מצטערת אבל לא היה לי זמן לנשששום..
אני עכשיו הולכת לעזור לאמא שלי במשהו
ושאני חוזרת אני אכתוב המשך ממש ארוך יצא כמו 2 המשכים 😊
יופייי יפהה שליייייייי =]
מ=ח=כ=ה :][:
יששששששששששששש=]
ייאאללהה,מחחכהה כ"כ!$
אייךך זה ייעעזזוור לליי.=]
לקרוואא שני הממשכים מושלממיים,אח,אאחחח!@$#
ת-מ-ש-י-כ-י זריייייייזזז!P=
כוכב נופל / פרק 36 ~ ( :
"חחחחח נדפקתם על הבוקר אהה ?" היא צחקה
"יאאאפ [= " אסף אמר וכולנו צחקנו .
התחלה של בוקר נפלאא ? ! מה אתם חושבים . . ?
"וואי זה היה טווב" אוראל אמר אחרי שסיים לאכול ולגם מכוס השוקו שלו
"לבריאות שמן" אמרתי וחייכתי לו
"אחח ארוחת מלכים נשבעע" הוא אמר וליטף את הבטן שלו
"כה היה אחלה" אסף אמר ונשען על גב הכיסא
"יאס 😊" ליאן הסכימה
"חחח לבריאות שמנים" צחקתי
"הלכתי לטלוויזיה.. אתה בא?" ליאן שאלה את אוראל
"בואי נוני" הוא אמר לה והם קמו לכיוון הסלון
"נכנסתי למקלחת" אמרתי וקמתי מהכיסא
כולם הביטו בי וחייכו .
הוצאתי בגדים מהארון ונכנסתי למקלחת,
סובבתי את הברז לכיוון המים החמים ובינתיים הורדתי את הבגדים מגופי
סובבתי את הברז לכיוון המים הפושרים ונכנסתי למקלחת .
חפפתי את ראשי היטב, סיבנתי את גופי טוב טוב ושטפתי את הסבון
לא חשבתי הרבה . . הרגשתי שטוב לי , אף אחד לא היה יכול לשנות את המצב רוח שלי .
אני כבר יודעת מה אני צריכה לעשות .
יצאתי מהמקלחת התלבשתי, הסתרקתי ויצאתי מהחדר .
"אווי יפיפיה" אסף אמר לי וחייך
"אויי מדהים 😛" אמרתי לו והוצאתי לשון
"תקשיבו אני מזה מאחרת הביתה יהרגו אותי, אז זזתי היה ממש כיף תודהה" הדס אמרה והביאה חיבוק לכולם
"חכי לי גם אני בא "אמר נדב "תודה היה ממש כיף" הוא המשיך את דבריו והביא לנו חיבוק .
"נשארנו לבד 😉" ליאן קרצה לי, לאסף ולאוראל עיניים
"טם טם טם טם" אמרתי וכולנו התחלנו לצחוק
"אלללה בלאגגגגגן" אוראל צעק וארבעתנו התחלנו לריב מכות
אוראל דיגדג אותי ואסף את ליאן
"וואי חאלס י'שמן נמאס לי מהתעללות הזאת" אמרתי לאוראל אחרי שכולנו נרגענו
ליאן הביאה כאפה לאסף והוא התחיל שוב לדגדג אותה
"עזוב אותתתה" אני ואוראל קפצנו עליו וכיסחנו אותו 😂
"וואי אתת מתתה, אין אין שירז יותתר !" אסף צעק לכיווני והתחיל לרוץ אחריי
"אההההה" צעקקתי ורצתי במדרגות לכיוון החדר שלי נכנסתי לחדר וסגרתי את הדלת במהירות
'איפה המפתח עכשיו ?!' חשבתי לעצמי מתנשפת אך לא מצאתי אותו
"חכי מה אני עושה לך !" אסף אמר לי גם הוא מתנשף וכמעט הצליח לפתוח את הדלת
"ללאלאלא" צעקתי אחרי שהוא נכנס ורצתי מאחוריי המיטה
"לא תצליחי לברוח אואואואו" אסף צחק צחוק מרושע ביותר
"פאאאק יו" אמרתי וקפצתי על המיטה
"חככככי" הוא כמעט תפס אותי אבל מיהרתי והצלחתי להימלט
"לא הצלחת ולא הצלחת 😛" התחלתי לצעוק והמשכתי לרוץ בכל החדר
"וואי חכי את נופלת לידיים שלי !" הוא אמר ועל השניה תפס אותי
"בללללעט" צעקתי והתחלתי לצחוק
הוא התחיל לדגדג אותי ולא הפסקתי לצחוק ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי, נפלנו על הריצפה
אסף היה מעליי, פתאום הפסקנו לצחוק ורק הבטנו אחד בשני . .
"אני אוהב אותך . ." הוא לחש לי בשקט והתקרב אליי
שפתינו נגעו אחד בשני, הלשונות התחילו לשחק, הפרפרים בבטן חגגו והלב קיפץ מרוב האהבה .
"אני כל כך אוהב אותך" הוא אמר אחרי שהפסקנו להתנשק
"אני גם אוה..בת אותך . ." אמרתי מהססת
"אל תפחדי, תילחמי על מה שאנחנו מרגישים !" הוא אמר לי והרגשתי את נשימותיו
"אני לא רוצה לעשות טעויות . ." אמרתי לו מלאת עצב
"ששש אל תהיי עצובה, אל תחשבי יותר מידי פשוט תרגישי" הוא אמר והתקרב אליי שוב .
"הופפה הופפה מי נזכר לבוווא" ליאן צעקה לי ולאסף כשירדנו לסלון
"שמעו שיר לפרצוף אחיייים" אוראל צעק והגביר את הווליום . .
" . . אל תשחקי אל תשכחי
יש בך עוד כוח להמיס אותי קליל
את ואני בדרך שנים
גשם בחוץ ואת בוהה בעננים
הביטי בפניי האור כבה
הביני האויר נגמר ככלות הנשימה
שקט
ואיך הזמן עובר לאט כשאת שותקת
שוב מנסה שוב מחכה ואז הולכת
לא רציתי שנסביר עכשיו הכל אוויר
וזה נגמר
כמו בחלום רגע פתאום
את מתרחקת וחוזרת למקום
בחוץ אנשים אורות חלשים
ורק הרוח מלחשת בין בתים
הביטי בפני האור כבה
הביני האויר נגמר ככלות הנשימה
שקט
ואיך הזמן עוצר לאט כשאת שותקת
שוב מנסה שוב מחכה ואז הולכת
אין מה להסביר מאז הכל אוויר
וזה נגמר
שקט ואיך הזמן עובר לאט כשאת שותקת
שוב מנסה שוב מחכה ואז הולכת
לא רציתי שנסביר עכשיו הכל אוויר
רק התמונה של הקיר,
מאז השקט . . "
הבטתי באסף שהיה שקוע במילים של השיר
וחשבתי לעצמי על המשפט שהוא אמר לי,
'אל תפחדי, תילחמי על מה שאנחנו מרגישים !'
אני לא פוחדת יותר, אם זה צריך לקרות זה יקרה
אלוהים למעלה יודע מה הוא עושה . . .. . . . .
וואי איזה פרק טובבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!1
"'אל תפחדי, תילחמי על מה שאנחנו מרגישים !'"
זה כ''כ נכון !!!!!
ומשקף את מה שאני מרגישה..
אהבתי מאוד מאוד מחכה להמשך : ] ! ! !
יאאאאאאאאאאא ממאאאאאאאאאאממאאאאאאאאאאא!$@#@%
זהה כ"כ מממממדההיםםםםםםםםם!$
אאוווחח,ררוצצצה לננשקק אותתתתתתתתתתתתהה!@#
חייחיח
כפרעלייך,ארוווסווננתת מדהיממוונת שלליי..
אבבלל אני חוושב שזה פרק קצצר מידדיי!P=
מגייע לננוו ע-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-וו--וו--ד!!!!!!!!!
חחיחייחיחי
אאווהבב אותך!3>
גוחה ( איך קוראים לך מאמי | : ? ) -
חחח כפרעלייך תודה בובי 😊
באמת משפט נכון [ =
שמחה שאהבת מוווואה
QUOTE (oshri_Ok @ 28/09/2006) יאאאאאאאאאאא ממאאאאאאאאאאממאאאאאאאאאאא!$@#@%
זהה כ"כ מממממדההיםםםםםםםםם!$
אאוווחח,ררוצצצה לננשקק אותתתתתתתתתתתתהה!@#
חייחיח
כפרעלייך,ארוווסווננתת מדהיממוונת שלליי..
אבבלל אני חוושב שזה פרק קצצר מידדיי!P=
מגייע לננוו ע-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-וו--וו--ד!!!!!!!!!
חחיחייחיחי
אאווהבב אותך!3>
חחחח ארווווסיי !!
כפרעליייייך תודהה
אממ אינלי כוח,
גם אין לי מוזה כ"כ חחח
מחר המשך לכבוד השבת 😛
ממכבדד ת'החללטה שללךך..=]
צוודקקת!=]
ללאא נוורא,נ-ת-א-פ-ק!
בחחיים לא תמיד מקבלים מהה שרוציים.. חעחעחעחע
לממרות שלא הייתי מתנגד להמשך,אבל בקטטנה..
אאווהב אותך מדהיממווננתת,ותענניי באייססי!P=
פרק מדהים
והשיר בכלל..
מטורפת עליו !
QUOTE (--תותי-- @ 25/09/2006) ^^
חניי געגעתי אלייך 😊
כבר הספקת לקרוא ת'פרק החדש? זריזה חיחי,
תודה חיי מווווואה [ =
חחחחחחח אופפסס
זאת הייתה אמורה להיות תגובה על הפרק שלפני,
כנראה שלחנו באותו זמן תגובה והמשך חחח..
2 פרקים נננדיריםםםם. . .
אניי ממממקווה שהוא באמת אוהב אותה !@
תמשיכיי מאמי
מוואהה
תודה מתוקים שלי 😊
אושי ? ! עניתי לא 😂