מאמי ייבשתת ;/
'ני רוצה המשך..!!
מאכזבת 😢 אמרת אתמול שמחר תשימי
דדדייי,
באאמת ייצאת לא אופייררייתתתתתתתתתתתת =,[
ארווסה שלי,תחחזירי ת'טבעעת!
פה זה נגמממרר!!! P=
חחחחח
יש לה חיים חוץ מהאתר.
אולי יצצא משו לא מתכונן והיא לא יכולה להמשיך.
גם זה קורה.
היא תמשיך כשהיא תוכל!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 07/10/2006) יש לה חיים חוץ מהאתר.
אולי יצצא משו לא מתכונן והיא לא יכולה להמשיך.
גם זה קורה.
היא תמשיך כשהיא תוכל!
חחחח.. צודקת!
אני ססתם צחקקתתי..
בטטחח ארוסתי משתעשעעת לה עם הדוובבוןן שללהה.
יאאאוו>>> ה-ל-ו-ו-א-י!!! 🙄
QUOTE (oshri_Ok @ 07/10/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 07/10/2006) יש לה חיים חוץ מהאתר.
אולי יצצא משו לא מתכונן והיא לא יכולה להמשיך.
גם זה קורה.
היא תמשיך כשהיא תוכל!
חחחח.. צודקת!
אני ססתם צחקקתתי..
בטטחח ארוסתי משתעשעעת לה עם הדוובבוןן שללהה.
יאאאוו>>> ה-ל-ו-ו-א-י!!! 🙄
לא דיברתתי עלליך. . .
התכוונתי בכלללי,
מישהו לא ממשיך יוםם אחחד הוא "מבייש"
אפפשר לחשוב שההאתתר זה החייםם שללנו.
יש מחווץ להאתר הזה משהו שנקרא ח.י.י.ם.
וזה סתתם מעצצבן כי גם בסיפור שללי מחרפניםם אותתי. .טטטח :/
בתאל את צודקת יפה שלי מווואה, אוהבת אותךך !
ארוסי - חחחח הלווווווווווואי חחחח 😂
פששוט מביננה אותתך מאמיי,
גמללי עושים תבעיותת האללה :|
מחכה להמשך ושיהיה אררוך ;]
לאאאאאב 'תתתתך!
זה לא בעיות.. פשוט הם רוצים שהיא תמשיך... לא צריך לקחת את זה בלחץ פשוט קחו את זה כמחמאה שאוהבים ת'סיפור שלכן.... זה לא שאתן חייבות משו למישו תמשיכו כשתרצו להמשיך בכל זאת זה סיפור שלכן
יפים שלי כותבת המשך קולולולולו 😁
כוכב נופל / פרק 38 ( : , סוכות שמח יפים שלי 3>
אסף ראה אותי והתקדם לכיווני "בובי שלי" הוא אמר ונשק לפי
"מה קורה נסיך ?" שאלתי וכל העצבים שלי נעלמו בין רגע
"עכשיו הכל מושלם ואצלך ?" הוא אמר בזמן שהתיישבנו
"גם אצלי עכשיו הכל מושלם !" אמרתי והבאתי לו נשיקה קטנה בפה
"את יודעת שאני אוהב אותך הכי בעולם נכון ? !" הוא שאל ועשה פרצוף מתוק
"אתה יודע שאתה החיים שלי נכון ? !" שאלתי והוא דפק לי נשיקה . . . . . . . .
"תגידי כמה זמן זה כבר ככה ?" שאל אותי אוראל אחרי שהוא ראה את עוד אחד מהריבים של ההורים
"פייי שבוע + , ממתי שהם חזרו זוכר ?" שאלתי אותו
"מה נסגר איתם, לא מתאים להם ככה !" אוראל אמר וזינק על המיטה שלי
"כבר איתך, מתחברת לאייסי" אמרתי והקלדתי במהירות את הסיסמא
"שימי מוזיקה" אוראל אמר לי והדלקתי את המדיה פלייאר .
I'll always remember
It was late afternoon
It lasted forever
And ended so soon(yeah)
You were all by yourself
Staring up at a dark grey sky
I was changed
chorus
In places no one will find
All your feelings so deep inside (deep inside)
Was there that I realized
That forever was in your eyes
The moment I saw you cry (cry)
(The moment thatI saw you cry)
It was late in September
And I'd seen you before(and you were)
You were always the cold one
But I was never that sure
You were all by yourself
Staring up at a dark grey sky
I was changed...
In places no one would find
All your feelings so deep inside (deep inside)
Was then that I realized
That forever was in your eyes
The moment I saw you cry
I wanted to hold you
I wanted to make it go away
I wanted to know you
I wanted to make your everything...alright
I'll always remember
It was late afternoon
In places no one will find
In places no on will find
All your feelings so deep inside
(Baby, oh no no)
Forever was in your eyes
Was there that I realized
That forever was in your eyes
The moment I saw you cry
Baby Cry!
The moment that I saw you cry
Oh no no
I think I saw you cry
The moment I saw you cry
(fade out)
I wanted to know you
I wanted to know you
I wanted to know you
"אוואווו" צליל ההודעה קרא את חוט המחשבה שנוצר לי בעקבות השיר
"מי ?" שאל אותי אוראל
"אסף 😍 " אמרתי וחייכתי חיוך מטופש
"מאוהבת אחת !" אוראל אמר וזרק עליי כרית
"מודה באשמה 😛" אמרתי, הוצאתי לשון וקראתי מה שאסף כתב לי
- אספי הבייבי שלי 3> -
מלכה שלי ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
נססססיך 3>
- אספי הבייבי שלי 3> -
מה נשמע יפה שלי ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
הכל מושלם מאמו'ש, איתך ?
- אספי הבייבי שלי 3> -
אחלה חיים . .
שומעת ?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אהה בוובי ? !
- אספי הבייבי שלי 3> -
היום לא נוכל בסוף להיפגש כמו שתיכננו 😢
®«:::פאקינג שירזי:::»®
לממה ? !
- אספי הבייבי שלי 3> -
אני צריך לאמא היא רוצה שאני אסיע אותה לסבא וסבתא
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אהאה, בקטנה קטנצ'יק ( :
-אספי הבייבי שלי 3> -
מטוווווורף עליייייך !
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אני לא 😛
- אספי הבייבי שלי 3> -
שמנננה
®«:::פאקינג שירזי:::»®
שממממן 😂
יאללה בובי אוראל פה הזנחתי אותו מלאןן
אני זזה אליו קצתת,
אווהבת אותךך המון המווון 😘
- אספי הבייבי שלי 3> -
מסרי לו שאני מתגעגע 😊
אוהב אותך יותתתתר 😘
"אספי מסר שהוא מתגעגע אלייך 😊" אמרתי לאוראל וחייכתי
"אני לא . . חחח סתםם, לפני כמה דק' דיברתי איתו" אוראל אמר לי וחייכתי
"אז מה ככה ? מה עם ליאני שלי ?" אמרתי ופתאום הפרצוף השמח של אסף הפך לרציני
"רגיל !" הוא אמר וסובב את ראשו
"אוראאאל" צעקתי וסובבתי את ראשו אליי
"אהה ?!" הוא שאל מנסה להתחמק
"מה קרהה ?!" שאלתי אותתו
"אני רוצה להיפרד ממנה !" הוא אמר לי לפתע
"למה ?" שאלתי אחרי דקה של הלם
"כי . . כי . . אני מבולבל" הוא אמר לי
"תסביר לי !" הרמתי את קולי מעט
"מה יש פה להסביר ? !" הוא שאל והתרומם מצורת שכיבה לצורת ישיבה
"מה מבולבל ? ! דבר איתי !" ציוויתי עליו
"יש מישהי בבסיס, אני דלוק עליה !" הוא אמר ככה לפתע
"מהה ? !" הייתי המומה
"כה . ." הוא אמר והוריד את ראשו
"אני לא מאמינה . . אוראאאל , הבטחת לי שעם ליאן הכל יהיה שונה !" אמרתי לו
"אני אוהב את ליאן, אבל אביטל עושה בי משהו מוזר . ." הוא אמר
"מה מוזר ? תשתף אותי !" אמרתי לו
"היא כזאתי קשה להשגה, כולם רוצים אותה . .
אבל היא לא שמה ממטר על אף אחד !
לפני כמה ימים יצא לנו לדבר המון זמן כי אני שמרתי והיא עזרה למפקדת באותו זמן
והיא בנאדם אחלה, דווקא שהיא קשה להשגה זה מושך אותי !
כי אני תמיד השגתי את מי שרציתי בלי בעיה . ." אוראל סיפר לי
"זה הקטטע, היא אתגר בשבילך לא יותר מזה !" פסקתי
"יכול להיות . ." הוא אמר בלחש
"לדעתי ה.א.ת.ג.ר הזה לא שווה שתפספס את מה שאתה וליאן בניתם במשך כל הזמן הזה" אמרתי לו
"חושבת ? . ." הוא שאל מהסס
"בטוחה אחי !" אמרתי לו וחייכתי קלות
"תודה, אין עלייך אחותי" הוא אמר והביא לי חיבוק
"אני תמיד פה בשבילך !" אמרתי וחיבקתי אותו חזק
"מה אבא נגמר החלב ?" שאלתי את אבא, רציתי קורנפלקס
"כן, אמא לא קנתה . ." הוא אמר והמשיך לצפות בטלוויזיה
"לממה ? אבל היא הייתה בקניות היום בצהריים . ." אמרתי לא מבינה
"כי אמרתי לה לקנות חלב, בכוונה לא קנתה !" הוא אמר לי והבטתי בו מיואשת
"אבא . . מה יש לכם ?" שאלתי אותו והתיישבתי על השולחן מול הספה שבה הוא ישב
"סתם ילדה שלי !" הוא אמר וליטף את ידי
"אבא זה לא סתם" אמרתי לו
"את ואוראל תמיד תידעו שאני אוהב אתכם לא משנה מה !" הוא אמר לי בקול מעט צרוד כאילו הוא עומד לבכות
"אבא מה קורה פה ? ! אולי תסביר לי !" אמרתי , הפעם נלחצתי
"תראי . . " הוא התחיל לומר אך אמא טרקה את דלת הבית ועצרה את השיחה שלנו
"את לא צריכה לדעת כלום !" היא אמרה בטון גבוה
"אמא זכותי וזכות אוראל לדעת מה קורה פה את לא חושבת ? !" אמרתי בעצבים
"זה לא הזמן המתאים ! ותסגרו את המקרר פעם הבאה . ." היא אמרה
"למה לא קנית חלב ?! בכוונה ?! מה אתם ילדים קטנים ?!" שאלתי אותה בזילזול
"אוללי . . ושלא תעזי לדבר אליי ככה !" היא אמרה
"אל תוציאי עליי את העצבים שלך אני לא שק איגרוף ט'חחח" הרמתי את קולי ורצתי במהירות למעלה . . . . .
יייייייייייייייאאא,
איזהה שמות יפפיים יש פפה,
יסמין,אביטל(;]),אססף..
פפששש פפששששששש
חחחח
אאחללה פפרקק...
פיצצציית ל-ג-מ-ר-י!!!
אהבתי כ"כ!
אני מציע לך בזאת שוב...
התינשאאי לי?!
QUOTE (oshri_Ok @ 07/10/2006) יייייייייייייייאאא,
איזהה שמות יפפיים יש פפה,
יסמין,אביטל(;]),אססף..
פפששש פפששששששש
חחחח
אאחללה פפרקק...
פיצצציית ל-ג-מ-ר-י!!!
אהבתי כ"כ!
אני מציע לך בזאת שוב...
התינשאאי לי?!
ארוווסי אין פה יסמין 😂
חחחחח
מתה עלייייייייייך מוווואה
ואני מסכימה 😊
אאאאוח עצווב :|
אאסףף עדיין לא נררררראלי !
QUOTE זה לא בעיות.. פשוט הם רוצים שהיא תמשיך... לא צריך לקחת את זה בלחץ פשוט קחו את זה כמחמאה שאוהבים ת'סיפור שלכן.... זה לא שאתן חייבות משו למישו תמשיכו כשתרצו להמשיך בכל זאת זה סיפור שלכן
אני לוקחת את זה באיזשהו מקום כמחמאה אבל זה מעצבן כי ככה גורמים לייסורי מצצפון.
בקייצצור,
כל אחד והחיים שללו.
בתאלי אוהבת אותך תודה 😊
ונכון ברור שזאת מחמאה אבל באמת כמו שאמרת הם גורמים לייסורי מצפון .
ואת לא רוצה לרדת מאסף אהה?! 😛
חחח אוהבת אותךך [ :