נוו אתתושש תמשיכי ללנו =[ מגייעע ללנו לאא!?
וואי כפרעליכככם איזה חיוך יש לי 😊
מתוקים הרגע עליתי הביתה ואני שפוכה מתתתה!
מחר אחרי הבצפר אני אכתוב לכם המשך
אווווהבת ! . .
חחח מתוקות שלי 😊
הרגע חזרתי מהבצפר איףף ללמוד שעה 7 זה יותר מידי בשבילי 😊
עוד שעה-שעתיים אני אכתוב המשך, אוווהבת [ =
מזה ללמוד שעה 7?? לא הבנתיי
נוגה היא התכוונה שעה שביעית
ממחכה ללהמשך :]
חחח כה שעה שביעית
רואים מרוב עייפות אינלי אפילו כוח להקליד חחח
אווהבת אתכככן 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 10/09/2006) נוגה היא התכוונה שעה שביעית
ממחכה ללהמשך :]
אהה אצלינו זה 8..... 😯
למרות שהיום סיימתי שעה רביעית וטפסתי טרמפים הביתה
כוכב נופל / פרק 29 ~ [ ;
אסף סובב את הבקבוק והבקבוק נעצר עליי ועליו "אמת או חובה?" הוא שאל
"חובה" אמרתי
"חובה עלייך לצרפת את הבחור ש-ה-כ-י מוצא חן פה בעינייך" הוא אמר מדגיש כל אות.
הבטתי בו מחייכת והתרוממתי מהריצפה כאילו מסתכלת על כולם,
'החלטתי' חשבתי לעצמי והתקרבתי אליו . . . . .
נדב הביט בי בשוק אחרי שהפסקתי את הנשיקה
ואני רק חייכתי 😊
אסף אמר לי מגמגמם "ת..סו..בב..י"
"אוקיי" אמרתי צוחקת וסובבתי .
ככה המשחק המשיך לו היו הרבה נשיקות, הרבה שטויותת, מלא צחוקים . .
והדובדבן שבקצפת היה הפרצוף של אסף, הקנאה ? ! אוכלת את הבנאדם !
"יאללה ביי אחי תודה שבאאת שמור על קשר . . " אוראל אמר לנדב והביא לו חיבוק
נדב נפרד מליאן לשלום, הם היו היחידים שנשארו אחרי שכולם כבר התפזרו הביתה .
השעה הייתה '05:30' וליאן ישנה אצלנו רק שהפעם היא החליפה מקום שינה 😂
אין יותר את החברה הכי טובה שמתנחלת לי על כל המיטה, אלא החברה של אחי שמתנחלת עליו 😛 .
"בוא אני אלווה אותך" אמרתי לנדב ויצאנו מהבית "מקווה שנהנת" אמרתי לו והבטתי בו
"היה הכי כיף בעולם נשבע לךך הרבה זמן לא נהנתי ככה" הוא אמר וכולו חייך מאושר
"כן היה מזה נחממד, במיוחד איתך 😊" אמרתי וחייכתי
"תגידי בקשר לנשיקה . . " הוא אמר בשקט
"כה ?" שאלתי אותו והבטתי בעינייו הבהירות
"אני באמת מוצא חן בעינייך? . . " הוא שאל בלחש
"אני לא אשקר לך מאמי אתה נראה ממש טוב ואני נמשכת אלייך" אמרתי לו וראיתי את הברק בעיניים שלו
"גם אני נמשך אלייך שאת לא יכולה לתאר בכלל שירז" הוא אמר והחזיק לי את היד .
"די אני אסמייק" אמרתי והורדתי את הראש
"את מדהימה" הוא אמר והרים את ראשי
"מי שמדבר" אמרתי וצחקתי בביישנות
"חח יפפה אחת ! אז נדבר בובה ?" הוא שאל אותי
"ברור בובי" אמרתי לו והוא הביא לי חיבוק
"שיהיה לך לילה טוב אממ יותר נכון בוקר טוב" הוא אמר לי וצחקנו
"גם לך חיים, תקשר אליי . . נסיעה טובה" אמרתי לו שהוא נכנס לאוטו
התכופפתי לכיוונו והבאתי לו נשיקה בלחי . .
הוא חייך לי והביט בי כמה שניות בלי לומר כלום, הניע את האוטו ונסע
אני הבטתי ברכב שמתרחק באופפק ואת השמש שמראה את קרניה
עמדתי כמה שניות מנסה לעכל את המצב החמוד שנכנסתי לתוכו, חייכתי לעצמי ונכנסתי הביתה !
"שמממממממנה" שמעתי צעקה ועוד לפני שפקחתי את העיניים קלטתי את אוראל עליי
"לא נמאס לך להעיר אותי בצורה כזאת" אמרתי ובעטתי בו
"אני פשוט כל כך אבל כל כךךך אוהב אותךך ! תודה שמנה שללי" הוא אמר ונשק לי על המצח
"כפרעלייייך ! בשבילך הכל דובי . . גם אני אוהבת מללא" אמרתי והבאתי לו חיבוק
"שניה פה שוטפת פנים" אמרתי ונכנסתי לשירותים .
"איזה גבר הנדב הזה יפה לךך" הוא אמר כשיצאתי מהשירותים וקרץ לי עין
"חח כה ? נראה לך טוב ?" שאלתי אותו
"אחללה אחווותי" הוא אמר לי וחייכתי באושר
"יאאאפ 😊 איך היה עם אחותתי שנטשה אותי לטובתך ? !" שאלתי והוא צחק
"כפרעליהה את לא מתארת לך כמה אני מטורף על הילדה הזאאת" הוא אמר וראיתי שהוא בעננים
"הופה הופפפה אחי הפרפר מאווווווהב קולולולו" אמרתי וקפצתי עליו
"די זבבבבבל" הוא אמר והרים אותי באוויר
"חחחח אוראלי מאוהב אוראלי מאוווהב" צעקתי
"יואווו אני רוצח אותךךך" הוא צעק והתחיל לרוץ איתי במדרגות למטה
"אמממממא" צעקתי ואמא הביטה בנו מבוהלת
"ילדייייים" היא צעקה ויצאה מהמטבח
"אמא אני רוצח אותתתה היא מתגרה בייי" אוראל צעק ועדיין הייתי למעלה בידיים שלו
"אמממא בעע יש לי סחרחורת" אמרתי תוך כדי צחוק
"אוראל תתבגרר תוריד את הילדה היא עוד תקיא לי" היא אמרה, אוראל הוריד אותי והתחלנו להיקרע מצחוקק
"אויי אלוהים שישמור עליי" היא אמרה בזמן שהביטה למעלה וחזרה למטבח .
"טלפווווון" צעקתי לצילצול הטלפון
"הלו?" שאלתי
"שירז?" אמרו לי
"כה מי זה?" שאלתי
"אסף" הוא אמר לי
"אהה.. רוצה את אוראל?" שאלתי
"כה" הוא אמר במהירות
"שניה" אמרתי "אוראאאאל חבר שלך בטלפון" צעקתי בקולי קולות ואוראל קם מהספה .
"הלו? אה גבר..? וואלה? מתתי? כה שמעתי משהו על זה ! מי בא? וואלה אני אברר אחי
תודה ! אללה דבר איתי בערב . . אחלה ביי " אוראל אמר וניתק .
"שירזזז" אוראל אמר ורץ אליי
"אה?" שאלתי אותו בזמן שזיפזפתי בערוצים
"יש איזה טיול מתוכנן אנערף כל החבורה וכל אחד מאיתנו יכול להביא מי שהוא רוצה" אוראל אמר לי כנראה מה שאסף סיפר לו
"וואלה ? ! נחשוב אם מגיע לו להיות איתי כמה ימים" אמרתי בסנוביות והוא צחק
"אבל תחשבי ברצינות י'שמננה" הוא אמר
"טייב" אמרתי והוא עלה לחדר שלו .
"אמממממא" צעקתי
"אההה?" היא החזירה לי צעקה
"אני הולכת לידיד שלי אני אחזור בערב ביי" אמרתי ופתחתי את הדלת
"שמרי על עצמך מתוקה" היא אמרה והביאה לי נשיקה.
יצאתי מהבית . . . . .
סורי אם יש טעויות אני ממהרת רצצצח
אווווהבת 😊