QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/09/2006) וואיי ממשש יאפפה
איזה חמוווד נננדב
ואסף?! תפסס תחת המכוער @!
תתמשיכי בובית
מוואהה
בדיייייייייוק !
טממבבבבבל אחחחד. . ..
המממששך [:
חחח כפרעליכככן 😊
תודה !!!
עוד תגובות חיחי 😛
ייאאא
אדדוונני אאלווההההההההההההייםם$#@@4
האססףף הזהה כזהה ב-ב-ב-ו-ן!$@#$%#%
חחחחח
תממששייככיי ממהההההההההההההההההההההההההרררררר!!!
אאווהב אותךך,ארוסה ששללי!!! (מתתי החתונה כברר?!!? חחח)
ארוווווווסי חחח כפרעלייייך!
יאללה בוא נקבע תאריך 😛
יפים שלי עוד שעתיים בערך אני אכתוב המשך 😊
יש לי מצב רוח טוב אז אני בטוחה שיצא פרק לפנים 😛
אווווווהבת [ =
:] :] :] ^^
תתתמיד יוצא לך פפרקים לפפנים .
ממחכה להמשך
מוואהה
QUOTE (--תותי-- @ 12/09/2006) ארוווווווסי חחח כפרעלייייך!
יאללה בוא נקבע תאריך 😛
🙄 י-י-א-ל-ל-ל-ה-ה-ה-ה!@
מחחכהה כברר לשבורר ת'כוס! 🙄
חעחע
הרי את מקקוודשת לי 🙄
תממששייכי,יפיפיהה שללי 😁
חחחח כפרעליכככם 😊
מתחילה לכתוב [= סורי שנטשתי חברה שלי הייתה אצלי !
אוווושרי הרגת אותי כפרוניייי DD:
QUOTE (--תותי-- @ 13/09/2006) חחחח כפרעליכככם 😊
מתחילה לכתוב [= סורי שנטשתי חברה שלי הייתה אצלי !
אוווושרי הרגת אותי כפרוניייי DD:
אייןן צווררךך למות..
ננוו טוב..
תכתבי ת'פפרק וואזז!!! 😛
חחח
ססתם,סתם.. חחסס ודדחלילילליילליהה!@$##@$%#%$#
מטווררףף עללייךך,סקסיתת שללי! 🙄
כוכב נופל / פרק 31 ( :
"סעמממממממק" צעקתי, סגרתי את חלון השיחה
וירדתי למטה בעצבים ! . . ..
פתחתי את הטלוויזיה בעצבביםם, אסף העלה לי ת'פיוז !
התעצבנתי על השלט וזרקתי אותו על הריצפה והלכתי למטבח . .
הוצאתי מים קפואאאים והתחילו לשתות כמו גמלל למרות שלא הייתי צמאה בכלל, רק כדאי להירגע !
שמעתי את הפלאפון ורצתי למעלה
"הלוו?" שאלתי בעצבים
"מה יש?" דניאל שאלה אותי
"כלום דניאל.. מה קורה?" ניסיתי להתחמק
"תגידי עליי את יכולה לעבוד?!" היא שאלה אותי
"נו סתם אסף עיצבן אותתי" אמרתי בעצבים ונשכבתי על המיטה
"מה אממר לך?!" שאלה אותי במהירות
"אמר לי שאני שרמוטה ומה הוא בכלל עשה איתי, סתם חפירות בשקל !" אמרתי לה
"מעעעפן הוא מקננא . . אחרי האווי שלך איך הוא לא ימות מקננאה ?!" היא שאלה אותי וצחקה
"חחחחח שימוות מטומטם !" אמרתי בעצבים
"טוב חיי לנשום לשאוף לנשום לשאוףף" היא אמרה לי וחייכתי
"חחח כפרעלייך !" אמרתי לה וצחקתי
"אהה אז בעצם התקשרתי בגלל האווי כי כתבת לנו לדבר איתך, יאללה שפכי מה הלך עם נדבייי ?" היא שאלה
"אוווווייי" אמרתי בקול מתרגש ונאנחתי
"יאללה שפפפכי !" היא צעקה מרוב אושר והתחלתי לספר לה ה כ ל !
אחרי חצי שעה ניתקנו וירדתי שוב למטה ובדיוק אוראל נכנס הביתה
"אחווותי" הוא צעק לי
"אחחחי" צעקתי בחזרה
"מה קורה יוצור ?" הוא שאל אותי והעביר לי כאפה על הראש
"ט'חח מושפע מהאלופפה" אמרתי וצחקתי
"חחח שמננה" הוא צחק ובדק מה יש בסירים שהיו על השיש
"למה לא אכלת ?" הוא שאל אותי שראה שכל הסירים מלאים
"רציתי לאכול אבל מישהו תרםם להעברת התאבון שללי !" שוב העצבים חזרו לי
"אססף ?" הוא שאל אותתי
"חחח זה ברור לאא" אמרתי מיואשת
וישבתי על הכיסא שבפינת האוכל בזמן שאוראל הגיש לי ולו צלחת עם פירה, שניצל וסלט .
"מה עשה ?" הוא שאל אותי ומזג לנו קולה
"סתם קרא לי שרמוטטה" אמרתי לו
"מזהה ?" אוראל נחנק עם השניצל
"חחח תירגעע" אמרתי ודפקתי על גבו
"מזה שרמוטטה ?! את רצינית איתי עכשיו ?" הוא שאל ועינייו נפקחו
"כה . . " אמרתי מפוחדת לרגגע
"אני מזיין אותתו נשבבע" הוא אמר וקם מהכיסאא
"דיי אוראל תאכל" אמרתי והושבתי אותו בכוח חזרה על הכיסאא
"שירז זה לא צחוק ! חבר חבר אבל יש גבול עד לאחותתי" הוא אמר והוא היה כולו אדום מעצבים .
"די מאמי די, הראתי לו מאיפה משתין הדגג ! עוד מילה לא במקום ואני מתעללת לו בחיים !" אמרתי לו ואוראל נרגע
"שירז הפעם אני שותתק . . עוד משהו קורה אני לא מוותר נשבע לךך יש גבול !
על הכבוד שלך אף אחחד לא יערער . . !
את הכבוד שלך הוא עוד ילמד לשמור בתוך קופפסה ! כסעממק" הוא אמר בעצבים
"די נשמה שלי דייי ! תודה מטורפת עלייך !" אמרתי והבטתי בו אוכל בהנאה
"טעים טעיםםם ! כפרה על אמא , תמיד מפנקת אותנו . ." הוא אמר ושתה את הקולה
"חחחח כה במיוחד שהיא ואבא נוסעים לחברים שלההם, רק מחר הם חוזרים !" אמרתי לו
"וואי וואלה שכחתי להגיד לליאן שתבוא לישון פה ! תקראי גם את לאחד מהחבורה" הוא אמר לי וחייך
"איזה עזוב אותי בחבורה הזאת אסף הספיק לי !" אמרתי והכנסתי את המזלג עם הפירה לפה .
"אז למי תקראייי אני רוצה שיהיה כיף 😊" הוא אמר לי וחייך וחשב לעצמו את מי אני יכולה להזמין
הפלאפון שלי צילצל ורצתי לסלון "מי שמתקשר אותו את מזמינה" הוא צעק לי
"קבעעענו" צעקתי והרמתי את הפלא מהספה
"נדב מחייג אלייך" 😁
"מאאאמי בוא אליי יש לי בית רק אני, אחי וליאן נהיה פה" פתחתי את השיחה עם נדב
"סבבה אני בא שעה אני שם" הוא אמר לי
"יאאפ באוו'צ יפההה אחחד" אמרתי וניתקנו
"נדב ?" אוראל שאל אותי ודחס את חתיכת השניצל האחרונה שנותרה על הצלחת שלו לתוך הפה
"יאסס" אמרתי, התיישבתי ולקחתי קצת סלט
"אחללה" אוראל אמר לי וחייך .
"טוב נכנסתי למקלחת" הוא אמר לי אחרי שסיימנו לאכול
"מי טוו" [ גם אני 😛 ] אמרתי לו ועלינו למעלה . . . . .. .
סוורי אם יש טעויות פשוט כל שניה או שיש לי טלפונים או שיש לי הודעותתת
קרציות כולםםם !
היה סיוט לכתוב ת'פרק הזה איףףףף
אבלל תגיייבו כה ?! 😛 אוווהבת 😊
אייייזה פרקק יאפפה
כפפרעל אוראלל חמווד ששללי
:]
תמשיכיי מאמי
מוואהה