מצטערת אבל חג וזהה ואני לחוצה בזמןן וגם לא עוברת עליי תקופה ממש טובה!
מצטערררת.. אבל אתם צריכים להבין אותי /=
כל יום הייתי שמה פרקק אז כמה ימים יש עיכובים..
אבל עוד מעט זה ישוב למסלול וכל יום יהיה פרק חדש !
שתהיה שנה מתוקה מתוקים !!
אוקיי =]
אני מקווה שהכול ייסתדר 😉
מחכה להמשךך לסיפורר הכי מושלםםם בעולם ;]
יוואוו אני הכי מצחיקה באררץ
לפני שלוש שעות ככה הלכתי למיטה לשכב קצת ולחשוב על המשך ואחרי כמה דק' לקום ולכתוב
חחחחח נרדמתתי 😂
עוד מעט אני אכתוב לכם המשךך 😊
עקב הבעיות שהיו באתר הסיפור שלי התעקב המון אני יודעת /;
כתבתי פרק לפני כמה ימים והוא נמחק, משום שלא שמרתי אותו אני צריכה לכתוב אותו מחדש..
ואני בטוחה שהוא יצא שונה לגמררי..
אז כל אלה שהספיקו לקרוא אותו תעשו 'מחק' במוח ותשכחו מהפרק ההוא 😉
כוכב נופל / פרק 34 ( : 3> , - חג שמח ושנה טובה קטנים שלי -
ליאן לעומת זאת הבינה שמשהו מתרחש . . והיא שלחה לי הודעה
- % & ^ מה נסגר ? אני לא אוכלת ת'סיפור הזה ! ^ & % -
עניתי לה . .
- % & ^ אני אסביר לך הכל יותר מאוחר מבטיחה ! חייבת ת'עזרה שלך ^ & % -
היא הביטה בי וחייכה לאות הסכמה !
במוחי כבר רצה לה תוכנית, אני לא אתן לאף גבר להסתלבט עליי ולאף גבר לעשות ממני צחוק !
שניהם ישלמו . . . . . .
"וואי איזה קווור" אמרה ליאן ואוראל חיבק אותה במהירות
"כפרעליכם" אמרתי בזמן שנהנתי להביט בהם
"מה השעה ?" שאלה ליאן והבטתי בשעון '02:58'
"עוד 2 דק' 3, את יודעת שיש שעון מולך י'סטלנית" אמרתי וצחקתי
"חחח וואלה" היא אמרה ואוראל נשק לה על האף
"יאללה נארגן הכל לשעת שינה ?" שאלתי וחייכתי
"יאללה בובי" נדב צץ פתאום וחיבק אותי מאחורה
הבטתי בו ונזכרתי בשיחה שאני והדס ניהלנו לפני מס' שעות
"איפה ישנים ? פה ?" אסף שאל והוציא אותי מהמחשבות שעטפו אותי
"כה . ." אמרתי לו בזמן שבחנתי אותו מכף רגל עד ראש, אהבתי אותו . . למרות הכל !
"אחים שלי בואו נעלה למעלה נביא כל מה שצריך,
בינתיים היפות האלה יארגנו קצת ת'סלון" אמר אוראל ושלושתם עלו .
"ליאאן בוואי" אני והדס לחשנו לליאן והיא התרוממה מהספה לכיוון שלנו
"מה קרה ? אתן חייבות לי סיפור עסיסי לא ? 😛" היא שאלה והוציאה לשון
"יאסס, תקשיבי . . . ." אני והדס סיפרנו לליאן הכל מהתחלה עד הסוף .
"אני לא מאמינה איזה בני זו . ." היא עצרה את עצמה "בקטננה לא יעבור להם ככה בקלות !" היא אמרה .
"על מה מרכלות ?" שאל אוראל בזמן שהם ירדו עם שמיכות, כריות וסדינים
"אממ עלייך" ליאן אמרה וחייכה לו
"שמממנה" הוא אמר לה והביא לה נשיקה
הבטתי בהם שוב ומזווית העין שלי דמיינתי שאלו אני ואסף פעם, בתקופה שהיה לנו טוב .
השעה כבר הייתה מאוחרת וכולם נרדמו חוץ ממני |:
קמתי באיטיות מהמזרון כדי לא להרעיש וצעדתי בשקט לכיוון המטבח פתחתי את המקרר והוצאתי חלב ,
פתחתי את הארון והוצאתי כוס מזגתי לתוכה את החלב לגמתי מעט והכנסתי את החלב למקרר .
התקדמתי בשקט לכיוון השיש כדי לקחת את כוס החלב . .
לפתע יד אחזה את זרועי הסתובבתי ונגלו לעיניי פניו של אסף,
הרחתי את אותו ריח בושם משכר שהטריף את חושיי .
"בואי" הוא לחש לאוזני ועלינו בשקט לחדרי
"שניה" אמרתי וסגרתי את הדלת אחריי, התיישבתי על המיטה מולו והוא ליטף את שערי ,
"את כל כך יפה, אני יכול להביט בך שעות ולשתוק . ." אסף אמר לי ומילותיו התנגנו באוזניי כשירה .
"אסף" אמרתי בלחש "אני לא מבינה למה כל זה !" אמרתי והתרחקתי ממנו מעט
"כל זה . . בגלל שאני אוהב אותך שירז מתי תביני כבר לעזעזל ?" הוא אמר וקם מהמיטה בעצבים
"אני לא אבין בחיים . כי אתה הרסת הכל ! היה לנו כל כך טוב ביחד ואתה ? זרקת הכל !" אמרתי מלאה בכאב
"פחדתי !" הוא אמר לי לאחר דקה של שתיקה מכאיבה
"ממה בדיוק ?" שאלתי והבטתי בו לא מבינה
"פחדתי שניפגע, פחדתי שמתישהו זה יגמר בריב מכוער ונסבול !" הוא אמר לי ולא האמנתי למשמע אוזניי
"אבל זה נגמר מכוער ! גם אם יענו זה נגמר בזה שאנחנו מבינים אחד את השני,
זה נגמר הכי מכוער שיש ! הייתי מעדיפה שתגיד לי שאתה לא אוהב אותי
מאשר שתעזוב אותי כי אתה רוצה סטוציייים" הרמתי את קולי מעט
"צודקת, אין לי להגיד שום דבר להגנתי !" הוא אמר והתיישב לידי
"אז אני הולכת לישון" אמרתי והתקדמתי לכיוון הדלת
"חכי שניה !" הוא אמר לי וליטף את פניי ובגופי עברה צמרמורת
"אסף תניח לי כבר !" אמרתי והשתחררתי מידיו
"את רוצה להיות איתי, את אוהבת אותי !
אל תלכי נגד הרצונות והרגשות שלך . ." הוא אמר והקשבתי לכל מילה .
הוא התקרב אליי באיטיות, הזיז את שערי מפניי . .
ליטף את עיניי, את אפי, את לחיי הגיע לשפתיי והרגשתי שאני כל כך אוהבת אותו, שאני לא יכולה עוד להתנגד !
הוא התקרב אליי ושפתיו נגעו בשפתיי בגופי חלפה אותה צמרמורת כמו מקודם אפילו יותר גדולה .
הוא התרחק מעט והביט בעיניי מחכה לאות הסכמה . .
הבטתי בו וליטפתי את עינייו, הוא עצם אותן והתקרב אליי שפתיו נגעו שוב בשפתיי .
אך לפני כן הוא אמר בלחש "אני אוהב אותך, כל כך אוהב" הוא אמר ונשק לשפתיי !
שוב אותה תחושה ממכרת, שכבר שכחתי מה היא גורמת לי להרגיש . . עברה בכל גופי
הדבר היחיד שידעתי הוא שאני אוהבת את אסף, אוהבת יותר מהחיים שלי . . . . . .
אממ פרק קצר ושונה מהקודם אבל לפחות פרק 😛
מקווה שאהבתם יפים שללי, תגייייבו 😊
מהמם, כרגיל 😊
סוף סוף היא ואסף ביחד!!
שלא תעזי לשנות את זה.. הם חייבים לחזור..
תמשיכי 😉
סופסוף!!
זה מדהיםם..!!
ושלא ייפרדוו ...
ששירזז תהיה עם אסףףףףף!!!!
תמשיכיי :]
^^
חחח תודה בננות 😊
עוד תגוווובות ?!
חחחחח
הפרק הקודם לא היה כ"כ שוונה..
מדהיםםם!
א-ה-ב-ת-י!
חג שמחח,ארוסה שלליי!!!
שנה טובה ומדהימה שתההייה לך ..
אווהבבב3>
=]
אווווש ארוווסי ( :
כן השתדלתי לא לשנות ממש חחחח D=
חג שמח חיימשלי ושנה מושלמת שתהיה 😊
אנששששים ? ! ת ג י ב ו 😛
QUOTE (--תותי-- @ 24/09/2006) אווווש ארוווסי ( :
כן השתדלתי לא לשנות ממש חחחח D=
חג שמח חיימשלי ושנה מושלמת שתהיה 😊
אנששששים ? ! ת ג י ב ו 😛
חחחח
ככן,שמתי ללבב..
תודה,ארוסה יפיפייהה שללי!
לפי איך שהיא התחייללה זו תהיה שנה מ-ד-ה-י-מ-ה!=]
מאאחל גם לךךך..;]
אאווהבב! 🙄
פפרק מדהיםםםםם !
שתהיה חזקקה !
איזה סיפור שולטטט
הכי אהבתי את ההתחלה
רעיון ממש יפה
תמשיכיי
-שנה טובה-