הפרק ?! מוקדש לבתי המדהיממה הזאאאת 🙄
כוכב נופל / פרק 23 ~ 3>
"היה כיף" אוראל אמר לי כשנכנסנו הביתה
"כה . . היה נחמד" אמרתי בחיוך קטן
"הוא דיבר עלייך נכון ? " אוראל שאל והביט בי
"מי . ? " ניסיתי להתחמק
"נו . . " אמר לי
"לא יודעת ולא אכפת לי , בכלל לא אכפת לי ! " אמרתי בכעס ורצתי מעלה לחדרי.....
"וואי הולך להיות כיףףף" ליאן צעקה לי בתוך האוזן כשיצאנו כל החבורה בשתי מכוניות . .
לחברה שלנו, שני שעברה לדרום לפני שנה.
"כה . . מקווה" אמרתי ונכנסתי לרכב שלי, אוראל נהג . . ליאן , אבי ודניאל נסעו איתנו
ברכב של אסף נסעו יואב, סיוון, שירן ומאור .
הנסיעה עברה בשקט, עצרנו פעם אחת במסעדה, אכלנו ושוב חזרנו למכוניות .
הגענו לבית של שני חנינו את המכוניות, דניאל ואבי דפקו על הדלת ואנחנו עמדנו מאחוריהם קופאים מקור
"יפים שלי" שני צעקה וקפצה על כל אחד מאיתנו.
"מי הזוג הכי יפה בעולם?" היא צעקה וכולם לפתע שתקו כשהיא רצה לכיוון של ושל אסף וחיבקה אותנו
"שנשן חח אהה.." ניסיתי להגיד לה שאני ואסף לא ביחד אבל היא לא נתנה לי להוציא מילה
"בואו נדבר בפנים קר פה" היא אמרה וכולנו נכנסו הביתה וכולם התיישבו על הספות .
אני התיישבתי על השטיח מול האח - היה לה בית מעוצב בצורה עתיקה, ממש יפה . .
חיבקתי את רגליי ושמתי את ראשי עליהם, טסתי אל תוך עולם של מחשבות, זיעזע אותי לחשוב שאסף יושב מאחוריי .
"טוב יאללה מה השקט בואו לחדר אורחים" היא אמרה והובילה אותנו לתוך 'חדר' ענננק!
הייתה פלזמה ענקית על הקיר ומערכת גדולה על אחת השידות, כל מיני משחקים ליד.
כולם התחילו להתלהב מהכל ואני ישבתי על אחד הפופים שהיו על הריצפה והבטתי בכל חבריי
היה נראה שהם מאוד נהנים, אני בכלל לא רציתי לבוא . . זה לא יום מתאים ליציאה משותפת .
"איזה שיר יפה . . " אמרה שני וכולנו הקשבנו, המנגינה זיעזעה אותי, השיר שלי ושל אסף |:
" . . בבוקר מתעוררת, לריקנות שבי
השמש לא זורחת שאתה לא איתי
שרע לי פה בפנים, מי יחבק אותי
אתה הנשמה שפועמת בי
עוצם את העיניים, חיי עם הזכרונות
השארת אלבום ריק, ואלבום תמונות
אך לא השארת חיבוק לימים קרים
יודעת גם גברים לפעמים פוגעים
נלחמת בכאב, בבדידות שבי
מי ילטף שיכאב, מי יאהב אותי
בלעדיך זה קשה, איך אתמודד עם זה
וכשרע לי ולא טוב לי מי יחבק אותי
איך אפשר, איך אפשר בלעדייך איך אפשר
בלי חיוך שלך כל בוקר שיחמם לי את הלב
באהבת אמת רגש לעולם לא מת
את הנשמה שבי שפועמת בליבי
איך אפשר, איך אפשר בלעדייך איך אפשר
בלי חיבוק שלך כל בוקר שיחמם לי את הלב
באהבת אמת רגש לעולם לא מת
את הנשמה שבי שפועמת בתוכי
לבד שעות יושב בוכה לך כמו תינוק
בכאב לא עומד, שכחתי איך לצחוק
הושיטי יד חמה, אני חסר אונים,
יודעת גם גברים לפעמים פוגעים
יושבת עם עצמי, הזמן עצר מלכת
החיים עוברים מולי, וכך אני דועכת
הושט לי יד חמה, בוא וחבק אותי
אתה הנשמה שפועמת בי
נלחם בכאב, בבדידות שבי
מי ינחם שיכאב, מי יאהב אותי
בלעדיך זה קשה, איך אתמודד עם זה
וכשרע לי ולא טוב לי מי יחבק אותי . . "
כולם הביטו בי ובאסף ורק שני לא הבינה למה כולם נעשו פתאום מדוכאים
"מה יש לכם?! זה השיר שלכם לא ? . " שאלה שני וחייכה אלינו
"אנחנו לא ביחד" אסף אמר פתאום וכולם הרימו את ראשם והביטו עליו
"מה . . ? מזאת אומרת . . ? " היא שאלה כלא מבינה
"נפרדנו שני" אמרתי לה והיא הביטה בי
"וואי אני מצטערת" היא אמרה והביטה בשנינו ולא ידעה את מי לנחם קודם
"זה בסדר . . " הוא אמר והבטתי בו
"טוב יאללה מה הדיכאון ? באנו להינות לא ? ! " אמרתי, קמתי ושמתי שיר של עופר ניסים
כולם התחילו לחייך שוב, קמו והתרוצצו ואני אחרי כמה דק' התיישבתי שוב על הפוף מהרהרת לעצמי .
"אפשר לשבת?" אסף שאל והתיישב בלי לחכות לתשובה, הבטתי בו וסובבתי את ראשי
"איזה קטע היה עם שני אה?" הוא שאל ולא עניתי
"השיר העלה זיכרונות גם לך?" הוא שאל ושוב לא עניתי
"למה את מתעלמת??" הוא שאל והרים מעט את קולו
"לא מתעלמת, אין לי מה להגיד" אמרתי ולא הבטתי בו
"לפחות תסתכלי עליי" הוא אמר וסובב את ראשי לכיוונו
"אסף מה הקטע?!" שאלתי אותו והוא הביט בי
"שו קטע?!" הוא החזיר לי שאלה
"עזוב . . " אמרתי
"לא רוצה . . " הוא אמר והחזיק את ידי
"עזוב" אמרתי קמתי מהפוף, יצאתי מהחדר והתקדמתי לכיוון הדלת .
נכנסתי אל תוך הרכב ונסעתי לעשות סיבוב, הדלקתי את הרדיו לא היה לי כוח לחפש דיסקים . .
וככה נסעתי ללא שום כיוון, באיזור שאני בכלל לא מכירה .
נכנסתי למסעדה קטנה שראיתי בדרך התיישבתי והזמנתי כוס קפוצ'ינו.
"בבקשה" אמר לי המלצר שהגיש לי את התה
"תודה" אמרתי וחייכתי חיוך קטן .
"את לא רוצה לאכול כלום?" שאל אותי וראיתי שהוא מחזיק תפריט בידו
"תביא" אמרתי והושטתי את ידי לכיוון התפריט .
"אני אחפש משהו ואני אקרא לך" אמרתי הוא חייך לאות הסכמה והלך .
אחרי שהחלטתי קראתי לו שוב והזמנתי טוסט ים תיכוני "בדרך" הוא אמר וחייך לי
שתיתי את הקפוצ'ינו והבטתי החוצה דרך חלון המסעדה שהתיישבתי מולו,
כל האנשים כמעט לא היו בחוץ והרחובות היו רטובים מרוב הגשמים העזים.
אני שעזבתי את כל החברים שלי וחברה טובה שבאתי לבקר,
הגעתי למסעדה הזמנתי לאכול למרות שאין לי תאבון . .
הכל בלי שום תיכנון, פשוט יצא ככה בלי שרציתי!
"בבקשה" הוא אמר והניח מולי את הצלחת עם הטוסט
"תודה 😊" אמרתי וחייכתי לו .
אחרי בערך חצי שעה ביקשתי את החשבון השארתי למלצר הנחמד טיפ והתקדמתי לכיוון יציאת המסעדה
"אהה סלחי לי" המלצר קרא לי מרחוק ומיהר לכיווני
"כה?" שאלתי בחיוך
"אפשר את מס' הטלפון שלך?" הוא שאל מהסס
לקחתי את הדף שהיה על המגש ואת העט שהחזיק ביד וכתבתי לו את המס' שלי ואת שמי על הדף
"נדבר" הוא חייך והביא לי נשיקה על הלחי
"נדבר" חייכתי "רגע" אמרתי והוא נעצר "איך קוראים לך?" שאלתי
"נדב" הוא אמר וחייכתי
"שם יפה" אמרתי
"גם לך שירז" הוא אמר מביט על הדף
"תודה, צ'או" אמרתי ויצאתי מהמסעדה.
נכנסתי אל הרכב ובדיוק הפלאפון צילצל
"הלו?" עניתי
"שירז איפה את?" אוראל שאל
"אני בדיוק בדרך חזרה לשני" אמרתי
"את יודעת שנעלמת לפני כמעט שעתיים ואנחנו תכף הולכים?" הוא אמר בכעס
"אל תתעצבן סליחה.. אני כמה דק' שם" אמרתי וניתקתי
"את לא נורמלית! , ,
רק את מסוגלת לעזוב ככה בלי להודיע לאף אחד בית של חברה שבאת לבקר" אוראל אמר שנכנסנו הביתה
"אוראל תניח לי" אמרתי לו בלחש
"מה יש לך?! את לא מבינה שאת לא יכולה לתת לו להשפיע עלייך?!" הוא ניער אותי
"תעזוב אותי אוראל" אמרתי מגמגמת
"תצאי מזההה!!" הוא המשיך לנער אותי
"דייייי" צעקתי ורצתי למעלה במדרגות וההורים יצאו מהמטבח מבוהלים והביטו בנו לא מבינים....
לא יצא משהו בכלל בכלל!
סורי אבל אני מרחפת הראש שלי לא כ"כ בסיפור |:
אני לא יודעת מתי יהיה ההמשך הבא בגלל תחילת הלימודים מחר, אבל אני אשתדל!
תגיבו, אוהבת המון 😊
מ ד ה י ם . . .
בוביתת תמשיכי כשתוכלי,
ושיהיה לך הממון בהצלחה השנה @!
מוואה עננקית
חניי תודה נשמה שלי
וגמלך מדהימהה, שתהיה שנה מעולה
מווואה 😊
אני אייששייתת א-ה-ב-ת-י..
חללאסס עם ההערכה העצמית הנמווכה!P=
מטוורף עלייךך ארוסתי המסוקסתת מתמיייידדדד!
תודה מתוקים שלי
מחר אני מקווה שאני אכתוב המשך
ללא יצצא משהו,
יצצא ממשו משששששו ;]
פפרק מדהייים. . .
ייייאי מווקדדדדש ללי D:
איךך קוראיםם לשיייר - ?! -
בהצלחהה מחרר בובבבבה =]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 02/09/2006) ללא יצצא משהו,
יצצא ממשו משששששו ;]
פפרק מדהייים. . .
ייייאי מווקדדדדש ללי D:
איךך קוראיםם לשיייר - ?! -
בהצלחהה מחרר בובבבבה =]
חח כפרעלייך תודה 😊
השיר > ניבין&תמיר גל - איך אפשר [הוא ממש ישן, אבל כמו שאומרים אין כזה דבר שיר ישן ]
ושתהיה לך שנה מוצלחת מאאמי
יאאא.. 3 פרקים מ=ע=ל=פ=י=ם.!!!!!!!!!!!!!!!1..
כל כך התגעגעתי לסיפור.!!!!..
אבל אני לא מבינה.. אם היא אוהבת אותו שיהיו ביחד.!!..:[
מחכה להמשך..=]]
3>
QUOTE (--תותי-- @ 02/09/2006) חניי תודה נשמה שלי
וגמלך מדהימהה, שתהיה שנה מעולה
מווואה 😊
אין על מה בובה,
ותודה !
מוואה ענננקית
יפות שלי תודה אוהבתתת 3>
--
דייי היה ממש ממש כיף בבצפפפר
לראות את כוווולם 😊
אין אין היה כיףף איך לכם היה?!
--
המשך יותר מאוחר [ =