תודה יפתי ^
בוקר טוב קטניייים 😛
אחרי בצפר המשך ארוך ומפצה כמו שהבטחתי 😊
מחכהההה להמשךךךך ארוךךךךךךךךךךךךך כמו שהבטחת!!!!!
וואי מצטערת דפקתי הזנחה ועוד הבטחתי פרק אחרי הבצפר |:
פשוט היה לי יום ממש עמוס לא הייתי בכלל בבית !
מחר יום שישי ועד שאני אצא בערב יהיה לי מספיק זמן לכתוב לכם 😊
עכשיו אני פורשת כי אני כל כך עייפה מהיום הזה איףף אווהבת המווון [ =
כוכב נופל / פרק 33 @ [ ;
"אסססף" אוראל הרים את הקול שלו
"מה כבר אמרתי ?" הוא שאל "לא הורדתי מהכבוד שלה או משהו !" הוא המשיך את דבריו .
"טוב הכי מתאים לך להיות בשקט תאמין לי !" אמרתי אני ונדב צחקנו והמשכנו לראות את הסרט
היה ברור שהערב הזה יגמר רע ביותר . . . . . . . . . .
"נדב בוא נכין פופקורן יאממי" אמרתי וחייכתי לנדב קמתי ממנו והוא קם מהספה והתקדמנו לכיוון המטבח
"לי צלחת עם אוראל לבדד רק לנו" ליאן צעקה ואני צחקתי .
הוצאתי 3 שקיות פופקורן והכנסתי את הראשונה למיקרוגל ,
אחרי ששלושתם היו מוכנים שמתי כל שקית בקערה שונה . .
אחת לאוראל וליאן, אחת לאסף והדס 😊 ואחת לי ולנדבי .
"יצא בנזוננה" אסף אמר וחייך לי
"בתאבון" אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ
"אפשר מים ?" הדס שאלה בלחש, כנראה לא הרגישה בנוח
חשבתי לעצמי שבעצם היא לא אשמה שהיא נפלה לידיים של אסף . . אני לא יכולה להתעלל בה !
"כן בואי אני אביא לך , אולי את רוצה מיץ ?" שאלתי ושתינו התקדמנו לכיוון המטבח
לקחתי 6 כוסות והוצאתי בקבוקי קולה, תפוזים ומים מהמקרר
אני והדס הנחנו הכל על השולחן .
"אני יכולה לדבר איתך שניה ?" הדס שאלה אותי בלחש ואחזה את ידי בעדינות
"כה ברור, בואי" אמרתי ועלינו לחדר שלי "שניה" אמרתי וסגרתי את הדלת .
"תראי אני לא יודעת איך להגיד את זה" היא אמרה
"מההתחלה עד הסוף" אמרתי וחייכתי לה חיוך קטן
"אוקיי" היא אמרה ונשמה אוויר "הכל פה הצגה !" היא אמרה ועיניי נפתחו
"מזתומרת ?" שאלתי אותה
"אסף, נדב, אני . ." היא אמרה לי והרגשתי איך הלב שלי פועם בחוזקה
"מה נדב קשור לזה ? תסבירי לי שאני אבין !" אמרתי ואחז בי פחד כלשהו
"נדב הזה את הכרת אותו במסעדה נכון ? ככה שמעתי מאסף . ." היא שאלה אותי
"כןן . . " אמרתי והסתכלתי עליה
"אז אסף באותו לילה חזר לאותה מסעדה כנראה הוא ידע איפה היית והוא בירר מה עשית שם,
נדב הזה שראה את התמונה שלך ישר אמר שהוא הגיש לך שירות ולקח ממך גם מס' טלפון . .
אסף איים עליו שלא יעז להתקרב אלייך כנראה גם בגלל זה לא שמעת כלום ממנו בהתחלה . ." היא אמרה לי
"וואי נכון הוא לא התקשר ממש על ההתחללה" אמרתי ונזכרתי הרגשתי את ליבי פועם בחוזקה
"אסף ראה את נדב כמה ימים אחרי והוא אמר לו שאת הולכת לעשות קניות ליומולדת שלך אחיך
ושהוא פשוט חייב לעזור לו, שהוא צריך לכבוש אותך . . להוציא ממך מידע עליו יעני על אסף !" היא אמרה לי
שתקתי והבטתי בה לא יודעת איך לעכל את מה ששמעתי
"נו . ." אמרתי בלחש ושמתי את ידי על ליבי כל כך כאב לי
"הכל פה פארסה ! אסף כנראה יודע משהו על נדב בירר כנראה והוא סוחט אותו . ." היא אמרה לי
"אני לא מאמינה !" אמרתי וקמתי מהמיטה לכיוון הדלת
"חכי . . זה לא הכל !" היא אמרה לי והסתובבתי לכיוונה
"יש עוווד ? !" הרמתי טיפה את קולי
"כן לצערי . ." היא אמרה בלחש
"הם מתכננים שנדב ישכב איתך ויעני לצלם את זה ואז לפרסם או משהו כזה לא הכי הבנתי" היא אמרה לי
"את לא רצינית איתי נכון ? !" אמרתי והרגשתי איך כולי רועדת
"הלוואי שלא הייתי רצינית !" היא אמרה לי וראיתי שהיא מספרת לי את האמת
"יוואוו אני בשווווק" צווחתי בשקט
"תקשיבי אני לא אוהבת את אסף, יעני רציתי אותו בהתחלה
חשבתי שהוא בנאדם נורמלי שסופסוף מצאתי מישהו שווה .
מישהו שיאהב אותי בגלל מי שאני, לא בגלל מה שאני . ." היא אמרה והביטה על גופה
"אחרי שגילתי מה הוא מתכנן לעשות לך . . הוא והנדב הזה ,
חשבתי לעצמי שאני אמשיך להיות איתו בינתיים כדי איכשהו לספר לך על זה !" היא אמרה לי
"תודה הדסס, את באמת משהו מיוחד !
ואני מבטיחה שעוד תמצאי מישהו שבאמת יהיה שווה אותך" אמרתי וחיבקתי אותה
"תודה מאמי !" היא אמרה לי .
"תראי אם שואלים למה דיברנו, תגידי שרצית שאני אביא לך בגדים נוחים ללילה .
כי יעני אתם נשארים לישון פה ושכחת ! באמת לא הבאת תיק ככה שזה יצא בול !" אמרתי והיא חייכה לי
"אוקיי מאמי , סבבה !" היא אמרה וחייכה .
ירדנו למטה והסברנו לכולם על מה דיברנו, אסף ונדב בכלל לא הראו שהם חושדים במשהו .
ליאן לעומת זאת הבינה שמשהו מתרחש . . והיא שלחה לי הודעה
- % & ^ מה נסגר ? אני לא אוכלת ת'סיפור הזה ! ^ & % -
עניתי לה . .
- % & ^ אני אסביר לך הכל יותר מאוחר מבטיחה ! חייבת ת'עזרה שלך ^ & % -
היא הביטה בי וחייכה לאות הסכמה !
במוחי כבר רצה לה תוכנית, אני לא אתן לאף גבר להסתלבט עליי ולאף גבר לעשות ממני צחוק !
שניהם ישלמו . . . . . .
אממ לא דעת אם יצא קצר או ארוך אבל אני עייפה מתתה
אבל רציתי לכתוב המשך כי אתמול לא הייתי בבית ולא כתבתי !
אז מקווה שאהבתם תגיבו, אוהבת המון . .
שבת קודש קטנים שלי 😊
גגגגר ננדבב המניאאאאאק
אוחח אבל יש לי הרגגשששה שאאסף וההדדס תיכננו אתת זה בשביל לסכסך בינההםם!
בקיצצור?!
תמשיכייייי אני במתתח לאא נורמממלי 😛
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 15/09/2006) גגגגר ננדבב המניאאאאאק
אוחח אבל יש לי הרגגשששה שאאסף וההדדס תיכננו אתת זה בשביל לסכסך בינההםם!
בקיצצור?!
תמשיכייייי אני במתתח לאא נורמממלי 😛
גמאני חושבת כך.#!..
יש פה חתול בשק..#@!!..
פרק ל=י=ג=ה.#!..
תמישכי..=]]
אוהבתתת 3>
פרק מהמם!!!
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ייאאא
אהבתתי!
אייזו נשממה ההדסס הזו ייצאה..
לבינתתייםם---אי אפשר לדעתת עדיין מי מה מו!#@#
תממששייככיי הכי הכי הכי הכי הכי היכ הכי הכי היכ ההכי היכ הכי ה-כ-י מהר ששיישש!!!!!!!
שמעת'ותי?!
חחח כפרעליכם תוודה 😊
ארווסי מחר המשך ב"ה [=