יאאאאאאאאאא..
איזה פרק .. אין פשוט מ=ד=ה=י=ם.#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
דיי.. איזה חמודים.. בחיית...
דיי.. אני מכורההה לסיפור הזה....
סיפור ל.י.ג.ה.#!!!!?.
מחכה להמשך..=]]
אוהבת המונים עינברושק'ה
מהמם
שימי המשך כמה שיותר מהר
תודה מדהיייימות שללי 😊
מחר המשך [=
כפפרה,
שבבת כבר פפהה,
ה-ב-ט-ח-ת ממשההו!P=
חייחיחי
המשך מהמםם מאמי!! איןן איןן נעשתי מכורה 😊) חח
מחכה לעוד המשךך ארוךך ארוךך 😛
יאאאאאאאאאאאוו
ארווססתי,את לא אופיירריתת!#@$
אאני מתגרששששש!@3
תחזזיירי ת'טבעת 100 קראטט שהבאתי לךךך!!!
חעחעחעחע
נוו,אאיפה איפה איפה איפה ה-ה-מ-ש-ך?!
וואי יפים שללי
אני כ"כ מצטעעערת
לא יצא לי כמעט להיות על המחחשב !
יהיה המשך אחרי כיפור.. מצטערררת
שיהיה צום קל וגמר חתימה טובה, אוהבבבבבת 😊
גם לך מאמי.=]]
מחכה להמשך..
הצום ? ! עבר הכי קקקקל באררררץ 😁
חזרתי הביתה בחמש בבוקר וישנתי עד שיצא הצום חיחיחי D =
המשך ? ! או יותר מאוחר או מחר 😊
חחחח שמנה
אני קמתי ב-1 וחצי..
גם עברר מהררר..
עככככככככככככשיו 😢
זה לא פפפפפפפפר~
באאמתת עכששיו,מכוועררתת שככמותךך!!! P=
אאתת לא אופייררית,
הבטטחת בשבבת..
עכשיו כברר ש-נ-י!!!
*פרצוף שטני*
חעחעחחחע
אוהההבב אותך ממאמי,וששמח שעבר בקקלי קקלות..
תממששייככי!!!