ייאאא
ארווככיי ארווככייי!#$#@
א-ה-ב-ת-י!#@$
בבלבלותת.. רוצה כברר הממששךך!!#@
שתסגריי את כול הקצוות הפתוחחייםם שהשאררתת..
מעניין מה ייקרההההההההההההההה!!!!
י'מאמא!!1
נו למה הפסקתתתת למה?!?!?!??!!?יצאאא מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!
תמשיכי בבקשהההההההההה!!!!!!! בבקשההההההההה!!!!!
וואיי שני פרקיםם מדהימיםם!!..
מחכהה להמשךךך ;]
גרררררר
את בכוח רוצצה להרווגג אוותתי?!
כאיללו ככה?!
את הקוראתת הנאמננה והמכוררה שלך?!
לא מתביישת!!
מה זהה המתתח הזה?!
גרר המשך המשך!
בשביללי...אני חולה..😢
הממממממממשך
יאאא כמה תגובות בזמן כה קצר 😂
כפרעליככככםםםם !
יפים שלי אם לא היה מתח זה לא היה מעניין 😛
מחר אני אכתוב המשך יותר ארוכי 😊 מבטיחחחה !
אהה ובתאלי כפרוני עליך חיימשלי תרגישי טוווווב מוווואה [ :
לא רוצה מחר!!!!!!!!!!!!
רוצה היום!!!!!!!
ע-כ-ש-י-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😠 😠 😠 😠
אני לא ישרוד עד מחר....
ואת רעה..!!
😛
^^
יאאי חחח אני רעה ?!
למהה..? חחחח די חיימשלי מחר פרק ארוךך מבטיחה לך 😊
טוב.. 😊
זכרי..הבטחת..
למה רעה? כי אתת השארת אותי במתח..:]
😢 אני אהיה עצובייייי אני רוצה המשךך היווווםםם!! בבקשההההההה!!!!!!!!!
חחח תודה בובי [:
מחכה להממשך !
אוךךךךךךךךך
איזה תתתקועייםם אסף והדסס @!
בעע מה הם באו לללהרוס =[
תתמשיכיי מאמי :]
מווואהה עננקית
^^
טנקס יפה שלי אוהבת'ך חיחי ( :