בדיוק חשבתי לעצמי איזה ייבוש דפקתתי..
אבל יעני זאת כזאת תקופה שאינלי לי כוח לזוז
רק לשבת כמו פדלאה, קרה לכם ?!
אני עוד שעה ככה אנסה לכתוב משהו..
אוווהבת 😊
מצפים מחכים ומתייבשים פה :]
בקיצור..המשךךך !~$@!$#@
QUOTE (G-A-L @ 03/10/2006) ייבוש זה לא מילה !
.!!..
😛
לא נורא אתתי,
אני מבינה אותך.
עדיף שתכתבי מרצון ולא בכוח.
כי כשזה בכוח זה לא יוצא יפה. . [מנסיון!]
קחי לך כממה זמן שאת צריכה. .
אווהבת אאאאאותתך (:
כוכב נופל / פרק 37 - % 3>
הבטתי באסף שהיה שקוע במילים של השיר
וחשבתי לעצמי על המשפט שהוא אמר לי,
'אל תפחדי, תילחמי על מה שאנחנו מרגישים !'
אני לא פוחדת יותר, אם זה צריך לקרות זה יקרה
אלוהים למעלה יודע מה הוא עושה . . .. . . . .
"שירז ?" שמעתי את אמא קוראת לי מלמטה
"אההה ?" צעקתי לה
"בואי לקידוש" אמא אמרה
"שנייה" אמרתי וכתבתי אווי
----------
קידוש » שבת שלום ( :
אחיות ? ! אווווווווווווהבת 3>
צ'או ביצ'ס D =
----------
"סופסוף מאדדדם" אבא אמר לי כאילו הם חיכו לי מיליון שנה
"אהה ? !" שאלתי, עשיתי פרצוף והתיישבתי על הכיסא .
אחרי הקידוש התחלנו לאכול . .
"אני געגעת לאוראלי 😢 איזה באסה שהוא סוגר שבת" אמרתי להורים
"כן, אבל הוא חוזר יום שלישי ונשאר עד ראשון הבא" אמא אמרה וחייכה
"כה אצלו זה ככה, שבועיים בצבא אח"כ מיליון שנה לא . . אחי מחנך אותם שם" אמרתי וצחקתי
"את יוצאת היום ?" אבא העביר נושא
"אממ כה" אמרתי
"לאן ?" שאל אותי
"לנאפיס ואח"כ לא יודעת. ." עניתי לו ולגמתי מכוס התפוזים שלי
"עם מי ?" שאל אותי
"טוב אני חושבת שעברתי את שלב החקירות מזמןן" הרמתי את קולי
"אל תרימי עליי את הקול שלך ילדה, תגידי משהו לבת שלך !" אבא אמר לאמא
"הבת שלי ? !" אמא התעצבנה והם התחילו להתווכח
"דייייי" צעקתי "מה נסגר אתככם ? ! אתם כל היום עצבנים ברמות, אל תוציאו את זה עליי
ואל תתווכחו לי בערב שישי" אמרתי לקחתי את הצלחת, הכוס והסכו"ם והתיישבתי מול הטלוויזיה .
הם הביטו בי ואז אחד בשני, ידעתי שמשהו עובר עליהם ! . .
"מה יש לך את עצבנית ?" ליאן שאלה אותי כשהיא נכנסה לרכב
"סתם" אמרתי והנעתי את הרכב
"נווו" היא התעקשה
"ההורים שלי עצבניים, מוציאים הכל עליי כסעמק" אמרתי בעצבים
"ששש, די מאמי תרגעעי . . שימי מוזיקה" היא אמרה מנסה להעביר לי את העצבים
"לא רוצה !" אמרתי חד משעמית
"עכששששיו" היא הרימה את קולה והדליקה את הרדיו, התחילה לדפדף מתחנה לתחנה .
"אין שום שיר יפפה לא מביננה ? !" אמרתי לה בעצבים אך היא לא התייאשה
"וואי איזה שיר" היא צעקה והגבירה
'שוב זה מתחיל' חשבתי לעצמי 'הנה עוד אחת מהשיגעונות של ליאן' הבטתי בה .
" . . אני סולח לך גם אם את לא רואה את זה
שלכל דקה יש עוד טעם
יושב מלאך גבוה שעוד נותן לי כוח
הוא מחזק אותי כשאת איתי.
יש אנשים שלא מוצאים אף פעם
ויש גם מקומות שאין כבר טעם
ולפעמים זה שם גם אם זה לא מושלם
גם אם קשה לראות קשה לראות
כשאת צוחקת אני חי
כשאת בוכה עצוב מידיי
אני פותח ת'ידיים לחבק אותך
כי זה האור שבענייך שמקרב אותי אלייך
כי זה הטעם שנשאר מלחבק אותך
יש אנשים לא מוצאים אף פעם מקום שכזה
יש מקומות שאין כבר טעם
ואין טעם להמשיך את זה
ולפעמים לפעמים זה שם
גם אם זה גם אם זה קשה לראות
ולפעמים לפעמים זה שם . . "
ליאן זימזמה לה כל עוד השיר התנגן ואני הבטתי בה כאילו נפלה מהירח
"טוב תיצאי מזהה חאלס להיות בדיכי" ליאן אמרה לי אחרי שנגמר השיר
"אני אצא מזהה !" הרמתי את קולי וחניתי מול המסעדה 'נאפיס' שם קבענו עם כל החבורה .
"שלום שלום" אמר לנו אבי והביא לנו נשיקה וחיבוק
"היי מאמי" אמרתי בזמן שחיבקתי אותו .
אמרנו שלום לכולם ,
אסף ראה אותי והתקדם לכיווני "בובי שלי" הוא אמר ונשק לפי
"מה קורה נסיך ?" שאלתי וכל העצבים שלי נעלמו בין רגע
"עכשיו הכל מושלם ואצלך ?" הוא אמר בזמן שהתיישבנו
"גם אצלי עכשיו הכל מושלם !" אמרתי והבאתי לו נשיקה קטנה בפה
"את יודעת שאני אוהב אותך הכי בעולם נכון ? !" הוא שאל ועשה פרצוף מתוק
"אתה יודע שאתה החיים שלי נכון ? !" שאלתי והוא דפק לי נשיקה . . . . . . . .
יאאאאפה [:
אססףף לא מוצצא חן בעיניי. . ממש לללא !
הווא ללא נראאה לי אמממין. .
אווווהב'תתתך 😛
^^
חחח תודה חיי
אוהבת אותך 😊
יאפהההה.....
כל כך מושלםםםםםם :]
כל כך קצרררררר=\
יאפהההה.....
כל כך מושלםםםםםם :]
כל כך קצרררררר=\
פרקק ק-צ-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר!!!
=[
לא מגיע לננו ככההה..
תממששייככי,בממהררה!P=
תודה יפים שלי..
פשוט זאת תקופה שאינלי כוח..
בחופש בדוק אני אפצה 😊
מממדהיםםם
תמשיכיי כשתוכליי בוביתת
מוואה =]
קקצררררררררררררר...
אבללל
מעעעעעעעעעעעעעעעללללללללללףףףף....
יאא.. איזה חמודיםםםםם...
מזל שהשלימווו...
מחכה להמשך מהר...=]]
אוהבת עינברושק'ה