בהצלחה במבחן מאמי
ותמשיכי כשתוכלי
מוואהה
תודה בנות 😊
סטפני מאמי כתבתי שאני לא חושבת שיהיה המשך עד רביעי הבא
יכול להיות שאני אמצא זמן ואכתוב משהו קצר אבל אני לא מבטיחה .
אוהבת אתתתתכן 33>
QUOTE (--תותי-- @ 19/10/2006) ^
עניתי למעלה
למה עד רביעי.. : :/
יש לי מבחן משווה בתנ"ך על איזה 20 פרקים |=
בהצלחההה מאמי..
יותר חשוב שתצליחי במשווה... :]
אני בשיר המתחחח.. תמשיכי
ובהצלחה במבחן
גל מאמי הסברתי שיש לי מבחן משווה מאוד גדול יום רביעי
אחרי המבחן אני אכתוב פרק !