכרית שאוראל זרק עליי
"מתי את יוצאת עם 'תום-תום' שלך ? חחחח" הוא שאל וחייך
"נמנמ 8 וחצי הוא בא לאסוף אותי עם הרכב 😊" אמרתי וחייכתי
"יפפה לך שמנננה, תהני" הוא אמר לי
"חחח טנקיו שמנמן, יאללה אני זזתי לראות טלוויזיה קצת . . נשיייקות" אמרתי, פיזרתי לו נשיקות באוויר ויצאתי .
"אתה פה? טוב , אני יורדדת ביי מאמי" אמרתי וניתקתי את הפלא, תומר מחכה לי
"יאללה אמא יצצצאתי, איך אני נראאאית ?!" שאלתי אותתה
"בסדר" היא אמרה וחייכה בזמן שהבטתי על עצמי במראה שבפתח הבית
"מה בסדררר ? !" שאלתי בצווחה קטנה
"אויי סליחה, שכחתי שבסדר זה לא טוב 😉 את נראית מעעעולה" היא אמרה ונשקה לי על המצח
"ככה אני אוהבת [: ביייי מאמיטה" אמרתי וסגרתי את הדלת אחריי.....
מממדהים :]
כממה שהתגעגעתתי לסיפפור המוושלם הזה !
אחרי הסיפור הזה ואחרי עוד 2 אני עוקבת,
כניראה שהסיפור שלך מיוחד P;
אווווהבת אותתך
ומחכה ללללהמשךךךך
קצר😢 אבבבבבבבבבבבבבבל?!
מדהים!
פפפרקק כזה יאפפה
התתגעגעתיי לסיפפווררר
אססףף הזה ?! בעע עליוווו להרוג אותתוו
תמשיכיי בוביתת
מוואהה
פא פאאאוו!!@#
חחחחחחחחחחחחחחחחח
פייצציית,נשמתתי הטהורה!
אאומנם קצרצר,אבבל מדהים כמו כ-ו-ל מה שאת כותבת!!!
אאווהב אותך,ודברי איתי..כ"כ התגעגעתי אאללךךךךךךך!
בתי חיי לילה טוב [::
לך ולכולם 😊
ארווסי מאמי שלי גמני התגעגעתי מללא
מחר אחרי בצפפר הוודעה לאייסי,
מתתה עלייך !
אללה עוד תגובות 😛 ?!