ישש המשךך
סיפור מדהים דרך אגב :]
כוכב נופל / פרק 15 ( :
'מנאייק' חשבתי וזרקתי על הריצפה את הדובי שהוא הביא לי מזמן.....
"שמננה" אוראל נכנס לחדר וקטע את מחשבותיי
"אה?" שאלתי בלחש
"על מה חושבת?" שאל אותי ושכב לידי
"סתם מאמי עזוב" אמרתי
"נו בובי" אמר לי
"אני אספר לך בהזדמנות מלאך, מה רצית?" העברתי נושא
"את מתה אם לא תספרי!" אמר "אממ בא לך לצאת איתי ועם החבר'ה היום?" שאל אותי
"מי בא?" שאלתי
"שחר, יוסי, אלירן, מאור, ניר.. ולמי שיש חברה אז גם באה" הוא אמר לי וחייך
"אממ ולאן הולכים?" שאלתי
"למסעדה על החוף ניצא ככה ב-10 נאכל איזה עוגה טעימה או גלידה ואז בחצות יש מסיבת חוף" הוא אמר לי
"פששי מתאים לי אני אבוא עם ליאן" אמרתי בחיוך
"סבבה 😊" הוא שמח
"מה עם אסף ושי? קראי להם" אמר לי
"נפרדנו" אמרתי
"מיי?!" הוא קפץ
"אני ואסף וליאן ושי" עניתי
"יואוו למה?!" שאל אותי מודאג
"בהזדמנות" אמרתי
"אהה זה זה?! טוב ספרי לי כבר שניצא?" שאל אותי
"אוקיי" עניתי לו
"דברי עם ליאן.. היא תבוא? או שנאסוף אותה?" שאל אותי
"שניה אני אתקשר" אמרתי וכבר חייגתי, היא ענתה
"אממ 10 תהיי למטה?" שאלתי
"אוקיי בובה אווהבת" אמרתי וניתקתי
"10 אצלה למטה?" שאל אותי אוראל
"יאס" עניתי
"אוקיי" אמר לי והלך לכיוון הדלת
"אוראל ההורים חזרו?" שאלתי
"אבא רואה טלוויזיה ואמא מבשלת" ענה לי
"אני אלך לעזור לה" אמרתי וירדתי למטה עם אוראל.
"בתאבון" אבא אמר אחרי הקידוש
"בתאבון" אמרנו כולנו והתחלנו לאכול.
"לאן אתה יוצא היום?" שאלה אמא את אוראל
"אני ושירז יוצאים ביחד יש מסיבה בחוף" הוא ענה לה
"אלה הילדים שלי, ביחד נשמע טוב" אבא אמר
"תשמור על אחותך, ואת תשמרי על אחיך" אמא אמרה לשנינו
"חחח אל דאגה" אמרתי ואוראל קרץ לי.
"איך היה באילת?" אבא התעניין
"נחמד" אמרתי ומזגתי לי קולה לכוס
"מה עם אסף? המון זמן לא ראיתי אותו" אמא שאלה
"סתם לא יצא" אמרתי ואוראל הסתכל עליי
"מקווה שהכל בסדר" היא אמרה לי
"בטח שהכל בסדר אל תדאגי" שיקרתי.
אני ואוראל עלינו למעלה אחרי שסיימנו לאכול
"עוד שעה תהיי מוכנה?" הוא שאל אותי
"אממ מה השעה?" שאלתי
"8 וחצי" הוא אמר לי
"יאסס אני אספיק כי כבר התקלחתי" אמרתי לו ונכנסתי לחדר
"ניפגש פה" הוא אמר וצחקנו.
נכנסתי לחדר, פתחתי את הארון וניסיתי לחשוב מה כדאי לי ללבוש למסיבת חוף..
הוצאתי את הבגד ים הלבן שלי, מיני בצבע באז' וחולצת קשירה לבנה ממש יפה.
התאפרתי, סידרתי את השיער, שמתי שרשרת, טבעות, עגילים.
התזתי על עצמי בושם.. שמתי נעלי שפיץ לבנות.
לקחתי תיק הכנסתי לתוכו את הארנק, תיק איפור, פלאפון, מפתחות, מסטיקים וכל מיני שטויות.
5 דק' לפני שקבעתי עם אוראל הייתי מוכנה פתחתי את הדלת ואוראל היה מולי ודפק לי על הראש
"חחחחח באתי לדפוק על הדלת מצטער" הוא נקרע מצחוק ונישק לי את הראש
"שממן שמןן שמןן חסר תקנה" אמרתי וקפצתי עליו "שק קמממח" צעקתי
"מה שק קמח?!" הוא צחק בזמן שאני על גבו
"יאלללה אודרוב" צעקתי "פיצוי" אמרתי לו
"שמממנה" הוא צעק והתחיל לרוץ במדרגות
"אההה" צרחתי וצחקתי ביחד
"ילדדים" אמא אמרה לנו ואבא הביט בנו
"אתם גדולים מזה?" אבא שאל בזמן שצחק
"נו באאמת" אמרתי וירדתי מגבו של אוראל בזמן שאנחנו נשפכים מצחוק
"לפחות יש לנו ילדים שמסתדרים טוב" היא אמרה ונאנחה
"5 5 5 5 שום דגים בצל בלי עין הרע" אמרתי וכולם התחילו לצחוק
"יש לנו עוד רבע שעה עד שאנחנו צריכים לצאת" אמר לי אוראל בזמן שהוציא חטיף מהמיגרה
"די כבר שמן כמה חטיפים אכלת היום?" שאלתי אותו בזמן שהתיישבתי בספה בין אמא לאבא
"אז מה אני רזה תראי מה זה, צריך להשמין, חוץ מזה בצבא אני כמעט לא אוכל" הוא אמר והתחיל לזלול
"עזבי את הילד שיאכל מתוק שלי" אמא אמרה ואוראל התיישב לידה והביא לה נשיקה.
"תביא קצת" אמרתי והכנסתי את ידי לתוך שקית הבמבה.
אני, אוראל, ליאן ומאור חבר של אחי נכנסנו למסעדה שעל החוף וכבר כל החבר'ה שלהם היו בפנים..
ככל שהתקרבנו אני החסרתי פעימה וכך גם ליאן.. אסף ושי ישבו בשולחן שהיינו אמורים לשבת בו גם.
"לא.." ליאן גימגמה
"אין לנו שקט" אמרתי גם אני בלחש
אמרנו שלום לכולם חוץ מלאסף ושי שהביטו בנו ללא הפסקה מלמטה למעלה.
"מה הם מסתכלים עלינו ככה?" ליאן שאלה אותי
"אנחנו כוסיות את מבינה, בעיה שלהם" אמרתי לה, צחקנו בלחש והתיישבנו ליד אוראל ומאור.
מאור ניסה להתחיל עם ליאן, הוא דווקא נראה טוב וזאת הייתה סיטאוציה הכי מתאימה לגרום לשי קצת לקנא.
הזמנו כולנו גלידה, אני הזמנתי 2 כדורי שוקולד וקצפת ומעל כל מיני דברים טעימים.
אכלתי אותה בחושניות ואסף לא הוריד ממני את העיניים, ידעתי שהוא רוצה שנהיה ביחד.
אבל לא, הוא צריך לסבול בלעדיי כמו שאני סבלתי תקופה ארוכה בלעדיו!..
תגיבו מתוקים
אווווהבת 😊
יפיופפה שלללי [=
הסיפפוור שלך נראה לי אחללהה..
אני אתחיל לקרואא אותתו השבועע [:
אווווווהבת אוווווותך !
פרקק סופפניי
אאין,אייןן על הכתייבהה שלךךך!@$#@
תממששייככיי ד-ח-ו-ף!
בתאליי תודה מדהימה שלי, שמחה שהצטרפת חיחי אווווהבת 😊
שני&ארוסי&טל » תודה מדהימים שללי אוהבת מללא [=
-- המשך מחר --
אאאאוח אני רוצה המשךךךךך !
חחחח
די אבל בגלל שאני חדשה לא מגיבים לסיפור שלי O_O
^^
מה קרה שני התבלבלת? חחח
יאאאאאאי איזה סיפווווור מדהההים !!!
יפהה שלללללי את פששששוט מוכששרתת [:
תמשיכי דחחחחחוף !
יאא בתתי כבר הספקת הכל?! חחח
תודה נשמה שלי אוווווהבת ! ~ ( :
השלמתי הכול...
מדההיייםםם=]
איי.. זה היה קצת קצר.!!!1.
תמישכי.!!?
פרק... ל=י=ג=ה=!!!..