חח בתי..
קוראים לי אתי 😊
ולשיר קוראים "ואולי את לא יודעת"
QUOTE (--תותי-- @ 08/09/2006) חח בתי..
קוראים לי אתי 😊
ולשיר קוראים "ואולי את לא יודעת"
חיחיחי אתתי שםם יפפה [:
מואאאאאה =]
ממי שר תשיר הזהזה?
כאיללו מה הפרטים?
אהה מאמי אינלי מושג מי שר..
שמעתי אותו באחד השינים ושמתי בשין שלי 😛
מצאתי אותו באימיול אבל עד שהוא מוריד גאאאד /=
תנסי למצוא איפשהו..
ותודה על השם חעע אוהבתתת 😊
לשיר קוראים "אל תלכי" - של רפאל דהאן
=]
תמשיכייייייי 😊
אוההבבבבבבת
לירוווווווני 😊
^ ^ כןן ככה קוראים לשיר 😊 ^ ^
אחח רפאל מלהקת 'עדן' איך אהבתי אותםם [ ;
הנה השין שלי למי שרצתה >
http://www.shin1.co.il/id/show_user.php?userid=139445
כוכב נופל / פרק 27 ! ( :
ירדתי במדרגות ואז ראיתי את המחזה הכי נוראי שיכולתי לראות . .
אסף מתנשק עם השרמוטה של השכונה, הדס !
הלב נשבר, העיניים הביטו, האוזניים לא שמעו דבר, והרגליים קפאו ! . . . .
עמדתי שם קפואה,
לא מאמינה למה שעיניי רואות , כאב לי לחשוב שהוא כבר של אחרת !
ומה איתי ?! הוא ממשיך . . ואני תקועה פה !
צילצול הפלאפון הוציא אותי מהעולם שנכנסתי אליו וגרם לי להוריד את עיניי מאסף והדס .
"הלו?" עניתי
"שירז מאמי" אמא אמרה לי
"אה אמא?" שאלתי בלחש
"הכל בסדר? את נשמעת מוזר" היא שאלה
"כה הכל בסדר" אמרתי לה בזמן שעמדתי עם הגב לכיוון אסף
"תקשיבי את יודעת שאנחנו עושים מחר לאוראל מסיבת הפתעה ליומולדת נכון?" היא שאלה אותי
"כה אמא אני יודעת, איך אני לא אדע אם את ואבא חופרים על זה 24 שעות ביממה?!" אמרתי לה
"רעעה" היא אמרה לי וצחקה "בואי הביתה תיקחי כסף ותיצאי לעשות קניות עד שהוא אצל ליאן" אמא אמרה לי
"בסדר אני כבר באה" אמרתי וניתקתי .
הסתובבתי וראיתי שאסף והדס מסתכלים עליי,
הבטתי בהם כאילו רק הרגע ראיתי אותם
והתחלתי להתקדם לכיוון היציאה שלצערי בדיוק שם הם עמדו מחזיקים ידיים.
"מה קורה שירז?" אסף שאל אותי בחיוך מאוזן לאוזן
"הכל טוב" אמרתי בחיוך מזויף ויצאתי מהקניון, נכנסתי מהר לרכב ונסעתי משם הכי מהר שיכולתי .
"הנה הרשימה שלא תעזי לשכוח כלום" אמא אמרה לי שוב ושוב
"לא שוווכחת, אוף חפרניייית" אמרתי לה ופתחתי את דלת הבית
"שירז אני סומכת עלייך, הייתי יוצאת לבד פשוט אני צריכה להתקשר לכל החברים שלכם" היא אמרה
"אני יוצאת לא?! אוף קרציות כוווולם" אמרתי וטרקתי את הדלת .
הבטתי על הרשימה וראיתי מיליון ואחד דברים 'השתגעו כולה יומולדת' חשבתי לעצמי ונסעתי שוב לקניון .
נכנסתי מהיציאה שבדיוק ליד הסופרמרקט, לקחתי עגלה והתחלתי לקחת כל מה שאמא אמרה .
הגעתי לקופה, שילמתי בכרטיס אשראי של אמא שמתי את השקיות בעגלה והתקדמתי לכיוון יציאת הסופר .
"את מסתדרת?" שמעתי קול מאחוריי, הסתובבתי
"אייי אתתה" אמרתי לו בחיוך
"מה קורה שירז?" שאל אותי נדב הבחור שמילצר במסעדה
"בסדר חייה . . מה איתך?!" שאלתי
"מעולה, רוצה לעזור לך" הוא אמר והוציא את כל השקיות מהעגלה ואני לקחתי את כל השקיות הקלות
"תודה 😊" חייכתי לו
"וואה וואה מה את הולכת לעשות מסיבה או משהו?" הוא שאל וחייך
"כה מחר לאחי יש יומולדת ואמא שלי כולה השתגעה הביאה לי רשימה עם מיליון דברים" אמרתי לו והוא צחק
"בן כמה הוא? יותר קטן?" שאל אותי
"גדול ממני בשנה, בן 19" אמרתי לו והגענו לרכב . .
פתחתי את הבאגז' והכנסנו את כל השקיות .
"תודה 😊" אמרתי לו אחרי שנכנסתי לרכב "צריך הסעה לאינשהו?" שאלתי אותו
"יכולה להסיע אותי שני רחובות מפה?" הוא שאל
"כה בטח, כנס!" אמרתי לו והוא נכנס
הדלקתי רדיו והתחלנו לנסוע .
"זה תעצרי פה" הוא אמר וחייך לי
עצרתי את הרכב והוא פתח את הדלת אך עדיין ישב
"נדבר כה? יש לי את המס' שלך אבל לא התקשרתי חשבתי שלא תרצי שאני אציק לך!" הוא אמר לי בהיסוס
"אתה לא מציק, תתקשר חופשי מאמי" אמרתי לו בחיוך
"חח חמודה אני אתקשר" הוא אמר וצחק
"יאא בא לך מחר לבוא ליומולדת של אחי?" שאלתי אותו
"אממ לא יהיה אכפת לו?" הוא שאל אותי
"מה פתאום, ידידים שלי הם חברים שלו 😊" אמרתי לו
"סבבה, מתאים לי ! באיזה שעה?" הוא שאל והסברתי לו מתי לבוא ולאן .
"אוקיי אז קבענו, נדבר. שיהיה לך לילה טוב!" נדב אמר לי הביא לי נשיקה בלחי ויצא מהרכב.
הסתכלתי עליו והתחלתי לנסוע, חשבתי על מה שקרה עם אסף וחשבתי על נדב שרק לא מזמן הכרתי .
"הגעעעתי" צעקתי ואמא מיהרה לכיווני לעזור עם השקיות
"וואו וואה כממה?!" אבא שאל
"תשאל את אישתךך!" אמרתי והוא צחק
"בואי תעזרי לי לסדר הכל במגירה ובמקרר" אמא אמרה לי ועזרתי לה לסדר
"אמא הזמנתי ידיד ליומולדת בסדר?" שאלתי אותה
"כן ברור, אבל אסף יהיה . . סיטואציה לא נעימה לשניכם!" אמא אמרה לי והבטתי בה
"רגע שאני אבין, אני חייבת לו משהו?! זה הבית ש-ל-י" הדגשתי כל אות בעצבים
"בסדר מתוקה שלי בסדר בובי!" היא אמרה לי במהירות
"אז זהו !כל אחד מאיתנו המשיך לכיוונים שונים ! ופה הנושא נסגר !" אמרתי בזמן שסיימתי לסדר
ועליתי למעלה בעצבים . . . .
קצר טיפה, אני יודעת . .
אולי אני אכתוב עוד המשך יותר מאוחר, מקסימום מחר 😊
אוהבת מלללא,, גייייבו [ ;
ש ב ת - ש ל ו ם - ! - 3>
מאוד קצר...
אבל?!....נדיררררררררררררר
יאללה כבר שתצאאאאא מהאסף הזה...סתם מניאקקקקק
שתכאיב לו...שתיהיה עם הנדב הזה..שתתנתק איתו מול העיניים של אסף
שיבין מה הוא הפסידדדדד
עזבי נכנסתי לזה חזק=\
קיצר...
אני רוצה המשך : ]
מדהיםםםםםז1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח טל כפרעלייך הרגת אותי חחחח 😂
תודה בנות 😊
QUOTE (טלטל963 @ 09/09/2006) מאוד קצר...
אבל?!....נדיררררררררררררר
יאללה כבר שתצאאאאא מהאסף הזה...סתם מניאקקקקק
שתכאיב לו...שתיהיה עם הנדב הזה..שתתנתק איתו מול העיניים של אסף
שיבין מה הוא הפסידדדדד
עזבי נכנסתי לזה חזק=\
קיצר...
אני רוצה המשך : ]
😛