פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד • ´ღ` • כוכב נופל • ´ღ` •...

• ´ღ` • כוכב נופל • ´ღ` •

✍️ --תותי-- 📅 02/08/2006 21:32 👁️ 31,862 צפיות 💬 999 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 67
פרקק נחממדד?!!?


וואאיי,חללאסס עם הההערכה העצמית הנממווכהה הזזוו!@#


פרקק מדההייםם.. אחד הטוובבים ביותתר..אהבתי כ"כ!

כבר אין לי מיילליייםםם לתאר עד כמה שהוא יפהה!!!@$@3

וא וא,

תממששייככיי מ=ה=ר!
אחחח איזה סיפוור..
גרר...



מחכה להמשךךך :]]]
ארוווסי - לי כבר אין מילים להודות לך חחח אני כ"כ מטורפת עלייך מסוקס שלי [ ;

לולי - חח תודה מתוווקה 😊
QUOTE (--תותי-- @ 24/08/2006) חנוו'ש&שניי » תודה מתוקות שלי [ :

בתאאלי אל תבכי חחח תודה מאאמי מוווואה ( :

-- המשך מחר , עוד תגובות 😛 ?! --
גררררר את כל כך מוכשררררת ! תתרממממי לי קקקקצת [:


QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 23/08/2006) QUOTE (--תותי-- @ 24/08/2006) חנוו'ש&שניי » תודה מתוקות שלי [ :

בתאאלי אל תבכי חחח תודה מאאמי מוווואה ( :

-- המשך מחר , עוד תגובות 😛 ?! --
גררררר את כל כך מוכשררררת ! תתרממממי לי קקקקצת [:
חחחח יפה שללי לתרום לךךך?!
על מה את מדברת את אחת הכישרונות של האתר הזהה!$#
יואיייי זה היהה פרק מושלללללם!!!!!!!!!!!
הואא כזה מאמיייייייי יאללה מחכה להמשךך



אוהבתת 🙄
יאא.. מעעללף.!!.

מפרק לפרק.. זה ניההי יותר מ-ה-מ-ם.!!..

תמישכי..=]]
מדהייים המשךךךך
מושלללם!
המשך
תודה מדהימות שללי 😊
יותר מאוחר המשך
את יודעת מה את עושה לי ?!
כל פעם שאת מגיבה אני בודקת אם יש המשך !
אני מכוררררה !!
אהאהאהאהאהאה 😮
ה מ ש ך

מהררר
כוכב נופל / פרק 17 ~ [ :

ניגבתי את הדמעות שזלגו מעיניי,
'כאן הכל התחיל' חשבתי לעצמי והמשכתי לרעוד בזמן שהבטתי בכל החדר.
הנחתי את התמונה על השידה וירדתי בשקט למטה.. כל הבית היה חשוך.
אך האור מבחוץ האיר קצת את הבית, התקרבתי בשקט אל הספה וראיתי את אסף ישן כמו תינוק.
ליטפתי את פניו והדמעות זלגו מעיניי.. ואני עוד התאמצתי לשכוח את כל אותם זיכרונות.....


אסף זז פתאום פקח את עינייו אט אט וראה אותי מולו..
"סורי שהערתי אותך תחזור לישון" אמרתי והתכוונתי לקום
"לא.." הוא אמר לי ותפס את ידי
"מה..?" שאלתי בשקט
"אני לא רוצה שנישאר ככה" הוא אמר לי והביט בי
"איך ככה?" שאלתי
"לא מדברים.." הוא אמר "אני אוהב אותך" הוא המשיך
"אסף..." אמרתי "חכי.." הוא עצר אותי
"תעני לי רק על שאלה אחת" הוא אמר לי
"נו.." אמרתי
"את אוהבת אותי?" הוא שאל והפרפרים החלו שוב להתרוצץ בבטן כמטורפים.
סובבתי את פניי והתכוונתי לקום
"נו תעני לי מה כבר ביקשתי" הוא אמר והמשיך להחזיק בידי
"אני.." אמרתי "כן.. אני אוהבת אותך" אמרתי בקול חירשי
"באמת?" הוא אמר ובעינייו לפתע היה ניצוץ
"כן.." אמרתי והבטתי בו מתאפקת לא לחבק אותו חזק
"אז למה כל זה?" הוא שאל אותי
"מה?" שאלתי מנסה להתחכם
"למה כל הריבים האלה? למה את עם כל הבנים האלה מאחוריי הגב שלי בזמן שאנחנו ביחד?" הוא שאל
"מצטערת.. סליחה אסף" אמרתי והורדתי את ראשי
"זה מה שיש לך להגיד לי? מצטערת? את יודעת כמה אני סובל?
שום סליחה שלך לא יכולה לחבר את הלב שלי מחדש, מבינה?!
אני בחיים לא בגדתי בך.. בחיים!
מה הייתה הטעות שלי אה? מה?? שאני אוהב אותך כמו מטורף?!
אני שונא את זה שאנשים עושים טעויות..
ואחרי שהם פוגעים באלה שאוהבים אותם הם מבקשים סליחה.. זה לא הולך ככה"
הבטתי בו והרגשתי איך הלב שלי מתנפץ לאט לאט.. אני לא רוצה לפגוע בו.
אני פשוט חייבת! מה עושים עכשיו?! מה אני צריכה להגיד?!..
"תגידי משהו" הוא אמר וקם מהספה
הבטתי בו צועד מצד לצד כציפור כלואה בתוך כלוב ולא הצלחתי להגיד שום מילה.
"נוו.." הוא אמר והקים אותי מהספה והחזיק בי חזק עם שתיי ידיו
"אסף.. אני רוצה ללכת" אמרתי פתאום
"מה ללכת?! אם אנחנו מדברים בואי נפתח הכל על השולחן!" הוא הרים את קולו
"אני מצטערת!!! מה את רוצה שאני אגיד?! אני מבינה את הטעויות שליי! אוףף!" אמרתי ורצתי למעלה בוכה.
נעלתי את הדלת של החדר שלו הורדתי את הגופייה והבוקסר שלו והנחתי על המיטה שלו.
הורדתי גם את התחתונים והגופיית ספורט של אחותו, הכנסתי לתיק 'אני אכבס בבית' חשבתי לעצמי
שמתי את הבגד ים שלי את החצאית והחולצה..
שמתי את הנעליים הכנסתי את כל הדברים שלי לתיק ופתחתי את הדלת של החדר.
ירדתי במדרגות לאט לאט וניגבתי את הדמעות שלא הפסיקו לזלוג מעיניי, צעדתי לכיוון הדלת
"לאן את הולכת?" הוא אמר בזמן שרץ לכיווני
"הביתה" אמרתי
"אני אקנה לאחותך סט חדש כזה ואני אביא לה, תודה שדאגת לי אבל אני רוצה ללכת הביתה" אמרתי
"חכי" הוא אמר לי ברגע שפתחתי את דלת הכניסה לביתו
"די אסף מספיק" אמרתי ויצאתי אל הרחוב
"לפחות תני לי להסיע אותך! מסוכן בשעות כאלה ללכת לבד" הוא אמר לי מודאג
"הבית שלי כמה דק' מפה לא יקרה לי כלום" אמרתי ולא חיכתי לתשובה, הלכתי הכי מהר שיכולתי.
נכנסתי הביתה ועליתי לחדר שלי, הורדתי את כל הבגדים ונכנסתי למקלחת.
התחלתי לבכות כל כך כאב לי, אני רק רוצה לחזור למציאות שלי.. רק רוצה לחזור!!

"בוקר טוב" העיר אותי אוראל
"בוקר" אמרתי בזמן שהתמתחתי
"נו ספרי הכל מא' עד ת' כי אני כבר מתחיל להשתגע" הוא אמר לי ושכב לצידי
"שניה אני אשטוף פנים ואני באה" אמרתי
"מחכה, לא זז מפה לשניה!" הוא אמר וחייך.
שטפתי פנים, ציחצחתי שיניים, עשיתי קוקו גבוה ויצאתי לחדר וישבתי מול אוראל.
"טוב אז ככה....." התחלתי לספר לו
"מה?! די זה רק אני או שאת חיה בנדמה לי?!" הוא אמר לי אחרי השוק שהוא קיבל
"חחחחח נו די אוראל אם אני מספרת לך זה לא בשביל שתסלבט עליי" אמרתי והבטתי בעינייו
"וואי איזה סרטים!" הוא אמר והתיישב שוב מולי
"מאמין לי?" שאלתי בספק
"אממ את נשמעת כנה, אבל זה נשמע לי כ"כ אגדה!" הוא אמר לי
"אגדה עם טעם רע!" אמרתי והורדתי את הראש
"טוב די לא להיות עצובה" הוא אמר והרים את ראשי
"אז מה תעשי?" הוא שאל אותי
"טוב לפגוע באסף.. פגעתי! אבל כנראה זה לא במקום שהכי כואב לו כי אני פה עדיין" אמרתי והבטתי באוראל
"וואי נשבע לך אני לא מבין מה קורה פה!!! אני חש משתגע" הוא אמר והתחיל לצחוק
"טיפפפש" צעקתי עליו וזרקתי עליו את אחת הכריות וצחקתי.
"טוב תקשיבי עם כל הכאב את חייבת להימנע מכל היתקלות בו...
את חייבת למצוא את הדרך לפגוע בו אבל יענו ממשש!" אוראל אמר לי ובאותו זמן ניסה למצוא רעיון
"חחח תחשוב דובי תחשוב" אמרתי ונשכבתי על המיטה
"טוב תני לי להפעיל קצת ת'ראש אם אני אמצא משהו אני אגיד לך..!" הוא אמר
"קח ת'זמן.." אמרתי בחיוך
"וואי איזה טיפש אני באתי להגיד לך שאנחנו נוסעים לסימה ואלי [דודים שלנו בירושלים]..
ובכלל נתקענו פה שעה מדברים על משהו אחר, יאללה תתארגני שההורים לא יהרגו אותנו" הוא אמר ויצא מהחדר.
נכנסתי למקלחת אחרי רבע שעה יצאתי, הייתי זקוקה להתערננות קלה.
פתחתי את הארון והוצאתי ג'ינס קצר, גופייה צהובה בהירה..
שמתי תנכיות התאפרתי קצת, סידרתי את השיער, התזתי בושם וירדתי למטה.
"מווווכנה" צעקתי
וראיתי את אבאמא ואוראל בסלון
"סופסוף גברת מגונדרת" אבא אמר לי וקם מהספה.
יצאנו מהבית ונכנסו לרכב.



אממ זה מה שיצא סורי קצת מעפן אני יודעת |:
המשך או בערב או מחר [=
אווווהבת, גיבבבבו 😊
מדהייייים
המשךךךךך:]]
איזה חמוד.!!.

תמישכיייי...=]] פליזזז...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך