יאאאאי 😊
תודה יפים שלללי !
מחר המשך אחרי בצפפר
אווהבת 3> -
אהבתיי..
אחלה פרק..
תמשיכיי :]
אייזה פרקקק חיימוווווווווודדדד!@$
חיחחי
אהבבתתי!
תממששייככיי הכי מהררר,בובה שללי..
ואהה,כן=== מסרי מזל טוב לחברהה שלךך!=]
לאבבבבבבבבב..=]
וואיי עכשיו השלמתי פרקים אחרי מלא זמן שלא שמת!
מהמםםםםםםםםםםםםםםם!! איןן איןן מדהיםם מתה על הסיפורר הזהה!!
ה-מ-ש-ך :][:
יפים שללי תווודה [=
אני סחוטטטה רצצח
מחר אני אכתוב המשך מבטיחה 😊
מה קרה כולם מאושרים אחרי מה שאסף ונדב מתכננים לה!?!?
לאט לאט מאמי כל דבר בזמן שלו 😉 ^
המשך יותר מאוחר 😊