^^
חחח יאפ [=
יותר מאוחר המשך מדהימים שלי 😁
בנות אני סחוטה רצצצח
סורי שלא כתבתי היום
מחר אני מבטיחה המשך עסיסי 😛
תגייייבו 😉
לא.!!?
תמישכי.. ע=כ=ש=ו.. פליז.!!!.
מחכה..=]]
אני זזה לבצפר עכשיו /=
שעת 0 עד שעה 8 וואי אני מתתתה !
לקראת הערב יהיה המשך, אוהבת 😊
ווואהה פרקקק נננדיררר
זאת רק אני או שאספי מתחיל לקלוט שהוא א ו ה ב
אווותתה?! והוא משתנה !?
תתמשיכי כשתוכלי :]
מוואה עננקית
חני כפרעלייך טנקס 😊
כותבת המשךך
יש בי כוחות מחודשים אחרי שינת הצהריים שדפקתי 😂
חחחח אני שמחה מאממי,
גממני חזרתתי הרוסה ב-3 מהבצצפפר בעע..והלכתי לישששון גרר..
התתעוררתי וישש כוח ;]
מחכה להמשך בייבי שללי !
מהמםםםםם...
אני רוצה המשךךךךךך : ]
כוכב נופל / פרק 26 ~ 3>
"צודקת . . תשכחי מזה" הוא אמר והסתכל לי לתוך העיניים
"שכחתי מותק 😊 , חפיף " אמרתי בחיוך, נגעתי בכתפו, קמתי מהמדרכה ונכנסתי אל המועדון שוב . . . .
" . . כי יש לי אחות סתומה, כמה טעויות בשנייה . . " אוראל התחיל לשיר לי
בזמן שהוא מתרוצץ בכל החדר, הוא הוציא אותי מדעתי !
"אוווראל חאללס" צעקתי עליו והוא נבהל ונעצר
"את מפגרת שירז מ פ ג ר ת " הוא צעק לי וקירב את פניו אליי
"אני לא !" אמרתי לו בעצבים
"כמה את סבלת כממה ?! עד שהבנאדם משפיל את עצמו ורוצה לחזור את זורקת אותו ?! " הוא שאל אותי
"דווקא בגלל שסבלתי אני לא יכולה לחזור אליו, אתה לא מבין שאני אסבול שוב ?! " הרמתי את קולי
"למה שתסבלי אני בטוח שאיזה חצי שנה תהיי עם חיוך מאוזן לאוזן" הוא אמר לי
"נניח שחצי שנה אני אהיה מאושרת סבבה, אחרי זה שנה אני אבכה בכל פינה! לא בא לי" אמרתי לו
"למה את חושבת על העתיד אבל ?! תחיי את ההווה . .
במילא החיים קצרים, ככה יגמרו לך יותר מהר ! " הוא אמר ויצא מהחדר .
זרקתי את הכרית פרווה הורודה שלי על הדלת בעצבים ונשכבתי על המיטה והבטתי על החלון,
טיפות הגשם לא הפסיקו להקיש על חלוני . .
שמעתי את הרטט של הפלא על הסיפרייה ורצתי מהר 'מספר חסוי' למרות שאני אף פעם לא עונה לחסוי
הפעם משהו גרם לי לענות . .
"הלו?" שאלתי ולא הייתה תשובה
"הללו?" שאלתי שוב ושמעתי רק נשימות חלשות בקו השני
"מי זה?!" שאלתי והנשימות כבר לא הושמעו
"ח ס ר י - ח י י ם" צעקתי וניתקתי בעצבים !
שונאת שלא עונים לי, קרציות .
"תביא ת'שלט" צעקתי לאוראל שראה כדורגל
"חכי עוד 5 דק' נגמר" הוא אמר לי והיה שקוע במשחק אפילו את הצלחת עם הגריעינים הוא עזב
"גווווווווווול" הוא צעק והתחיל לקפוץ בכל הסלון "ישששש" הוא צעק וחיבק אותי . .
אני ?! צחקתי !
"זהו נגמר אוראלי.. תן לי ת'שלט" אמרתי בזמן שישבתי על הספה האהובה עליי
"תחשבי מהר !" הוא אמר לי ותוך שנייה השלט פגע לי במצח
"גררר" אמרתי בעצבים ונגעתי במצח 😊
"אמרתי לך לחשוב מהר 😂 " הוא אמר לי וצחק
"תנווווח" אמרתי והתחלתי לזפזפ בין ערוץ לערוץ .
קמתי למטבח והוצאתי מהשידה במבה והכנתי לי שוקו,
הסתכלי על השעון '19:26' הזמן לא זז, פשוט לא זז !
עליתי למעלה התיישבתי מול המסך ופתחתי את האייסי, כתבתי אווי
~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~
וואלה פ=ה 😊
משעמם תחחת, שלחו [ =
" . . ואולי את לא יודעת
שיש דברים מעבר לשתיקות . . "
-- | : --
לאב אנד פיס ט'חח באווו'צ DD:
~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~ 3> ~
אחרי 10 דק' אסף קרא לי את האווי ואז הקליד
'רק זה חסר לי' חשבתי והבטתי על המסך מחכה שהחלון שיחה יעלה
"אוווואווואוווואוווו" נשלחה הודעה מאסף . .
- אסף בעעע -
פה?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
כן
- אסף בעעע -
תקשיבי . .
בקשר לאתמול, הייתי שיכור !
מקווה שלא לקחת את המילים שלי ברצינות . אחח רסיסי הלב שלי . . | :
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אוקיי . .
בסדר
- אסף בעעע -
טוב אני חייב לזוז . . ערב נפלא שיהיה לך !
®«:::פאקינג שירזי:::»®
טנקס, גמלך !
" . . ואולי את לא יודעת
שיש דברים מעבר לשתיקות
ואותי את לא שומעת
איך המחשבות אותי שורפות
לא אוכל עוד לתאר
את דמותך לא לצייר
איך טעות אחת גרמה לך לוותר . . "
הקשבתי למילים של השיר והרגשתי את הלב שלי נשבר . .
" . . במקום בו את עומדת
יש שמיים יש ענן
במקום בו את עומדת
יש משמעות לזמן
מתעורר מתוך חלום
ולוחש כמעט בלי קול
אל תלכי, ל - א אל תלכי . . "
" . . איך המחשבות אותי שורפות, לא אוכל עוד לתאר . . " שרתי לעצמי והדמעות זלגו .
סגרתי את האייסיקיו,
פתחתי את הארון הוצאתי ג'ינס, מגפיים - בוקרים, בגד גוף- סריג משהו יפה
וז'קט ג'ינס שמגיע עד אחרי הציצי . .
שמתי הכל על המיטה, נכנסתי למקלחת, אחרי רבע שעה יצאתי . .
התאפרתי, סידרתי את השיער, התלבשתי, שמתי מגפיים, התזתי על עצמי בושם, לקחתי את התיק
וירדתי למטה .
"לאן ?" שאלה אמא שבדיוק נכנסה הביתה
"אההמ.." ניסיתי לחשוב מה להמציא לה "לדניאל" אמרתי, מזל שנזכרתי שאוראל עם ליאן
"אוקיי תשמרי על עצמך, אם את רוצה קחי את הרכב" היא אמרה לי בזמן ששתיתי,
הבאתי לה נשיקה לקחתי את המפתחות של הרכב ויצאתי מהבית .
נסעתי ללא כיוון, והגעתי לקניון . .
בדקתי כמה כסף יש לי בארנק , 550 נשאר לי מהמועדון אתמול ועוד היום הוספתי בבוקר כסף . .
'שופינג' ישר חשבתי לעצמי והתחלתי במסע הכי מטורף, שכמעט כל בת אוהבת .
מוציא מדיכאון 😊
קניתי ג'ינס עם דרקון זהב בצד ושני סריגים .
נכנסתי לחנות החדשה של התכשיטים וקניתי 2 שרשראות ארוכות, צמידים וכמה עגילים .
נשאר לי עוד 100 שקל נכנסתי למקדונלס לקחתי המבורגר, צ'יפס וקולה ועליתי למעלה ,
סיימתי לאכול רוקנתי את המגש ושמתי אותו מעל לפח .
ירדתי במדרגות ואז ראיתי את המחזה הכי נוראי שיכולתי לראות . .
אסף מתנשק עם השרמוטה של השכונה, הדס !
הלב נשבר, העיניים הביטו, האוזניים לא שמעו דבר, והרגליים קפאו ! . . . .
לאא.!!!!!!!!!!!!!!11..
זה לא יכול ליקרות.@@!!..
רוצה אותם יחד..=[[
הם מ=ו=ש=ל=מי=ם.!!..
פרק ל=י=ג=ה.!!!.
ממש מ=ע=ל=ף= איך שאת כותבת.$#!!..
אוהבת..😘
יוווווואו איזה בנזוננננה !
הוא פששוט חראאאאא !
אני שונאאאאאאאאאאאאאאת אותתתוו, כ-ל כ-ךךךך !
סיפור כזה מדהיםם. . .
את כותבת בצורה פשוט מעעעעלפת !
מחכככה להמשך בדחיפוווות [:
אוווווווהבת 333>
העאהעאההההההה
לללמההה ?!
לממה להיוות כזה מגעילל ?!
ששוננאת אותך אסף !@
בעעע עלייוו
תתמשיכיי מאמי
מוואהה
חח כפרעליכןןןן 😁
נכנסתן לזה אה?!
אוהבת אתכן הכי בעולם 😊
מחר המשך [ =
עוד תגובות 😛 ?!
תתגיידי איך קוראיםם לך?
חח ואיך קוראים לשייר?
אוווווווהבת [: