מ=ע=ל=ף.!!!..
2 פרקים ממש יפים.!!!.
המשך..=]]
טנקס יפות שלי [=
אני עייפה אז מחר אני אכתוב המשך (:
אווהההבת
כוכב נופל / פרק 13 ! ( :
מפרופיל ראיתי שאסף מסתכל עליי בזמן שזאת שלידו נמרחת עליו.. האדים שלי התחילו לעלות..
אבל אני ניסיתי לשמור על איפוק, אני לא אתן לו את התענוג!
הוא הסתכל עליי וראיתי שהוא רוצה לרוץ אליי ולחבק אותי, כמו שאני רוצה..
אבל הכל מתחיל רק עכשיו, עכשיו מתחיל המשחק האמיתי!!
"תביא לי גם בקבוק קולה קטן" אמרתי למוכר ושילמתי לו
"מאמי רוצה עצה?" המוכר שאל אותי, הבטתי בו לא מבינה
"רואים שהוא רוצה שתקנאי.. אל תביאי לו את התענוג" הוא אמר לי וחייך
"חחח מה עד כדי כך שקוף?" שאלתי אותו וצחקתי
"מסתבר שכן" הוא חייך לי
"חמוד אתה [= תודה" אמרתי לו חייכנו אחד לשני וחזרתי לליאן, שי כבר לא היה איתה.
"איפה שיו'ש?" שאלתי אותה
"הלך" היא אמרה
"קרה משהו?" שאלתי אותה
"לא" היא ענתה
"ליאן!" הרמתי את קולי והורדתי את המשקפי שמש שלה כדי להביט בעינייה
"נו מה?" היא שאלה אותי
"מה קרהה?" שאלתי שוב
"הוא זרק אותי" היא אמרה לי והרגשתי שמשהו נפל עליי
"מזתומרת? 😮 " שאלתי בשוק
"כה.. הוא אמר שזה כבר לא אותו דבר" היא אמרה לי
"יוואוו אני לא מבינה" אמרתי בפרצוף עצוב
"הוא אמר שאנחנו מרוחקים כבר מעל חודשיים שזה לא אותו דבר" היא אמרה לי
"יאא מאמי אני מצטערת.. אם ככה הוא לא שווה אותך!" אמרתי ישר
"זאת הבעיה שהוא שווה הרבה" היא אמרה ודמעות זלגו מעינייה
"לון אל תבכי" אמרתי לה וניגבתי את דמעותייה
"אבל אני לא מבינה...." היא אמרה ונעצרה
"מה את לא מבינה" שאלתי אותה ואז שמתי לב שהיא שקועה במשהו שעצר את מחשבותייה
הסתובבתי אחורה וראיתי את שי מתמזמז עם מישהו בבריכה.
'איזה ילד מפגר מול העיניים שלה על השנייה שנפרדו' חשבתי לעצמי והתמלאתי בעצבים!
"יוואו אני לא מאמינה" היא אמרה לי והתרוממה בכוונה ללכת
"שומדבר" אמרתי והושבתי אותה בשקט כדי שאף אחד לא יראה
"נו מה?" היא שאלה אותי בקול מיואש
"הוא רוצה מלחמה?! הוא יקבל מלחמה!!" אמרתי לה וחייכתי חיוך ממזרתי
"שירז מה את מתכננת?" היא שאלה אותי לא מבינה
"אל תדאגי את לא תיצאי זונה כמוהו על השניה הראשונה מישהו אחר.. אבל בואי נגיד שהוא הולך להיפגע" אמרתי וכבר בראש רץ לי הסירטון 😉
השתזפנו עוד, נכנסנו לבריכה מידי פעם, אחרי שעה וחצי עלינו לסוויטה.
התקלחנו, נחנו לנו טיפה, דיברנו, התארגנו וירדנו לארוחת ערב..
היינו נראות ממש טוב, הרבה זמן לא ראינו אותנו עד כדי כך טוב, אפשר להגיד שהכל כדי להרוג אותם!
נכנסנו לחדר אוכל וראינו את אסף, שי והבנות האלו יושבים ואוכלים..
"כל מה שאני עושה או אומרת תסכימי איתי.. אל תדפקי" אמרתי לה בזמן שהתיישבנו לאכול
"אוקיי.. אבל מה את מתכננת?" היא שאלה מפוחדת
"תירגעי.." אמרתי לה והמשכנו לאכול.
אחרי חצי שעה בערך קמנו מהשולחן ועברנו ליד השולחן שלהם..
"אין מתוקה שלי את הילדה הכי מדהימה שראיתי בחיים" אסף אמר לילדה שהייתה לידו בזמן שהתקרבנו אליהם
צחקתי לעצמי 'שקוף אחד' חשבתי
"אוף שירז זה לא מוצא חן בעיניי" ליאן אמרה לי בלחש אך לא הצליח לה כבר היינו ממש ליד השולחן שלהם.
בדיוק עבר המוכר מהקפיטריה של הבריכה, בערבים הוא מלצר פה.
קרצתי לו בזמן שהתקרב ונתקעתי בו כל המגש שהוא החזיק שעליו היו 5 כוסות יין נפלו בדיוק על 2 הבנות.
'יששש' צעקתי בתוכי
"מה את עושה?" אסף קם מהכיסא שלו וצעק עליי
"אה תירגע נתקענו אחד בשני והמגש נפל קורה לפעמים" המלצר אמר לו בשביל להגן עליי
"איכס ליאן לאן התדרדרת?!" אמר לה שי בקול מזלזל
ליאן לא ענתה לו רק הורידה את ראשה, "מה הקטע שלך גם אתה?!" שאלתי אותו בעצבים
"אל תתערבבי שירז לא רוצה לריב איתך" הוא אמר לי
"כשמדובר בחברה שלי אני אריב עם כולם מובן לך?! תוריד פרופיל ומהר!" הרמתי את קולי
"תירגעי שירז" הוא אמר לי
"תירגע אתה! תישב במקום שלך ליד הזונה התורנית שלך ותנוח! עד אחד!! איפה שאנחנו גם אתם חייבים להיות אה?!" אמרתי לו בכעס
"מה את קשורה?" התערב אסף
"למה באתם לפה?! אם לא אמרנו לכם זה כי רצינו שקטט!" אמרתי לו
"פ'חח רק בשבילכן באנו" אסף דיבר גם הוא בטון מזלזל
"שב גם אתה עד שאני אראה לך מזה ואתה יודע למה אני מסוגלת" אמרתי לו הוא צחק והתיישב
הבנות שהיו איתם רק היו עסוקות בבגדים שהתלכלכו מנסות להיזכר בכל מיני טריקים שיורידו להן את הכתמים
"אל תחשבו סתם.. הבגדים לפח" אמרתי וצחקתי וליאן אחריי
הן הסתכלנו עלינו מפוחדות ולא הוציאו מילה מפה.. הן היו הבנות האלה העדינות שבוכות מכל שטות שצצה!
"עזבו אותןן" אסף צעק עלינו
"תוריד פרופיל עד שאני אוריד לך י'חתיכת מפגר! סלאמת!" אמרתי לו
הבאתי חיבוק למלצר המתוק שעזר לנו שדרך אגב קוראים לו לידור גם ליאן הביאה לו חיבוק ויצאנו מהחדר אוכל.
"תודה" ליאן אמרה לי
"על מה?" שאלתי
"על זה שאת פה איתי לא משנה מה!" היא אמרה לי וחיבקה אותי
"אז למה יש חברות מאמי?!" שאלתי אותה והתחבקנו
אממ איך הפרק?
גיייבו [= אוווהבת 😊
אווו פרק יאפפפפה ממאודד
אהבתתתתי :]
תמשיכיי מאמי
מוואהה
מהממם!!!!
קראתי עכשיו את הכוללל ואהבתי בטירוףףףף!!!!
פרק ממש חמוווווווד.!
המשךך!
תודה יפות שלי 😊
המשך מחר [=
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!@#@!#
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!@#@!#
ההתתאהבבתתי בסיפור הזהה!!
תותתיי,ארוססתי המסוקסססת>> פש-ו-ט סיפוורר ייפפהה!!!!
תממשיכי הכיי דחוףף שבבבעולםםם!
יפים שלייי
תודה תודה תודה תודה
אוווהבת מוצצצ'ו 😊
דיי.. זה מעללף.!!!.
תמשיכי..=]]
עוד מעט אני אתחיל לכתוב המשך בובות ( :
תוווודה אוווהבת