טנקס מאמי
המשך מקווה שבקרוב 😊
יאאאאאא...
זהההההה
ממממממהההההההההמםםםםםםםםםם
מוווושששלםםםם...
אין פשוט..
ל.י.ג.ה#!!..
אני מתה על הסיפור הזהה...
פרק מדהים...
אוהבת עינברו'ש
יואוו את פשוט מתווקה
ת.ו.ד.ה
😊😊
פרקים מדהימיייייים.!
המשךךך
QUOTE (--תותי-- @ 07/10/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 07/10/2006) יייייייייייייייאאא,
איזהה שמות יפפיים יש פפה,
יסמין,אביטל(;]),אססף..
פפששש פפששששששש
חחחח
אאחללה פפרקק...
פיצצציית ל-ג-מ-ר-י!!!
אהבתי כ"כ!
אני מציע לך בזאת שוב...
התינשאאי לי?!
ארוווסי אין פה יסמין 😂
חחחחח
מתה עלייייייייייך מוווואה
ואני מסכימה 😊
אופפפפפפפפפפפסס,
זה מהסיפור שלל תממרר 😁
חחחח...אייזזה חמווווווווווורר!$#% 😂
לא משננה,הקיצצרר.. שמות יפפפייםם!! 😉
תממששייככיי מהר מהר מהר מהר!$#@
(בלי כוונה ליצור ייסורי מצצפון 😛 )
טלו'ש - תודה מאאמו'ש 😊
ארוווסי - אתה קרררוע חחח מווואה [ =
QUOTE (--תותי-- @ 07/10/2006) טלו'ש - תודה מאאמו'ש 😊
ארוווסי - אתה קרררוע חחח מווואה [ =
קררוועע לגגממררי
עעלללייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😍
אווווךךך התגעגעתתיי לסיפור !
פפרקק נ ד י ר
נייראה לי הם רוצים להתגרש =/ =/ =/
תמשיכייי מאמי
- שבוע טוב -
מוואהה
חנו'ש כפרעלייך תודה ^
שבוע מווושלם 😊
טנקס מאמי 😊
אני אנסה יותר מאוחר לכתוב המשך
אני לחוצה בזמן, אבל אנסה [ =
פרק מהמםםם אבל קצרררררר ):
חג שמחח (:
מחכה להמשך! ::][:
QUOTE (_stefani_ @ 08/10/2006) פרק מהמםםם אבל קצרררררר ):
חג שמחח (:
מחכה להמשך! ::][:
🙄
נעלמת לי גם בסיפור שלי.
ויאלללה תני לנו אותה בהמשששששששששששששך!
הוא לא היה קצר חח [ ;
וגלו'ש נעלמתי לכולןן
אני באמת צריכה לשבת ולקרוא כל הזמן אני רוצה ולא יוצא לי /=