תודה בנוווות 😊
שנה מושלמת לכםםם 3> ,
אייןןן פשוט מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!..
דיי.. תמישכי.. =]]
פרק ל-י-ג-ה
אוהבת עינברו'ש
^ טנקס מאאאמי 😊
עוווד?! 😛
בתי נסיכה שלי מחר אחרי בצפר מבטיחה המשך 😊
איזה מניאק הנדב הזה....
איזה מגעיל האסף הזה....מה עובר עליוו?!!?1?1...שלא נדע עוד צער
ואחיה?.1.....איך הוא לא שם לב?...
יאוווווו..
איזה עצבים.....
אסף ונדב לא שווים אותה...שתכיר מישו יותר טוב יותר יפה
שיתייחס אליה בכבוד...ושלא יעשה תרגילים כאלה מלוכלכים...
אוףףףף נכנסתי לזה חזקקק
אני רוצה המשךךךךךך : ]
^^
חחחחח טלל איזה מתוקה יאאאי 😊
עוד כמה דק' אני חושבת שאני אתחיל לכתוב [=
כוכב נופל / פרק 35 [ = % -
הבטתי בו וליטפתי את עינייו, הוא עצם אותן והתקרב אליי שפתיו נגעו שוב בשפתיי .
אך לפני כן הוא אמר בלחש "אני אוהב אותך, כל כך אוהב" הוא אמר ונשק לשפתיי !
שוב אותה תחושה ממכרת, שכבר שכחתי מה היא גורמת לי להרגיש . . עברה בכל גופי
הדבר היחיד שידעתי הוא שאני אוהבת את אסף, אוהבת יותר מהחיים שלי . . . . . .
עצרתי את הנשיקה לפתע והתרחקתי מרחק של שני צעדים מאסף
"מה קרה ?" הוא שאל לא מבין
"לא דעת . ." גימגמתי
"שירז בואי לא נשתגע, את רוצה שננסה שוב להיות ביחד ?" הוא שאל אותי
"אני . ." עצרתי את עצמי וניסיתי לחשוב מה אני באמת רוצה, לא רק מרגישה
"את ?" הוא שאל אותי דוחף אותי לענות לו במהירות
"אני . . אסףף, אני אוהבת אותך אתה לא מתאר כמה !
אבל אני לא רוצה לסבול . ." אמרתי והוא הביט בי בחצי מבט מיואש חצי מבט מלא תקווה .
"אני נשבע שלא תסבלי" הוא אמר וליטף את פניי באיטיות
"אל תישבע סתם !" עקצתי אותו
"למה את מדברת ככה ? אני אוהב אותך !" הוא אמר לי
"גם אז אהבת אותי וכמה סבלתי אהאה ? !" תקפתי אותו
"צודקקת ! אני לא אומר שאת טועהה, פשוט לכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה לא חושבת ?" הוא שאל אותי
"לא דעת מה מגיע לכל אחד! אני יודעת מה לא מגיע לך . .
לא מגיע לך צ'אנסס, כי אחרי כמה חודשים אני אבכה כמו מטומטמת !" שוב עקצתי
"למה את תוקפת אותי ככה ? גם אני סובל וסבלתי אל תשכחי !" הוא אמר לי
"סדר . ." אמרתי ופתחתי את הדלת
"מה נסגר לעזעזל איתךך !" התעצבן
"לעזעזל איתך . . אל תשגעע ! נסגר שמחר אתה מקבל תשובה" עניתי לו
ירדתי למטה נשכבתי על המזרון ובין מחשבה למחשבה ניסיתי להירדם .
"בוווווקר בוווווווקר קוקוריקקקקקקו ציף ציף ציייייייף" שמעתי את ליאן ואוראל
"וואט דה פאק ? ! 😯 " פתחתי את עיניי לא מבינה
"חיחיחי בוקר טוב נסייכה" ליאן אמרה לי "שמננננה" אוראל זרק עליי כרית
"יעני לא נמאס לך להגיד לי כל בוקר שמנה בלללעט ? !" שאלתי אותו וצחקנו
"מה הרעש ?" אסף שאל ושיפשף את עינייו
"בווווקר בווווווקר קוקוריקקקקקו ציף ציייף צייייייף" ליאן ואוראל צעקו לו לתוך האוזן
"חחחחחח אחים שלללי נדפקתם !" אסף לא הפסיק לצחוק
"אני נראית לך אח שלך ?" ליאן שאלה וזרקה עליו כרית
"יאאאפ גברר" הוא אמר לה והיא התיישבה עליו
"את לא כבדה ט'חחח" הוא צחק והיא התחילה לקפץ עליו
"אייי אייי חאלללס חחחח" אחרי דקה אסף כבר נכנע לליאן
"אז מה אני ? !" היא שאלה בזמן שעדיין היא קופצת עליו וכולנו נקרעים מצחוק
"אחווווותי, האחות הכי יפה שייייש !" הוא צעק תוך כדי צחוק
"יפפה אחחחי, לאב יו למרות הכל 😛" היא הוציאה לשון וקמה ממנו
"אייייף תודה לאאל" הוא הרים ידיים למעלה
"חחחח נדפקו כולםם !" צחקקתי וכולם צחקו אחריי "עליתי לחדר לשטוף פנים" אמרתי וגם הם הלכו לשירותים .
ארבעתנו נכנסנו למטבח והתחלנו להכין אוכל לשש נפשות 😉
לא הערנו את הדס ונדב עדיין שישנו עוד קצצת,
אני לא אכזרית כמו אחי וחברה שלו דרך יש להם להעיר אנשים 😂 .
"מה נכין ?" ליאן שאלה ורצה לכיווני בזמן שפתחתי את המקפיא
"ממ בורקסים ? מלאווח ? פיצות ? או פנקייקים? בלינצ'סים?..." התחלתי להציע מאכלים אך אפחד לא הגיב
"פאקינג תעעעענו" צעקתי והם צחקו "זונות זה מה שאתםם ! אז מה רוצים ?" שאלתתי
"הככככל" שלושתם צעקו והבטתי בהם כאילו נפלו מהירח
"שמעתם פעם על דיאטה י'שמנים D= " שאלתי אותם וצחקתי
"אנחנו לא צריכים" אוראל אמר, ליאן ואסף הסכימו איתו
"למה אלוהים למה ? ! כמה מקרים אבודים במטבח אחד !" אמרתי ואוראל הרים אותי
"דדדדייי שמןןןן זה לא פיייייייר" צעקתי אחרי ששלושתם תקפו אותי בדיגדוגים .
"בוווקר" הדס נכנסה למטבח והצילה אותי מידיהם הרוצחות של אוראל, אסף וליאן
"אחותתי כמה אני אוהבת אותךך !" אמרתי וקפצתי על הדס כולי שמחה
"חחחחח נדפקתם על הבוקר אהה ?" היא צחקה
"יאאאפ [= " אסף אמר וכולנו צחקנו .
התחלה של בוקר נפלאא ? ! מה אתם חושבים . . ?
פרק קצצר אבל ניייס ביותתתרר 😛
אווווווווווווהבת 😊
^ חייבת להפסיק כי לחברה טובה שלי יש היום יומולדת אז אני חייבת לטווווס 😁 ^
מממדהיםםםםםםםםם
אוךךך חחסר לו שהוא פוגע בה שוובב
תמשיכיי מאמי
מוואהה
^^
חניי געגעתי אלייך 😊
כבר הספקת לקרוא ת'פרק החדש? זריזה חיחי,
תודה חיי מווווואה [ =
מדהייייייים [:
רואיםם שיש לך מצצב רוח חחח =]
^^
תודה בתתאאלי 😊
כה אה רואים חיחי רק שלא יהרס /=
אוווהבת [ =
חושבים שפרק מאוד נחמד ואנחנו רוצים המשך
שנה טובה יפתי
יאאא... מ=ע=ל=ף.#!!!..
דיי.. ש=י=ש=ל=י=מ=ו.#!!!..
פליז...=]]
הסיפור[?!] ל=י=ג=ה.. #!!..
הפרק[?!] בכלל.#!!....
ואני[?!] אוהבת הכי שבעולם.#!!!!!!..
המשך..=]]