מדהיםםםםםםםםםם..!!!!!
מחכהה להמשךךךךך
יאו בן בןבןבןבן זונה!
המשך
ווואהההה איייזה סרטטט.. !@
פפפרק יאפפה
תמשיכיי בובה
מוואה עננננקיתת
ווואהההה איייזה סרטטט.. !@
פפפרק יאפפה
תמשיכיי בובה
מוואה עננננקיתת
אני לא מאאאמינננה
הפרק נמחחחחחחחק
אמממאאאללה !!!
וווואי באאסה =/
תכתבי את הפרק מחדש וכל פרק שאת כותבת תעתיקי ל=word למיקרה שימחק שוב.
מחכה להמשך. ..
יפים שלי תקשיבו אני לא אכתוב עוד פרקים עד שהאתר יחזור לפעול בצורה טובה . .
אוהבת אתכם מאווד 😊
ושתהיה שנה טובה לכולככם ! ~
לממה מאמי?
זה יכול ללקקחת שניםםם!
תמיד נחייה בסיכון אם מחחר או תכף יפרצו לאתר..
ככה זהה!
תממשיכי,ואת הפרקים שאת כותבת פשוט תשמרי בוורד.. לכול
צרה שלא תבבווא,אאמן!!
אוהב אותךך,ארוססתתי המדהימה!3>
התקלה נפתרה אתמול בבוקר והאתר חזר לפעילות רגילה .
QUOTE (raz @ 20/09/2006) התקלה נפתרה אתמול בבוקר והאתר חזר לפעילות רגילה .
ייששש.#!!!.
תמישכי פליז..=]]
אוהבת..
יופפפי 😊
מחר אני אכתוב את ההמשך שנמחק 😢
בטוח אני אשנה כמה פרטים אני לא זוכרת מה הלך שם חחחח
אווווהבת ושנה טובה מתוקים שלי !
יפהה שלי
התגעגעתי
אחח מיום ליום
הסיפור הזה משתבח
כמו יין חחח
אז קודם כל
שנה מושלמת שתהיה לך
מכל הלב
תחייה תבלי תצאי תהני
תלמדי גם בין לבין
ובעיקר רק תחייכי ותהיה מאושרת
אוהבתתך
ומחכה להמשךך
דאחוףףף
מאיה
נווו אמרתת שתשימייי אתמול ולא שמת..
אוףף זה מזה מייבש אחרי זה כבר מפסיקים להיכנסס
שימי המשךך =]