שמחה שנהנתת מאמי :]
לי היה נחמד, לא כמו שציפיתי שיהיה =//
תמשיכי כשתוכלי
מוואה עננקית
מחכה להמשך יפפשללי !
איך הייהה היווום!?
אוייש כל היום לא הייתי בבית מצטערררת!
מחר יהיה המשך מבטיחה מדהימים שלי 😊
חנוש העיקר היה נחמד [ ;
בתאללי היה ממש נחממד [= איך לך??
יאא קראתיי ת'המשכים
כל אחד יותר יפה מהשנייי
מחכה להמשךך מאממווש [[:
QUOTE (--תותי-- @ 04/09/2006) אוייש כל היום לא הייתי בבית מצטערררת!
מחר יהיה המשך מבטיחה מדהימים שלי 😊
חנוש העיקר היה נחמד [ ;
בתאללי היה ממש נחממד [= איך לך??
חחחח תודה מאמי :]
ויאלללה תמשיכיי אני ממתה להמשך !#
לולי - תודה מתוווקה 😊
חני - בדיוק חשבתי לעצמי 'יאללה אתי כתבי המשך' חחח התגעגעתי לסיפור 😛
-- כותבת 😛 --
חחחחחחחחחח ישש :]
מחכה להמשךך בובית
קבלללייי :
מוואה עננננקית
ישששששש =]
שיהיה הכי הכי הכי ארוך בעולם!!
המששששששששששששך
כוכב נופל / פרק 24 ! ( :
"את לא נורמלית! , ,
רק את מסוגלת לעזוב ככה בלי להודיע לאף אחד בית של חברה שבאת לבקר" אוראל אמר שנכנסנו הביתה
"אוראל תניח לי" אמרתי לו בלחש
"מה יש לך?! את לא מבינה שאת לא יכולה לתת לו להשפיע עלייך?!" הוא ניער אותי
"תעזוב אותי אוראל" אמרתי מגמגמת
"תצאי מזההה!!" הוא המשיך לנער אותי
"דייייי" צעקתי ורצתי למעלה במדרגות וההורים יצאו מהמטבח מבוהלים והביטו בנו לא מבינים....
" . . לאהוב אותך ולהרגיש בקסם
שזורם בתוך גופי עד כלות הנשימה
לאהוב אותך ורק איתך בשקט
להפליג בדימיוני לים האהבה
לחיות לצידך בחלום שתמיד ישאר
לדעת אותך ולרצות שזה לא יגמר
בלעדייך הלב לא שלם
והעצב עלי מאיים
נשבעת לך מול הים הכחול
אם יש לי אותך אז יש לי הכל
בלעדייך הלב לא שלם
והעצב עליי מאיים
נשבע לאהוב מול הים הכחול
אם יש לי אותך אז יש לי הכל
לאהוב אותך להתמכר לרטט
שעובר בכל גופי באש הלהבה
לאהוב אותך ולהרגיש בקסם
שזורם בתוך גופי עד כלות הנשימה
לחיות לצידך בחלום שתמיד יישאר
לדעת אותך ולרצות שזה לא יגמר
בלעדייך הלב לא שלם
והעצב עליי מאיים
נשבע לאהוב מול הים הכחול
אם יש לי אותך אז יש לי הכל
בלעדיך הלב לא שלם
והעצב עלי מאיים
נשבעת לך מול הים הכחול
אם יש לי אותך אז יש לי הכל
לאהוב אותך ולהרגיש בקסם
שזורם בתוך גופי עד כלות הנשימה . . "
'די מספיק לבכות את חזקה' חשבתי לעצמי
בזמן שמחיתי את הדמעות בעקבות השיר שהזכיר לי כ"כ את אסף .
"אווואוווואוווו" הודעה באייסי הוציאה אותי מהעולם ששקעתי בו
'אסף' חשבתי לעצמי כשראיתי את החלון שיחה עם שמו למטה מהבהב
נכנסתי לחלון . .
- אסף בעעע -
שירז?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אה?
-אסף בעעע -
מה קורה?..
®«:::פאקינג שירזי:::»®
וואלה מעולה
מה איתך?!
- אסף בעעע -
אחלה
יש חדש?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
לא ולך?
- אסף בעעע -
לא . .
מה עושה היום?!
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אממ אינלי מושג רק 12 בבוקר יש זמן עד הערב
ואתה?
- אסף בעעע -
כנ"ל
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אוקיי
- אסף בעעע -
אוראל היום חוזר לא?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
יאס, הוא לא סוגר שבת
- אסף בעעע -
יופי 😊
®«:::פאקינג שירזי:::»®
הוא עוד שעה מגיע למסור לו משהו?
- אסף בעעע -
לא מאמי תודה
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אין על מה . .
- אסף בעעע -
טוב שגיא רוצה את המחשב אז נדבר..
שבת שלום מתוקה...
®«:::פאקינג שירזי:::»®
שבת שלום [ =
יצאתי מחלון השיחה והרגשתי איך הלב שלי רוקד פתאום,
הפרפרים התרוצצו בבטן בלי הפסקה, לא יכולתי לעצור את ההרגשה הנפלאה שהציפה אותי .
כתבתי אווי >
~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~
לא פה ( :
שבת שלום מדהימיייים P;
" . . לאהוב אותך להתמכר לרטט
שעובר בכל גופי באש הלהבה
לאהוב אותך ולהרגיש בקסם
שזורם בתוך גופי עד כלות הנשימה
לחיות לצידך בחלום שתמיד יישאר
לדעת אותך ולרצות שזה לא יגמר . . "
~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~
סגרתי את המסך וירדתי למטה
"בוקר טוב עוווולם" צעקתי והבית החזיר לי הד,
ככה זה שאת לבד בבית |:
פתחתי את המקרר וחשבתי לעצמי מה אני יכולה לאכול
'לא זה,, לא זה,, לא זה' חשבתי לעצמי וסגרתי את המקרר בייאוש .
'יאאאמי' חשבתי לעצמי כשראיתי על השיש צלחת של פנקייקים שאמא הכינה, מפנקת שכמוהה 😛
הכנתי לי שוקו ושמתי מלא שוקולד על הפנקייקים לקחתי את הכוס והצלחת והתיישבתי בסלון
פתחתי ערוץ ויוה, השידורים של כל השבוע 'ים של סודות'
שקעתי בטלנובלה ודפיקות הדלת הוציאו אותי מהנאתי
"מי זההה?" צעקתי בזמן שהמשכתי לאכול
"תפתחי כבררר" שמעתי את אוראל וקפצתי מהספה
"שמןןן" צעקתי כשקפצתי עליו
"שמממנה" הוא צעק בזמן שחיבק אותי
"חיחי מה קורה יפה שלי? התגעגעתי !" אמרתי לו ונשקתי לו ללחי
"גמני נסייכה" הוא אמר בזמן שנתן ביס לפנקייק שלי
"עכשיו אתה באמת שמןן" אמרתי לו וצחקתי
"היית מתה , תראי איזה ריבועים, איזה שרירים" הוא אמר בזמן שחשף בפניי את גופו החסון
"יש לך גוף מהמםם, אבל בנפש ?! אתה שמןןן דווובי" אמרתי ונקרעתי בצחוק
"חעחעחע בואו נצחק מכל הלב, ששירז לא תעלב" הוא התחיל לשיר ועוד יותר נקרעתי
"בכיין 😂 " התחלתי לעצבן אותו טיפה [ ;
"זהו עצבנת אותי" הוא אמר והתחיל לדגדג אותתי
"אוף תמיד שאתה ואבא רוצים להציק אתם מדגדגים חחח צאו מזהה" צעקתי בזמן שהוא חיסל אותי בדיגדוגים .
סיימנו את הקידוש והתחלנו לאכול,
"לאן יוצאת היום?" אוראל שאל אותי
"עם ליאן, דניאל, שירן וסיוון לאיזה מועדון אנערף.. ואתה?" שאלתי את אחי
"עם אסף, אבי, יואב ומאור הם רוצים לצאת למועדון.. לא יודע מה הם רוצים ממני" הוא אמר
צילצול הפלאפון של אוראל קטע את שיחתנו ואבא התעצבן "כל הזמן הפלאפונים האלה באמצע ארוחה"
"לא חשוב מוטי, לא נורא" אמא אמרה ואבא המשיך לאכול .
"מי?" שאלתי כשאוראל חזר לשולחן
"אסף" הוא אמר והמשיך לאכול
" מה רצה?" שאלתי
"אמר לי להיות מוכן ב-11 וחצי" הוא אמר לי ושתה קולה
"סבבה.." אמרתי וקמתי מהשולחן, שמתי את הצלחת בכיור ועליתי לחדר.
הדלקתי את המסך של המחשב וראיתי שליאן שלחה לי הודעה . .
°•ליאנו'ש לייק דה•°
סיייייס 😊
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אישתתתי [ =
°•ליאנו'ש לייק דה•°
מנשמע חיים שלי?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
וואלה מעולה מה איתך אהוובתי?
°•ליאנו'ש לייק דה•°
וואלה סבבה יפה שלי [ =
אני אהיה אצלך ב-11 טוב?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
טוב נסיכה, אני נכנסת למקלחת
אווווהבת 😘
°•ליאנו'ש לייק דה•°
אוהבת הממממון 😘
השעה '21:30' נכנסתי למקלחת,
הרגשה טובה פתאום הציפה אותי . .
כאילו הרגשתי משהו אבל לא היה לי מושג מה .
יצאתי מהמקלחת והתחלתי לחפש מה ללבוש
לבשתי מיני חום וסטרפלס חום-לבן מהמםם
התאפרתי, סידרתי את השיער, התזתי מעט בושם . .
השעה '23:10' אני מוכנה, אבל איפה ליאן?!
שוב מאחרת, גררר !
"סורי סווורי" ליאן צעקה כשהתפרצה לחדר
"אוו אוו הייתי צריכה לחשוב על מיליון דולר" אמרתי לה והבאתי לה נשיקה
"וואי מהממתת !" היא אמרה אחרי שסובבה אותי
"מי שמדברת ט'חח" צחקתי לקחתי את התיק וירדנו למטה .
"איזה יפווות" אמא אמרה ואבא הסכים איתה
"תודה" אמרנו שתינו וצחקנו
"טוב אני יצאתי אוהבת מוצ'ו מווואה" עשיתי להם נשיקה באוויר ליאן אמרה להם ביי ויצאנו מהבית .
"וואי בואו לרקוווד" דניאל צעקה שכף רגלנו נכנסה אל תוך המועדון
"רק הגענו חכי קצת" סיוון אמרה לה ואני צחקתי
"שלוום 😊" שירן אמרה לברמן והוא חייך לנו
"תביא לנו לשתות אממ לא דעת תבחר אתה אבל שיהיה שווה כה?!" שירן המשיכה וצחקנו
"בבקשה יפיופות" הוא אמר והביא לנו 5 כוסות
"פשש יצא שווה 😉" אמרתי לו וחייכתי אחרי שלגמתי .
"יווואב" סיוון צעקה ורצה לכיוון יואב
ידעתי . . אם יואב פה, גם אחי פה, גם אסף פה, גם אבי פה וגם מאור |:
"אין רגע שקט" אמרתי לליאן ונאנחתי בייאוש
"הנה אוראל יוואו איזה מדהההים" ליאן אמרה כולה רועדת
"אמאללה היא גומרת על אחי מול העיניים שלי" אמרתי והתרחקתי ממנה
"זוווונה" היא צעקה עליי והתחלנו לצחוק
"שלוםם . . " אסף אמר והביא לליאן נשיקה בלחי,
הוא הסתכל עליי מתלבט מה לעשות . .
"היי" הוא אמר וחייך לי
"היי . . " אמרתי בשקט והסתכלתי עליו מתרחק לרחבה . . . . . .
וואי איזה עצבים היה בשבילי לכתוב את הפרק הזה
כל שניה או שמישהו מתקשר, או שמישהו שולח הודעות . .
וואי השתגעתי כבררר!!
תגיייבו 😊 , אוווווווהבת 3>
חחחח העיקר שיצא הפרק הכי מעלף בעולם [=
מחכה להההמשך
מממדהיםםםםםםם
יואו האסף הזה מממשגעע אותי
פעם אחת הוא ססתם מניאק ופעם אחרי זה הוא חמוווד =//
תמשיכיי בובית
מוואהה
תודה יפות שלי 😊
עוד תגובות 😛 ?!