ואיי איזה מדהים..
קראתי עכשיו הכל..
אבל לא הנבתי כמה דברים..
התקופה של ההתגשמו של החלום עברה?
וממ הרי נדב ואסף תיכננו לפגוע בה לאא.? והיא אמרה שהיא תחזיר להם..
ופתאום היא עם אסף? [או שפיספסתי פרק או מששו..]
בקיצור..
המשך מזההה דחופפפפי :}
קריני בובי שלי 😊
איך אני שמחה שאת קראת את הסיפור 3>
נמנמ בקשר לשאלות »
התקופה של המשאלה עברה היא הגשימה את המשאלה שלה וחזרה למציאות.
בנוגע לאסף ונדב זה חלק שאני משאירה לפרקים יותר מאוחרים 😉
תודה יפה שללי [=
יוווווווווווווווו
גועלללללללללללללל נפפפפשששששששששששש פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
המשךךך דחופפפפפפפפפפפפפפפפפפ
לירווווווווווני 😊
המשך לקראת הלילה יפות שלי
תודה, מוווואה [:::
תודה בנות 😊
וואי אני מתה מעייפות, אתם לא מבינים S =
אני הולכת ללמוד למבחן משווה בתנ"ך בלי חשק ||:
ואחרי זה אני אכתוב המשך [::
אוווהבבבת 333>
בבהצלחה מאמי תלמדי טוב טוב
ותמשיכי כשתוכלי
מוואה עננקיתת
יאאאיי..
2 פרקיים מוושלמייםםם..
דיי.. איזה בן זונה האסף הזה.#!!!!..
יאאאא.. דיי...
היה משהו חשוד בהתנהגות שלו..בעע..
שונאת אותוו...
עכשו .. תומר.!!..
רק תווממררר.#!!..
מחכה להמשך...
אוהבת עינברו'ש
אאאאי ידעתתי שאאאאסף בנזונננה :]
מחכככככה להממממשך יפפה שללי..
בהצלחחחה במבחחחחן $#
כוכב נופל / פרק 42 ! ( :
"איך החברים שלי מאמי? נהנת ?" תומר שאל אותי
"כן תום-תום" אמרתי לו
"תום-תום ?" הוא שאל אותי
"יאאס, שם חיבה חדש . . רק לי מותר לקרוא לך ככה " אמרתי והוצאתי לשון
"חחחח ולך אני אקרא . . ממממ" הוא אמר חושב
"שיר-שיר" הוא אמר לי וחיוך עלה על שפתייו
"איי לייק דיס" אמרתי וצחקתי .
הפנתי את ראשי הצידה ופתאום קלטתי את אסף לא מוריד את עינייו ממני ומתומר
'בן זונה' חשבתי לעצמי, כל כך כאב לי
לא האמנתי שככה אסף יהיה מסוגל לשחק בי , ב=י שכל כך אהבתי אותווו . . . .
"מה יש לך ? את נראית כאילו את חושבת על מיליון ואחד דברים" תומר אמר לי
"אני ? ! לא מאמי . ." אמרתי לו
"אז למה את כל כך שקטה שיר-שיר ?" הוא שאל וחייך אליי
"סתם תום-תום אין לי מה לומר" אמרתי וחייכתי לו
"את מתוקה את !" הוא אמר לי ונגע עם אצבעו באפי
"אתה מתוק אתה !" אמרתי ונגעתי באפו .
"אז מה איך הכרתם ?" שאל עידו אחד מחבריו של תומר אותנו
"כמעט הרג אותי 😂" אמרתי ושנינו צחקנו, כולם הביטו בנו בשוק
"מה זאת אומרת ? !" שאלה לילך
"היה הרי גשם . . אני הלכתי לי ולא שמתי לב לכביש, למכוניות והוא כמעט דרס אותי" אמרתי
"וואי שתהיי בריאה !" עידו אמר לי והביט בנו מבוהל
"בקטנה העיקר הכרנו אחד את השני, שזה שווה ה כ ל !" תומר אמר וליטף את ידי
"כן אה, איזה חמודים הם בוווובי ?" לילך אמרה לחברה של בתאל
"כה חבל על הזמן !" בתאל חייכה אלינו ואנחנו החזרנו חיוך .
"טוב אז לאן מפה ?" תומר שאל אותי שנכנסנו בערך בשעה 5 לפנות בוקר לרכב שלו
"לא הביתה 😢" אמרתי ועשיתי פרצוץ עצוב
"יש לי רעיון" תומר אמר
"מהה ? ! 😊" שאלתי וחייכתי
"חכי ותראי י'חסרת סבלנות" הוא אמר והתניע את הרכב
"יאאי כזאת אני, אחת המגרעות שלי 😛" אמרתי והוצאתי לשון .
תומר הדליק את הרדיו ושמענו כל מיני שירים ככה ברקע,
רוב הנסיעה שתקנו . . תומר היה שקוע בדרך למרות שמידי פעם שמתי לב שהוא מביט עליי מפרופיל
ואני הייתי שקועה בו .
הבטתי בו הוא היה פשוט נראה כמו מלאך שנחת מהשמיים כדי לעזור לי
חשבתי גם על אסף ועל החברה החדשה שלו, בעצם לא כל כך חדשה .
הנחתי את ראשי על הכיסא, עצמתי עיניים וניסיתי כמה שפחות לחשוב !
"הגענו שיר-שיר" תומר אמר לי בזמן שהושיט את ידו אחורה ולקח שמיכה,
יצאנו מהרכב ושמתי לב שאנחנו בים . .
ירדנו אל החוף, פרסנו את השמיכה על החול ונשכבנו עליה .
"תראי את הכוכבים האלה !" תומר אמר לי ובהה בהם בריכוז מלא
'כוכב' חשבתי לעצמי וזיכרונות חלפו במוחי .
"על מה את חושבת ?" תומר שאל אותי אחרי מס' דקות של שתיקה
"סתם על החיים" אמרתי לו וסובבתי את ראשי לכיוונו
"חיים אה ? מלאי הפתעות . ." הוא אמר לי וסובב גם הוא את ראשו לכיווני
"לגמרי !" הסכמתי איתו
"תגידי . . מה עם החבר שלך שדיברת עליו ?" תומר שאל אותי
"אוווח, אל תזכיר אותו בכלל" אמרתי וחזרתי להביט על השמיים
"לממה ? ! מה קרה פתאום ?" הוא שאל אותי לא מבין
"סתם נבלה !" אמרתי בעצבים
"בא לך לספר ?" הוא שאל אותי
"ממ כרגע אני מעדיפה שלא, לא שאני לא סומכת עלייך כן ? !
אני סומכת עלייך מאוווד באמת . .
פשוט אני עדיין לא מוכנה לדבר על זה !" אמרתי לו והוא הביט בי
"איך שאת רוצה מאמי, אני תמיד פה להקשיב לך" הוא אמר לי
"תודה תום-תום" אמרתי והנחתי את ראשי על החזה שלו .
"שירז ?" שמעתי את קולה של אמא והתמתחתי
"בוקר טוב" היא אמרה וליטפה את שערי
"בוקר" אמרתי והבטתי בה בתמיהה
"אני חושבת שיש לנו שיחה פתוחה" אמא אמרה לי
"אמא בחייאת לא על הבוקר" אמרתי לה ופיהקתי
"מאמי אי אפשר לדחות את זה יותר . ." היא אמרה לי
"טוב שנייה, אני אשטוף פנים" אמרתי לה
"אני למטה מחכה לך עם ארוחת בוקר" אמא אמרה לי ונכנסתי למקלחת
שטפתי את הפנים, ציחצחתי שיניים, עשיתי קוקו גבוה וירדתי למטה .
"מה יש לאכול ?" שאלתי את אמא
"אוראל קנה לפני חצי שעה בערך בורקסים" אמא אמרה
"איזה ?" שאלתי
"גבינה, תפו"א, פיצה, פיטריות וכמה קורסאונים" אמא אמרה והניחה צלחת עמוסה בבורקסים וקוראסונים
"טוב שלא קנה את כל המאפייה" אמרתי וצחקתי .
"טוב תשמעי, אחרי ההתפרצות שלך עליי אתמול . . " אמא אמרה וקטעתי אותה
"התפרצותתתת ? !" הרמתי את קולי
"שירז מאמי תני לי לסיים בבקשה" אמא אמרה . . נאנחתי, נגסתי בבורקס הפיצה והבטתי בה
"תשמעי אז אחרי המריבה שלנו אתמול כשהלכתי לישון חשבתי על מה שאמרת
שאני חסרת אמון באבא שלך אחרי כל כך הרבה שנות נישואים .
ואני מודה שפתחת לי את העיניים,
אני לא הקשבתי לאבא שלך כי הייתי עיוורת מתוך כאב . ." היא אמרה לי ולגמה מנס הקפה שלה
"תראי אמא אני מבינה מזה להרגיש כאב של בגידה . ." אמרתי ונזכרתי מה שקרה בליל אמש
"אבל את צריכה קודם להיות בטוחה בהכל ואז להאשים בנאדם,
אם הוא באמת הכניס אותה להריון . .
באיזה צד את חושבת שאני אהיה ? בטח ששלך !
כי הוא הורס את המשפחה שלי, את הבית שלי !" אמרתי ואמא הביטה בי
"את צודקת שירזי . . הוא יעשה בדיקת ד.נ.א עוד מס' שבועות" אמא אמרה
"מי זאת האישה הזאת בכלל ?" שאלתי את אמא ולגמתי מכוס השוקו שלי
"אחת מהעבודה שלו . ." אמא אמרה
"זונה . ." סיננתי "מצטערת" אמרתי אחרי ששמתי לב שקיללתי ליד אמא
"זה בסדר היא באמת כזאת" אמא אמרה וחייכה לי חיוך קטן
"אני אוהבת אותך אמא באמת . . פשוט אני מפחדת שהמשפחה תתפרק מול העיניים שלי" אמרתי לה
"את, אוראל ואבא הכי יקרים לי בעולם . . אני מצפה ממך ומאוראל לתמיכה מלאה !
אתם הילדים שלי, מי אם לא אתם יכול להבין אותי יותר טוב ?" אמא שאלה וכאב לי עליה
"צודקת, אוהבת המון . . יהיה בסדר" אמרתי וחיבקתי אותה .
"טלפוווון" צעקתי כששמעתי את צילצול הפלא שלי ורצתי במהירות למעלה
"הההלו ?" עניתי . . . . . .
מהמם!!!! מחכה להמששכושששש
מוששששששלם!
המשךךךךךךךךךךך 😊
סופסוף שיהיה לה טוווב =]
לירווווווווווני