כוכב נופל / פרק 14 ( :
"תודה" ליאן אמרה לי
"על מה?" שאלתי
"על זה שאת פה איתי לא משנה מה!" היא אמרה לי וחיבקה אותי
"אז למה יש חברות מאמי?!" שאלתי אותה והתחבקנו
"יפה שלי תודה על שבוע מדהים" אמרה לי ליאן כשחניתי מול ביתה
עזרתי לה לסחוב את המזוודות עד הפתח של הבית הבאנו חיבוק ונשיקה ונכנסתי למכונית.
"בווווווקר" צעקתי כשנכנסתי הביתה
"שמממנה" שמעתי צרחה ורגליים רצות במהירות למטה
"אוראאלללי" צעקתי לאחי היפה וחיבקתי אותו חזק, התגעגעתי.
"איך היה דובה?" הוא שאל אותי
"אממ סביר איך היה בצבא?" שאלתי
"סביר חח" הוא ענה לי
"מתי חזרת?" שאלתי
"לפני שעה" הוא אמר והבטתי על השעון בסלון שהשעה 11
"איפה ההורים?" שאלתי
"אמא יצאה לקנות דברים שחסרים לארוחה ואבא בעבודה" ענה לי
"אחחח שישי 😊" חייכתי
"אין על יום שישי אה?!" שאל אותי שאלה רטורית ונכנסנו למטבח.
"תמזוג גם לי" אמרתי כשאוראל הוציא קולה מהמקרר
"התכוונתי בובי" הוא אמר וחייך לי
"בא לי משהו טעים איזה חטיפים יש?" שאלתי בזמן שפתחתי את המגירה
"בטח ההורים לא קנו כלום כי שנינו לא היינו בבית" הוא אמר
"תתפלא" אמרתי והוצאתי תפוצ'יפס וביסלי בצל
"יאאמי מה עוד יש 😛" הוא אמר מזיל ריר
"חח שמןן אממ במבה, אפרופו, ביסלי כל הטעמים יש נראלי, דובנים עוד תפוצ'יפס.. נו מלא מה אני מפרטת?! תבחר" אמרתי והוא לקח במבה וביסלי פיצה.
התיישבנו בסלון והדלקתי טלוויזיה "אוף ביום שישי אף פעם אין שומדבר מעניין" אמרתי ונאנחתי
"כן באסה" הוא אמר והתמתח לו על הכורסה שהתיישב עליה
"עליתי למחשב" אמרתי לו וקמתי מהספה
"אוקיי בובי" הוא אמר ואני כבר קיפצתי במדרגות למעלה.
הכנסתי ביסלי לפה ופתחתי ת'מחשב.
התחברתי לאייסי וכתבתי אווי
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
מתקלחת ! ( :
אילת ?! ל - י - ג - ה ~@#!
ליאני [ ?! ] מי פרפקט סיס לאב יו @~[:
" . . רגעים הופכים לנצח ונשאר הגעגוע
לחלום ששוב בורח לעולם בלתי ידוע . . "
ס ל א מ ת מדהימים DD:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
לחצתי אישור ראיתי שאסף מחובר אבל לא קראתי אווי, עוד יראה שאני מרגלת אחריו.
קמתי לכיוון הארון הוצאתי חזייה, תחתון, גופייה,מכנס קצר ונכנסתי למקלחת
סובבתי את הברז לכיוון המים החמים ובינתיים הורדתי ממני את הבגדים,
סובבתי את הברז לכיוון מים פושרים ונכנסתי למקלחת.
המים שטפו את גופי.. הרגשתי ריקה ממחשבות, לא חשבתי בכלל..
הרגשתי לשם שינוי הרגשה חיובית, שאולי הכל קורה לטובה.
יצאתי מהמקלחת התנגבתי, שמתי חזייה ותחתון יצאתי לחדר התלבשתי ונשכבתי על המיטה.
הבטתי על התיקרה שהייתה מלאה בכוכבים ונזכרתי
-•-•-•-•-•-•-•-
"וואי כמה כוכבים אפשר להדביק על התיקרה הזאתי? הלכו לי הידיים!!" אמר לי אסף וצנח על המיטה
"חיחי אז מה יפה שלי תראה איזה יפפפה" אמרתי וסגרתי את האור.
הבטנו על התיקרה שהייתה מלאה פשוט מלאה בכוכבים בכל מיני צורות והם זהרו אלינו
"באמת סידרנו מדהים" הוא אמר וחיבק אותי אליו
"אני אוהבת אותך מאמי" אמרתי לו והבטתי בעינייו שסינוורו אותי כל פעם מחדש
"גם אני אוהב אותך נסיכה" הוא אמר והצטמררתי.
-•-•-•-•-•-•-•-
זה היה חצי חודש לפני שהוא בא לי במשפט שעד היום מהדהד בראשי ללא ערף
-•-•-•-•-•-•-•-
"שירז תקשיבי אני אוהב אותך את יודעת..
פשוט אני מרגיש שאני עוד שנה+ כבר יכול לתכנן חתונה, ילדים.
אני רוצה לנצל את הזמן שנשאר לי, להנות קצת.. מבינה?!
די מאמי אל תהיי עצובה.. את לא אשממה זה אני!"
-•-•-•-•-•-•-•-
'מנאייק' חשבתי וזרקתי על הריצפה את הדובי שהוא הביא לי מזמן.....
אממ יצא פרק חמוודיי מה אתם אומרים?!
גיבו נשמווות אוווהבת 😊





