פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד • ´ღ` • כוכב נופל • ´ღ` •...

• ´ღ` • כוכב נופל • ´ღ` •

✍️ --תותי-- 📅 02/08/2006 21:32 👁️ 31,892 צפיות 💬 999 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 31 מתוך 67
עודיק...לא מספיק!!!
סתם בובי יצא מדהים תמשיכי כבררר
ואאאאאאי איזה פפרק שווווה !
כל כךך נדיייייר. . .
איןן אסףף כל כך מקננא וכל כךךך רואיםם את זה [:
חיחי שיסבולל => כ"כ מגיעע לזבבלל הזה !!

מחכה להמשךך והכי מהההר שאפפשר,
באלוהיםם התמכרתתי ק-ש-ו-ת !

המשך המשך המשך [:


אוווווהפתותתתך
יאאא.. איך אסף קינאא.@!!..
מגיע לו קצת..

יא אבל רוצה אותם י=ח=ד=.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1..
הם מושלמים...

פרק מ=ו=ש=ל=ם!!1..

מחכה להמשך..
😘
כפרעליככככןןן 😊
מחר המשכי ארוכי [=
אוווהבת מלא יפות שלי [ ;
פפרקק אחד השווללטייםם!#$


ייאאללה,שיהיה בינייההםם כבר ממשהההההההההההווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אאתת ח-י-י-י-י--ב--ת-ת-ת-ת-ת-ת-ת!#@!@$#@

תממששייככיי דחופפיי מוופפיי!#@$

חחעעחעחע
ארווווסי 😊
כפרעליייך, תודהה מטורפת עליייך !
QUOTE (--תותי-- @ 11/09/2006) ארווווסי 😊
כפרעליייך, תודהה מטורפת עליייך !
מחוורפןן א-נ-י, עע=לל=יי=ךך!!@$@#$


חעיחחיחי


תמשיככי,מדהייממה קטנטהה ויפיפיייהה!@# 🙄


ללילה טוובבבבבבבבבבבב 😁
^^^
חחח כפרעלייייך [ ;
בווווקר טוווווב ארווווסי 😛
ובכלל בוקר מושלם לכולם 😊
המשך עוד כמה שעות אחרי הבצפר . .
אווווהבת !
עברוו כממה שעות =(
איפפה ההמששכי שללי?!
איפפה המנננה היוממית שללי ?!
אני מתחיללהה לראותת שחחור..אין הממשך..?! אין -ח-י-י-ם-


אאאהאהאהא...אני מתתתתתה !!


יאללה המשממככי [:
^^^
בתאל יאאאי כפרעליייך אני פשוט אווווהבת אותךךך 😛

כותבת 😁
QUOTE (--תותי-- @ 11/09/2006) ^^^
בתאל יאאאי כפרעליייך אני פשוט אווווהבת אותךךך 😛

כותבת 😁
חיחיחי ייייייייששששששש [:

מחכה להממשך!!

אגגב, את חצופפה !
נטששתת את סיפוורי המכווער 😢
תתביישי לך !! 😠
כוכב נופל / פרק 30 ! 3> @

"אמממממא" צעקתי
"אההה?" היא החזירה לי צעקה
"אני הולכת לידיד שלי אני אחזור בערב ביי" אמרתי ופתחתי את הדלת
"שמרי על עצמך מתוקה" היא אמרה והביאה לי נשיקה.
יצאתי מהבית . . . . .


הגעתי לבית של נדב ודפקתי בשקט על הדלת
"וואי חשבתי איזה עכבר דופק על הדלת" נדב אמר לי צוחק והביא לי חיבוק
צחקתי ונכנסתי לבית שלו "וואי בית יפה !" אמרתי וחייכתי היה לו בית ממש גדול ומעוצב מהמםם
"תודה אמא שלי מעצבת, בגלל זה" הוא אמר לי
"וואי באמת יפפה" אמרתי מוקסמת
"שלא נדבר על שלך" הוא צחק
"חחחח חמוד 😊" אמרתי וחייכתי .
"אז מה ככה?" שאלתי אותו כשעלינו לחדר הענננקי שלו עם 2 כוסות קולה וכמה חטיפים
"את יודעת חי" הוא אמר לי וחייכתי "ומה איתך בובי?" הוא שאל
"אתה יודע חייה 😊 " אמרתי וקרצתי לו עין
"חחח" הוא צחק
"אווואווואווו" שמענו ששלחו לו הודעה לאייסיקיו
"מפריע לך אם אני אבדוק ?" הוא שאל
"בכלל לא ! תראה מאמי" אמרתי וחייכתי
"זהו . ." הוא אמר לי והתיישב
"מי ? בטח אחת שמחזרת אחרייך ברממה" צחקתי
"משהו בסגנון /=" הוא אמר ועיקם את הפרצוף
"מה קרה ?" שאלתי
"אתמול הייתה איזה אחת אצלך בבית היא התחברה אליי היום והיא מ ש ג ע ת אותי" הוא אמר לי
"מייי ? !" שאלתי ישר
"והכי קטע שתביני שכל הערב היא התחרמנה עם מישהו !" הוא אמר
"יאאא מייי ?" שאלתי בעצבים
"איזה אחת הדס" הוא אמר לי והרגשתי איך שהווריד הולך להתפוצץ לי
"מה הדס ? וואי אני הורגת אותתה !" אמרתי בצווחה קטננה
"אין לה חבר ?" הוא שאל אותי
"לא דעת מה הם !" אמרתי בכעס
"מה יש לך ? ! בקטנה לא מפריע לי !" הוא אמר וחייך
"סורי פשוט הילדה הזאת כל פעם עושה משהו אחר שדורש בעיטטה" אמרתי לו ואספתי את השיער לקוקו
"אוווי יפה לך קוקו" הוא אמר וחייך לי
"אני יפה בכל מצב מותתתק 😛" אמרתי בסנוביות
"יאאיי תראו ת'פקצצה" הוא אמר ונקרעתתי
"כזאת אניי 😊" אמרתי ושנינו נשפכנו .
"חכי אני אשים מוזיקה" הוא אמר וקם מהמיטה
"אוקיי" אמרתי וחייכתי הבטתי בו מתיישב על הכיסא של המחשב . .
הוא היה נראה ממש כמו יצירת אומנות, הוא היה מהמממם !
"איזה מוזיקה את שומעת ?" הוא שאל אותי
"אממ הכל חוץ מרוק !" אמרתי
"גם אני ! חח דומים " הוא אמר וצחק
"שמעי שיר לפנים" הוא אמר לי והפעיל את המדיה פליאר
"נשמע" אמרתי והאזנתי למנגינה . .


" . . יש רגעים
נגמרות לי המילים
רק הראש מלא תמונות
רעשים ודמיונות

רגעים
נגמרים ההסברים
רק הלב עובד שעות
לכסות את הדמעות

אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
חבקי אותי ואת פצעי
וקחי אותי אליו

אמא
אני רוצה בנפש פנימה
לחזור הביתה, אל ביתי
כמו שהיה בילדותי
קורא לך - אמא
אני רוצה בנפש פנימה
לחזור אלי ואל דמותי
שלא אצא מדעתי

יש רגעים
לא יודע מה עושים
מול עיניים אדומות
מול גבהים ותהומות

רגעים
שהכל נשבר בפנים
וכולם אומרים תפילות
ואני מלא קללות

אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
חבקי אותי, את כאבי
וקחי אותי אליו

אמא, אני רוצה...

אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
קחי אותי אליו . . "


"צווופי . . " אמרתי בפרצוף עצוב "מכירה" המשכתי את דבריי .
"כל השירים שמופנים לאמהות קורעים לי את הלב" הוא אמר לי ונשכב על המיטה
"כה אה ברור, כי אמא זה הדבר הכי קדוש שקיים . . לפחות בשבילי" אמרתי
"תשכבי" הוא אמר ונשכבתי כשראשי ליד ראשו "כן גם בשבילי אמא היא הדבר הכי קדוש" הוא אמר לי
"דומים . ." אמרתי והרגשתי איך מבטו מלטף את פניי
"את יפה את יודעת" הוא אמר לי אחרי שתיקה ארוכה
"חח תודה י'דוגמןן" אמרתי לו והוצאתי לשון
הוא הרים את ראשו והביט בי הסתכלתי אל תוך שתיי עינייו וצללתי לתוכן .
פתאום לא חשבתי על אף אחד אחר, הייתי שקועה רק בי בנדב וברגע הזה
"אפשר . .?" הוא שאל והתקרב אליי אט אט
"א..תה יכ..ול לנ..סות" אמרתי בלחש ובגימגום קל
הוא התקרב אליי ונשק לשפתיי בעדינות ,
התמכרתי להרגשה .
נסחפנו אל תוך נשיקה סוערת שרק התפללתי שתימשך לנצח !
פעם ראשונה אחרי המון זמן שנשיקה עם בנאדם שהוא לא אסף משפיעה עליי
וזאת הייתה הרגשה כל כך טובה !
הפסקנו את הנשיקה והבטנו אחד בשני הוא ליטף את שערי והזיז את הפוני מפניי
"יש בך קסם כזה . . שירזי" הוא אמר לי וקולו פתאום היפנט אותי
"אתה בנאדם מיוחד" אמרתי לו פתאום למרות שלא תיכננתי
"מיוחד? למה?" הוא אמר כשבדיוק שמתי את ראשי על החזה שלו
"כי אתה הבנאדם בשני בעולם הזה שגרם לי להרגיש משהו בנשיקה" אמרתי לו והוא המשיך ללטף את שערי
"באמת ?" הוא שאל אותי
"יאס . ."עניתי לו
"גם עליי אף פעם לא השפיעה נשיקה ! את בין היחידות" הוא אמר לי והרגשתי שהוא מחייך וגם על פניי עלה חיוך .

"היה מה זה כיף, תודה שהזמנת אותי" אמרתי אחרי שהוא החנה את הרכב שלו מול הבית שלי
"תודה שבאת" הוא אמר לי והחזיק את ידי "נדבר ?" הוא שאל אותי כשיצאנו מהרכב
"ברור מותק ברור" אמרתי וחייכתי
הוא התקרב אליי ונשק לי קלות על השפתיים התקדמתי לכיוון הדלת הבטתי בו וחייכתי
נכנסתי הביתה סגרתי את הדלת ונשענתי עליה .
עצמתי את עיניי והרגשתי עוד את שפתיו עליי, הוא כבש אותי !
רצתי במהירות לחלון וראיתי אותו מניע את הרכב אחרי כמה שניות הוא כבר נעלם באופק !
ואני ? ! נותרתי שם מהופנטת 😊 .

יצאתי מהמקלחת והתיישבתי מול המחשב,
פתחתי את האייסי וכתבתי אווי . .

- 3> - 3> - 3> - 3> - 3> - 3> - 3> -
וואלה פ=ה 😊

נדב ? ! תודה על ערב מדההההים, מטורפת עלייך ~ [ ;
אחיות שלי ? ! דברו איתי שאתן פה, אוהבת !

נשתמע י'מחרידים DD:
- 3> - 3> - 3> - 3> - 3> - 3> - 3> -

לחצתי על אישור וקראתי את האווי של נדב

-=-=-=-=-=-=-
פה > תקתקו הודעות !

שירז י'מהממת אני חוווולה עלייייך, דברי איתי !
-=-=-=-=-=-=-

חייכתי לעצמי .
פתאום עלה לי חלון, אסף קרא לי את האווי
'מעעעפן' חשבתי לעצמי וכל השלווה שהציפה אותי נמוגה תוך שניה !
הוא הקליד לי "אווואווואווו" נשמע צליל ההודעה
פתחתי את החלון . .


- אסף בעעע -
כבר מצאת מישהו אחר י'שרמוטה ?!

®«:::פאקינג שירזי:::»®
מה זה ?! בואנה תבלום ת'פה שלך !

- אסף בעעע -
זה הלפלף הזה מאתמול ?! חחחחח

®«:::פאקינג שירזי:::»®
תצחק תצחק בשביל שלא תבכה 😂
אתה לא מגיע לקרסוליים שלו !

- אסף בעעע -
היה מת להגיע לחצי ממנייייי

®«:::פאקינג שירזי:::»®
אוו אוו מישהו עצבני חעחע

- אסף בעעע -
מי עצבנייי ?!?!

®«:::פאקינג שירזי:::»®
סבתתתא שימחחה

- אסף בעעע -
תינוקת

®«:::פאקינג שירזי:::»®
אחותך !

- אסף בעעע -
תירגעי !

®«:::פאקינג שירזי:::»®
אינלך אחות י'מפגרר

- אסף בעעע -
בכל זאת תירגעי

®«:::פאקינג שירזי:::»®
טוב סתוווום!#$

- אסף בעעע -
מה את חשה שמישהו שם עלייך ?!
איך בכלל יצאתי איתךך אייייכס זווונה !

®«:::פאקינג שירזי:::»®
אתה חושב שזה מעליב אותי ? !
אני יודעת מה אני שווה !
ובנינו ? ! גם אתה ! ,
אז שוש כפרהה תנווווח !
סללללאמת


"סעמממממממק" צעקתי, סגרתי את חלון השיחה
וירדתי למטה בעצבים ! . . ..



אממ יצא ארוך לא ? !
אני רוצצצצה המון תגובווווות 😛
אווווהבת אתכם מלללא [ =
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/09/2006) QUOTE (--תותי-- @ 11/09/2006) ^^^
בתאל יאאאי כפרעליייך אני פשוט אווווהבת אותךךך 😛

כותבת 😁
חיחיחי ייייייייששששששש [:

מחכה להממשך!!

אגגב, את חצופפה !
נטששתת את סיפוורי המכווער 😢
תתביישי לך !! 😠
עלק מכווווער אהה אהה דברי יפפה על הסיפור המהההמם שלךךך 😛
אני יודעת שהזנחתי פשוט אינלי זמן לנשום אני כבר בהמון סיפורים לא השלמתי פרקים
אבל הצבתי לעצמי מטרה היום לקראת הלילה אני אקרא כל מה שפיספסתי 😊 בטוחה שפיספסתי מלא |:
טוב כתבתי המשך במיוחד בשבילך חעעע
אוווווהבת 😊



גיייייבו שמניייייים 😁
וואיי ממשש יאפפה
איזה חמוווד נננדב
ואסף?! תפסס תחת המכוער @!
תתמשיכי בובית
מוואהה
יאאא.. מעלף.!!!!!!!!!!!!!!!1..
כ=ר=ג=יל..

אין אני מכורה לסיפור הזה..
פרק ל=י=ג=ה.!!!..

דייי.. איזה חמודים נגב ושירז.!!..
יאא.. שונאת את אסף.!!!!!!!!!1.. 😠


מחכה להמשך..
אוהבת..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך