תודה מדהימות שלי
אווהבבת 😊
מדהייייייייייייים!!
ויוו למה כזה קצת מאמוש?
מחכה להמשך!! =]
אה ו.. אם את רוצה את יכולה לקרוא ת'סיפור שלי ">>>כבר לא אני
זה היה לא צפוייי
פרק יפהה
תמשיכיי
תודה מאמו'ש ^
המשך יותר מאוחר - מקווה . .
QUOTE (G-A-L @ 09/10/2006) מדהים!!
אהבתי מאוד!!
יוווווו. . מעניין מה יהיה
המשך
!!
ווווואתי ?!
אסףף עדיןן ללא נרררראה לללי \:
ממשהו בוו מעצצצצצצבן 'תתתי !
המממשך
חחח בתאל כפרעלייך חחח
אני חושבת שמחר בבוקר יהיה המששך סורי יפים שללי אווהבת 😊
ארררררררררווסה,ילדה יפפה ומהממתת שלליי..
אאני כ"כ מקווה שאת לא עונה ללי באייסי בגלל הסיבות הנכונות;]
ההתפללתי ואני עדיין מתפלל!
בקשרר לפרק- מענניין..27 שנה,לא ססתם,אהה?1 חחחחחחח
את מושפפעעת יותר מידיי מהשבועעיים האחרונים..חחחחחחחחחחחחחחחח
קררוועה שלי,פפרקק יפיפיפיפיהה!
תממשיכי כשתסיימי עעם הדובי;]
חעחע
אאווהבב
מוווווווושלם
המשךך מאמיייייייי 33>
חחחחח אושרררי 27 שנה ?!
מה רצצציני?!
חחחחחחח דבר איתי מחר שתתעורר
אני אחזיר הודעה שאני אקום..
נמנמנמ אני מיואשת ארוווווסי מאאאאוד 😢
לירוני תודה נשממאמי 😊
האעעעעע שהיא תאמיייייין לווו.. :[
לא צה שהם יתגרשווו >:|
אאאאאאוח ההוריםם לא מעיניניםם!
שתזרווקק אתת אסףף
ומה קררה נדדדב נעעעעעלם ?!
המממממשך [:
חחחחחחחחחח
בתאל הרגת אותתי
"..אאאאאאוח ההוריםם לא מעיניניםם!
שתזרווקק אתת אסףף.."
חחחחחח 😂
יותר מאוחר אני אכתוב 😊
QUOTE (--תותי-- @ 11/10/2006) חחחחחחחחחח
בתאל הרגת אותתי
"..אאאאאאוח ההוריםם לא מעיניניםם!
שתזרווקק אתת אסףף.."
חחחחחח 😂
יותר מאוחר אני אכתוב 😊
חחחחח ממה 😁
אני שוונאת את אאסף..הוא מעצצבן אותתי גגגגגגר !
הממממשך ((:
לאא נכוןן!!
דיי אז הוא טעה! 😢
אווף מי עדיף?! נדב המכוער הזה?!!?! ((כןן כןן מושפעת.. אבל מה לעשות בשבילי הוא מכוער!!!))
נו שיהיו כבר ביחדדדדדדד =]
המשךך מאמיי =]