המשך לקראת הלילה [ :
טנקס בובי ^
ישששש [:
שיהיה אאאארוך כההה ?!
לאאב יווווווווווווו P:
כוכב נופל / פרק 41 [ : - 3>
"גלינג-גלונג" הפעמון נשמע
"וואי כפרעלייך לכי תפתחי אני פה עם המגש" לילך אמרה והוציאה מגש מהתנור
"אין בעיה" אמרתי והלכתי לכיוון הדלת
"מזל טובבב !" שמעתי קול מאחוריי זר פרחים, חייכתי לעצמי זה היה נחמד .
הקול היה לי מוכר ורק חיכיתי שהזר ירד מטה . .
"שלום . . תיכנסו" אמרתי והזר ירד מטה,
מול עיניי התגלו פניו של אסף עם אחת בלונדינית מחזיקים ידיים . . . . . . .
"שי...רז" אסף הביט בי וזר הפרחים נפל מידייו
הבטתי בו והדמעות הצטברו בזגוגיות עיניי.
לא הבנתי מה הוא עושה פה, הוא לא אצל סבתא וסבא שלו ? !
ומי זאת הבלונדית שלידו ? !
הרגשתי שאני עומדת להשתגע . .
"מה אתה עושה פה ?" שאלתי אותו
"שלום חמודה קוראים לי סיוון, וזה אסף חבר שלי . . עם מי באת ?" היא שאלה אותי בחיוך מאוזן לאוזן
"חבר שלך ? איזה חמודים 😊 . ." חייכתי חיוך צבוע "כמה זמן ?" שאלתי אותה
"בדיוק היום חצי שנה" היא אמרה "כל היום היינו ביחד יש לי אחלה בובי" היא אמרה במבט מאוהב
"יפה יפה" אמרתי וראיתי שאסף רוצה לברוח משם הכי רחוק שהוא יכול.
"אני פה עם תומר כפרה עליו" אמרתי וחייכתי חיוך גדול
"תומריקו ? יוואו הוא כזה נשמה תשמרי עליו בשתיי הידיים" היא אמרה לי
"כן, ברור . . אני לא אתן לבנאדם הכי מושלם ש-ה-כ-ר-ת-י לברוח לי" אמרתי מדגישה כל אות .
"חמודה" היא אמרה והביטה בי במבט מתוק, היא הייתה נראית אדם חמוד .
המצחיק הוא שבחודשיים האחרונים שלי ושל אסף הוא היה איתה, בגלל זה הוא נפרד ממני התאהב באחרת,
אז מה היה הדחף שלו לחזור אליי ?
הרגשתי שאני עומדת להתעלף .
"אני הולכת לעזור ללילך" אמרתי וחייכתי חיוך קטן ונכנסתי למטבח
"וואי איזה מתוקה היא תומריקקקקו" שמעתי את סיוון צועקת לתומר
"מה קורה אחי ?" תומר שאל את אסף ושמעתי שהם הביאו כיף ונשיקה .
"חברים נחמדים יש לכם" אמרתי ללילך ושמתי את כל הפסטלים והסיגרים בצלוחית מזכוכית
"כן . . אנחנו מכירים המון שנים מגיל קטן !
את אסף הכרנו בזכות סיוון לפני חצי שנה בערך" היא אמרה לי
'הזדמנות מצויינת להוציא מידע' חשבתי לעצמי
"איך הם הכירו?" שאלתי את לילך
"הוא היה במועדון עם חברים שלו וידידות שלו, הם חבורה גדולה כמונו בערך" היא אמרה לי
ורק אז נפל לי האסימון . . . .
"שלום אני רוצה בירה קרה קרה" קולה של נערה שרוצה להתמסטל הפריע לנשיקה שלי ושל אסף
אסף ואני סובבנו את ראשנו לעבר הקול והתגלתה לעיניינו ילדה בלונדינית עם עיניים חומות,
לא נמוכה ולא גבוהה, היא לבשה חצאית מיני ג'ינס ובגד גוף בצבע לבן שרק משאיר מקום לדימיון .
אסף הביט בה ובחן כל חלק בגופה ובפנייה . . אבל לא כעסתי הוא גבר , ככה הם הגברים !
"נחמד נחמד" אמרתי
"היו בהתחלה מזה מכשולים, מסכנים כמה הם סבלו" היא אמרה לי
"וואי למה ?" שאלתי אותה מנסה לברר כמה שיותר
"הייתה לו חברה, הוא ממש אהב אותה . .
היה מוכן לתת לה את החיים שלו" לילך אמרה לי והרגשתי צביטה בלב
"הוא רצה לבנות את החיים שלו עם הבחורה שהייתה איתו
הוא תמיד אמר לסיוון שהם עוד היו ידידים שהוא וחברה שלו בסוף יתחתנו .
סיוון הבינה שיש לו מישהי אחרת והחליטה לרדת מכל העניין,
היא לא אחת שמפרידה בין זוג שבאמת אוהב !
אך בסוף הוא התאהב בה ונפרד מחברה שלו, מסכנה בטח סבלה מאוד" לילך אמרה לי
"כה איזה בחורה לא הייתה סובלת ?" שאלתי ונזכרתי בתקופה שעברתי
"לא משנה מה שחשוב שהם מאושרים עכשיו" לילך אמרה וחייכה לי באושר
"כן, הכי חשוב שהם מאושרים" אמרתי לה ושמתי את ידי על הלב . . הרגשתי לא טוב .
"איך החברים שלי מאמי? נהנת ?" תומר שאל אותי
"כן תום-תום" אמרתי לו
"תום-תום ?" הוא שאל אותי
"יאאס, שם חיבה חדש . . רק לי מותר לקרוא לך ככה 😛" אמרתי והוצאתי לשון
"חחחח ולך אני אקרא . . ממממ" הוא אמר חושב
"שיר-שיר" הוא אמר לי וחיוך עלה על שפתייו
"איי לייק דיס" אמרתי וצחקתי .
הפנתי את ראשי הצידה ופתאום קלטתי את אסף לא מוריד את עינייו ממני ומתומר
'בן זונה' חשבתי לעצמי, כל כך כאב לי
לא האמנתי שככה אסף יהיה מסוגל לשחק בי , ב=י שכל כך אהבתי אותווו . . . .
מסכנה...
פרק מושלם
תמשיכייכמה שיותר מהר
כל כך רציתם המשך נכון ? !
אז תגגגגיבו 😛
פאק איזה בן זונה האסף הזה!!
טפו עליוו חח
תמשיכי דחוווףף
אני כבר לא זוכרת מי זה תומר .......אבל מדהייים המשךךךךך
חח תומר זה שכמעט דרס אותה..
תודה בנות 😊
א-י-ז-ה פפרקק וא וא ויואההההההה!!@#
חחח
אאהבתי כול אאותת שנכתבהה בבווווווווווווווו!!!
ה-ת-א-ה-ב-ת-י בסיפוור שלך,יפפהה ששללי!
תממששיכי הכי מהר שייש,פאקינגגו שלי!
חחח אוש כפרעלייך
מטורפת עלייך ארררוסי 😊
QUOTE (--תותי-- @ 13/10/2006) חחח אוש כפרעלייך
מטורפת עלייך ארררוסי 😊
אאני גגםם מטוררףף עלייך,ארוסה סקססית א-ש ששללי!!@#
ילדה מדהיממה אאחתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!! 🙄