קצצר
אבלל!?
מממדהיםם כמו תאמיידד
תמשיכיי בובה
אהבתתי רצצח את השין שלך @!1
מוואה עננקית
תודה יפות שלי 😊
חנו'ש תודה חיי אוווהבת [ :
כותבת 😊
אבל תגיבו מזה זה?!
לאן כל הקוראים שלי נעלמו 😢 ?!
כוכב נופל / פרק 28 ~ 3>
"אמא הזמנתי ידיד ליומולדת בסדר?" שאלתי אותה
"כן ברור, אבל אסף יהיה . . סיטואציה לא נעימה לשניכם!" אמא אמרה לי והבטתי בה
"רגע שאני אבין, אני חייבת לו משהו?! זה הבית ש-ל-י" הדגשתי כל אות בעצבים
"בסדר מתוקה שלי בסדר בובי!" היא אמרה לי במהירות
"אז זהו !כל אחד מאיתנו המשיך לכיוונים שונים ! ופה הנושא נסגר !" אמרתי בזמן שסיימתי לסדר
ועליתי למעלה בעצבים . . . .
"גלינג גלונג" פעמון הבית נשמע
עזבתי את השולחן שסידרתי ורצתי לדלת, היום מסיבת הפתעה של אוראל 😊 .
"אחווווותי" דניאל חיבקה אותי "חיימשללי" אמרתי והבאתי לה נשיקה
אמרתי לשירן וסיווני שלום [= ובאתי לסגור את הדלת
הרגשתי יד שמונעת ממני לסגור את הדלת ופתחתי אותה שוב
"שלוםם" אסף אמר לי וראיתי אותו ואת הדס מחזיקים ידיים
"היי" אמרתי וחייכתי חיוך צבועע "כנסו, תרגישו בבית" אמרתי שוב באותו חיוך
"תודה, הנה המתנה מותק" הדס אמרה לי והושיטה לי שקית גדולה
"תודה אני אשים לו בחדר" אמרתי וסגרתי את הדלת .
לקחתי את כל המתנות שהביאו לו עד עכשיו ועליתי למעלה, שמתי הכל על המיטה של אוראל
הסתכלתי על עצמי והייתי מרוצצה, הייתי עם מיני וסריג.
נראתי טוב, העפתי עוד מבט וירדתי למטה .
נכנסתי למטבח ועזרתי לאמא בהכנות האחרונות ושמתי לב שהבית כבר מפוצץ בכל החברים שלו ושלי .
לא פזלתי אפילו לכיוון אסף ! אני החלטתי, אני את אסף מהחיים שלי ?! מ ו ח ק ת !
"גלינג גלונג" הפעמון נשמע שוב ורצתי אל הדלת
"מאאמי" נדב אמר לי וחיבק אותי
"בווובי" צעקתי והבאתי לו נשיקה בלחי
"מה קורה נשממה? הנה המתנה!" הוא אמר והושיטה לי שקית
"לא היית צריך !" אמרתי לו וחייכתי
"מה את גנובה ? ! בטח שהייתי צריך" הוא אמר ושם יד על המותניים שלי ונכנסו למטבח .
כולם הסתכלו עלינו, לא הבינו מי הבחור החדש של שירז .
"אמא תכירי נדב, נדב אמי היפה" אמרתי וחייכתי
"שלום חמוד, תרגיש בבית" היא אמרה וחייכה לו
"תודה, אה ומזל טוב" הוא אמר ואמא חייכה לו .
הוא עזר לי לסדר את החטיפים האחרונים בצלחות ועזר לי לשים הכל על השולחן בסלון .
"ומי הבחור?" שירן שאלה וחייכה
"תכירו, נדב ידיד שלי" אמרתי וכולם אמרו לו שלום ורק אסף הביט בו צבוע .
הפלאפון צילצל זאת הייתה ליאן "עוד 5 דק' ? אוקיי חיי מוואה" אמרתי וניתקתי
"אממא אבבא כוווולם! עוד 5 דק' הם מגיעים" אמרתי וכולם התחילו להתחבא מאחוריי הרהיטים .
סגרתי את המוזיקה ואת כל האורות, כול הבית היה מפוצץ בלוניםם וגם לכולם היו בידיים בלונים
ואת כל השטויות האלה שזורקים .
אני ונדב התחבאנו מאחוריי הכורסה האהובה עליי, החזקנו ידיים . . היה חשוך אבל הרגשתי איך שעינייו סורקות את כולי .
"גלינג גלונג" הפעמון צילצל וכולם השתקקו לגמרי,
שמענו את המפתח מסתובב אוראל הדליק את האור .
"הפתתתתתתעה" כולם קפצו והוא עמד שם כולו בהלם, לא מבין !
הוא הביט על ליאן וחיבק אותה חזק, ראיתי בעיניים שלהם כמה שהם מאוהבים .
הוא חיבק את ההורים וראיתי שהוא מחפש משהו בעינייו
רצתי לכיוונו ואמרתי "האם אני הוא הדבר שאתה מחפש?!" צחקתי והוא הרים אותי למעלה וחיבק אותי חזק .
"איי אחי כבר גדוווול, בן 20 י'שמןןן !" אמרתי והוא נשק לי במצח
"שכל מה שתרצה התגשם, כל המתנות למעלה תראה אח"כ אבל את שלי תפתח בהתחלה !" אמרתי והוא צחק
כולם חיבקו ונישקו אותי ראיתי שהוא היה מאושר !
"אוראאאלי" צעקתי לו והוא הסתובב לכיווני
"תכיר זה נדב ידיד שלי, נדב זה אוראל אחי המפורסם" אמרתי וחייכתי
"מזל טוב אחי" נדב אמר לו
"תודה גבר, תרגיש בבית . . כל הידידים שלי אחותי הם החברים שלי 😊" אוראל אמר וחייך כפרעליו .
"אני שניה באה" אמרתי כשראיתי שליאן רוצה לדבר איתי בצד השארתי את אחי ונדב ביחד שידברו להם
"אה חיי ?" שאלתי שנכנסנו למטבח
"מי זה השווה הזה ?" היא שאלה בסקרנות
"זוכרת שנסענו לשני ונעלמתי? נכנסתי למסעדה והוא מילצר שם !
ואתמול שעשיתי קניה ליומולדת נתקלנו אחד בשני והוא עזר לי עם השקיות" אמרתי לה
"וואי הוא הוווווורס,, אמממא" היא אמרה לי וצחקתי "בהצלחה אחותי !" היא הוסיפה ואני חייכתי לה .
כולם נהנו עברו כבר שעתיים מתחילת המסיבה ואז סיוון נעמדה על הכיסא וצעקה
"מי רוצה אמת או חוווובה?!" כולם הביטו בה ואחד בשני והסכימו פה אחד .
"יאאאפ" היא צעקה וירדה מהכיסא, לקחה בקבוק בירה שהיא קרוב אליה והתיישבה על הריצפה .
כולנו התיישבנו במעגל והיא סובבה את הבקבוק . .
"יוואב אמת או חובה ?" סיוון שאלה, סיוון הייתה מטורפת על יואב וראו שהיא שמחה שדווקא הוא יצא .
"אממ אמתת" הוא אמר והביט בה במבט כובש
"עזרווו ליי" היא צעקה וכולם התחילו להגיד לה דברים באוזן
"אממת שיש פה מישהי שמוצאת חן בעינייך ?" היא שאלה והביטה בו מהססת
"אמת" הוא אמר והיא פתחה את עינייה
"מייי?" היא שאלה ישר
"זאת כבר שאלה אחרת" הוא צחק והיא חייכה "תסובב" היא אמרה ויואב סובב את הבקבוק .
"אמת או חובה" אלדר אחד מהחברים של אוראל שאל את דניאל
"חובה" היא אמרה ואלדר ניסה לחשוב מה לתת לה לעשות .
בינתיים אני הבטתי מסביב וראיתי איך שכולם נהנים . . פתאום אחרי הרבה זמן שלא הסתכלתי עליהם
קלטתי את אסף והדס נמרחים אחד על השני בלי לשים על אף אחד !
כאילו אני ?! בכלל לא קיימת שם גרר, אבל שאני אתן לזה להשפיע עליי ?! ל - א !
"חובה עלייך לצרפת את הבחור שמוצא חן בעינייך" אלדר אמר לה והיא הביטה בי
ידעתי שהיא אוהבת את שון אבל ידעתי שלא יהיה לה אומץ לנשק אותו,
היא הביטה בי שוב ועינייה כאילו ביקשו ממני הסכמה, אם כדאי לה חייכתי לה והיא החזירה חיוך
היא הסתכלה על כולם לאט לאט החלה לזחול לכיוון שון הוא הביט בה לא מבין התקרבה אליו ונישקה אותו
כולם הביטו בהם המומים אבל הוא זרם איתה, אני ?! הייתי בשוק !
ידעתי שהילדה שלי עומדת להתעלף,, סופסוף הם מתנשקיםם סופסוף משהו קורה בינה לבין אהבתה הגדוללה!
כשהם הפסיקו את הנשיקה היא זחלה בחזרה למקומה והם הביטו אחד בשני כשני אנשים שחיים באגדה
כל כך שמחתי בשבילה, ידעתי שממשחק קטן יתחיל פה סיפור ע נ ק י !
"תסובבי" אלדר אמר לדניאל והיא סובבה את הבקבוק
"אמת או חובה?" דניאל שאלה את אסף
"אמת" הוא אמר והביט בה לא מזיז את עינייו, הלב שלי דפק בחוזקה .
"אמת שאתה אוהב את שירז ?" היא שאלה והרגשתי שאני רוצה שהאדמה תבלע אותי
"לא !" הוא אמר חד משמעית כולם הביטו בי ואני צחקתי
"תסובב" דניאל אמרה לו מהססת והביטה בי בפרצוף מצטער אבל אני רק חייכתי .
אסף סובב את הבקבוק והבקבוק נעצר עליי ועליו "אמת או חובה?" הוא שאל
"חובה" אמרתי
"חובה עלייך לצרפת את הבחור ש-ה-כ-י מוצא חן פה בעינייך" הוא אמר מדגיש כל אות.
הבטתי בו מחייכת והתרוממתי מהריצפה כאילו מסתכלת על כולם,
'החלטתי' חשבתי לעצמי והתקרבתי אליו . . . . .
גיבבבו י'נוטשיםםם 😢
אוווווהבת 😊
וואיי איזה כייףף כתבת המשךךךךך
איזה יפהה
דיי אני רוצה גםםם
תמשיכיי
תמשיכייי
טלו'ש תודה מאאמי [ :
תגייייבו 😛
נדבבבבבבי [:
חיחיחיחי אססףף האההבל הזה חוושב שזה הוא !
ניניני..טיפפש ((:
הממיישכככי =]
נננננננדבב :]]
פרקק יאפפפה
תמשיכיי בובה
מוואה עננקיתתת. . .
חח תודה מדהימות שלי 😊
אוווהבת [ : ~
יאאא.. 2 פרקים מ=ו=ש=ל=מ=י=ם.!!!!!!!!!!!!!..
דיי.. רוצה אותם יחד..=[[
אפילו שהוא מגעילל..בעעע..
בטח היא תנשק את נדב.. אבל רוצה אסף.!!!!!!..
פרק מ=ו=ש=ל=ם...
3>
שתנשק אותו...שתנשק את נדב...
שאסף יקנאא....ויבין מה הוא הפסידדד...
אני לא מיבנה למה לא יכולת להמשיך עוד 2 שורות..
למהההה?..
למה הסיפור הזה כזה יפה שאני לא יכולה להפסיק לקרוא אותו...
נו באמת..אני דורשת המשך : ]
מצטטטערר מאמי,
אבל בכמה ימים האחרונים בקושי שנכנסתי לאתתר...
הייתה לי יומולדדת ויומיים שלמים הייתי בקושי על המחחשבב..=]
פרקים מדהיממייםם....
כ"כ אבל כ"כ יפפייםם!@$#
ומותחחייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
תמשיכי הכיי מהר שיש!