חח תודה מדהימות שלי 😊
מחר ב"ה המששך [=
יואו מאמייי אחד הסיפוריםם
קראתי הכל והתאהבתיי
מהר המשךךךך
טלוש 😊
תודה מתוקהה !
-- יותר מאוחר אני חושבת שאני אכתוב המשך [ : --
ללאלאללאלאלאלאללא !
ללא יותר מאוחחחחר. . . => ע~כ~ש~י~ו =(
גרררר סיפפור מדהיייים !
אני לא הייתתי סולחחת לוו,
כאיללו מה - ?! -
אווהב אותה וזורק אותה בשביל סצוטיםם?! מ-ג-ע-י-ל. . .
מחככה להמממשך ;]
אאאאארוךך כהה ?!
מוווווואאאאאאה 33333>
מחכה בקוצר קוצר קוצר קוצר קוצר => רוח ;]
גרר התמכרתתי לסיפוורר שללך,
את אפפילו ללא מבינהנה כמה !
כוכב נופל / פרק 25 ~ ( :
"שלוםם . . " אסף אמר והביא לליאן נשיקה בלחי,
הוא הסתכל עליי מתלבט מה לעשות . .
"היי" הוא אמר וחייך לי
"היי . . " אמרתי בשקט והסתכלתי עליו מתרחק לרחבה . . . . . .
"שיייז" דניאל אמרה לי בעצב כשהתיישבתי אחרי שהתעייפתי מלרקוד
"מה קרהה?" שאלתי אותה במהירות
"אני צופפי הכי בעולם 😢" היא אמרה וראיתי דמעה זולגת מעינייה
"יואוו נסייכה, בואי החוצצה שנייה" אמרתי ויצאנו מהמועדון לכמה דק' .
"ספפרי" אמרתי לה
"ראיתי אותתו היום" דניאל אמרה לי
"את שון?" שאלתי ישר
"כה . . " היא ענתה בלחש
"נו? מה היה?" שאלתי
"הוא . . הוא . . היה בקניון היום,
ובדיוק שירדתי במדרגות הוא עלה . .
יואוו את לא מבינה איך הוא הסתכל עליי היה לו מבט שוננה !" היא אמרה וכאב לי עליה .
"די בובי" אמרתי "ואיך התנהגת? מה עשית?" שאלתי אותה
"סיוון הייתה מאחוריי כזה, ואני התקדמתי למטה והמבטים שלנו הצטלבו כזה 😢
ואז הוא הוריד את הראש למטה ואני סובבתי את הראש, כמעט התנגשנו כי היינו ממש קרובים . .
אז סובבתי את הכתף וסיוון אמרה לי משהו עם השם שלי יעני שישמע . ." היא סיפרה לי
"אוףף,, את ושון תמיד הייתם סיפור לא מובן, סיפור בלי סוף אני חושבת !" אמרתי והבטתי בה בעצב
"אני לא דעת מה לעשות כבר שיייז נשבעת לך" היא אמרה
"תראי לדעתי אל תעשי כלום,
שאת אהבת אותו הוא גם הרגיש משהו ובגלל החברים המעפנים שלו לא הייתם ביחד . .
עכשיו שהוא בכלל לא ידע שאת אוהבת אותו, הבנת ?! . . שיסבול , תראי איך השתנת !
אם פעם היית מדהיממה . . עכשיו את כוווסית, יפה, מווושלמת . . מבינה ?! " אמרתי לה
"צודקת . ." היא אמרה ועלה לה חצי חיוך .
"רגע,, אם הוא ירצה . . את תהיי איתו? נגיד, תארי לך סיטאוציה כזו . ." אמרתי ופתאום צץ לה ברק בעיניים
"אווי ילד יפה שללי,, כמה שאני אוהבת אותתתו" היא אמרה לי בקול מתוק כזה של ילדה מאוהבת
"חחח כפרעלייך" אמרתי לה וצחקתי
"מממ . . נראלי שאם היה קורה כזה מצב הייתי מתעלפת לו בידיים,
כשהייתי כבר חוזרת להכרה הייתי דופקת לו צרפתית . . 😂 " היא אמרה ונקרעתי
"גנוווובה" אמרתי וצחקתתי .
"יאללה בואי ניכנס, לא יבינו לאן נעלמנוו . ." היא אמרה וקמנו מהמדרכה
"אהה ושייז הכי תודה בעולם את לא סתם חברה, את ה-א-ח-ו-ת . ." היא אמרה והביאה לי חיבוק
"כפרעלייך . . בשבילך ?! ה-כ-ל 😊" אמרתי והבאתי לה נשיקה בלחי .
"שירז, את יכולה לבוא שניה ? " אסף אמר לי כשבדיוק אני ודניאל נכנסנו חזרה אל המועדון
"כה . . " אמרתי ויצאנו החוצה
"תקשיבי . ." הוא אמר לי והוריד את הראש
שתקתי וחיכיתי שימשיך .
"אני . . אני לא יודע מאיפה להתחיל !" הוא אמר והביט בי
"מההתחלה ?" אמרתי לו
"טוב אז ככה . .
אני . . אני אוהב אותך שירז !
אני כל כך מצטער, על הכל בובי . .
אני לא רציתי קשר רציני רציתי להינות, את יודעת . .
אבל, פתאום כל כך קשה לי בלעדייך את חלק מאוד חשוב בחיים שלי !
אין יום שעובר בלי שאני חושב עלייך .
אני מוכן לעשות בשבילך הכל, רק תגידי שירז !
בבקשה בואי נחזור . . " הוא אמר לי והבטתי בו מנסה לא לבכות .
"אסף . . " אמרתי
"כה ?" הוא אמר מלא תקווה
"זה לך ילך" אמרתי לו
"למה ?" תקוותו התמוגגה והייאוש התגלה על פניו
"כי מספיק סבלתי, לא חושב ? ועכשיו ?!
זאת אני שלא מוכנה למערכת יחסים רצינית ,
עכשיו לי בא להינות מהחיים, אני עוד 3 שנים יכולה לתכנן חתונה,
בדיוק כמו שאתה אמרת לי באותו יום שאתה עוד שנתיים יכול להקים משפחה .
אז עכשיו אני רוצה להינות ממה שנותר לי אולי אני אמצא מישהו שבאמת יעריך את האהבה שלי
ולא יזרוק אותה לרוח ואחרי שיאבד ה - כ - ל וירגיש לבד יזכר שאני קיימת !
זה לא מגיע לי . . " אמרתי לו והוא הביט בי
"צודקת . . תשכחי מזה" הוא אמר והסתכל לי לתוך העיניים
"שכחתי מותק, חפיף 😊" אמרתי בחיוך, נגעתי בכתפו, קמתי מהמדרכה ונכנסתי אל המועדון שוב . . . .
אממ יצא קצר |:
סורי אבל אני עוד שניה נרדמת פה !
אני כל כך עייפה מהלימודים אתם לא מתארים לכם בכלל :S
תגיייבו , אוווהבת מוצצצ'ו 😊 🙄
גררררררררררררררררררררררררררררררררררר
המשך
יייייפפפפפפפה מאמיי 😊
המשךךךךךךךך
אוהבבבבבבת
לירוווווווווווווני 😊
ח-ל-א-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס-ס!$#@%
ססייפווווררר כ"כ אבבלללללללללל כ-"-כ ממדההההיייםםםםםםםם!@#@!#
תממששייככיי הכי היכ הכי הכי הככיי הכיי הכיי הכיי מממהררר שאפפשרר!!!!!!!!!!!
מדההההההים !!
גרר י'מוכככככשרת. . .
לא.!!!!!!!!!!111..
אני רוצה אותם יחד.#@!!!!..
בבקשה..=]]
ופרק ל=י=ג=ה.!!!!!..
מחכה להמשך..=]]
3>
חחחח כפרעליככם 😊
תודה מתוווקים [ :
-- המשך מחר 3> --