כוכב נופל / פרק 18 ! 3>
"מווווכנה" צעקתי
וראיתי את אבאמא ואוראל בסלון
"סופסוף גברת מגונדרת" אבא אמר לי וקם מהספה.
יצאנו מהבית ונכנסו לרכב..
"למה את לא עונה?" שאל אותי אוראל כשהוא שם לב כל הנסיעה לפלאפון הרוטט
"לא רוצה.." אמרתי ולא הבטתי בו
"מי זה?" הוא שאל והרים את הפלא לראות "אסף! לענות?" הוא שאל
"כה.. תגיד שאני ישנה" אמרתי ועשיתי את עצמי ישנה
"סתומה את יודעת שזה לא באמת חחח" הוא צחק
"סווו?! אני באמת עייפה חח" אמרתי והנחתי את ראשי עליו
"אסף מה קורה אחי?.. לא אנחנו נוסעים למשפחה בירושלים
היא ישנה.. בסדר אני אמסור לה.. ביי אחי" אוראל סיים את השיחה עם אסף
"נוו?" שאלתי
"הופפה התעוררת מה קרה?!" הוא שאל וקרץ לי
"נוו כבר י'שמןן" צעקתי עליו
"הוא אמר שנחזור הביתה שתרימי אליו שיחה כי הוא צריך לדבר איתך דחוף" אמר לי אוראל
"שיחלום על זה" אמרתי ישר
אוראל הסתכל עליי הוא ידע שאני עושה את הצעד הנכון ופשוט שתק.
"אני יודעת" צעקתי בכל החדר וליאן ואוראל הביטו בי מבוהלים
"אני יודעת איך אני חוזרת למציאות שלי בעוד כמה ימים אני יודעת!!!!" קפצתי על המיטה מאושרת
"נווו?!" שניהם הביטו אחד בשני ואז בי
"קודם אני אבצעע.. ואז אני אספר" אמרתי והתארגנתי צ'יק צ'ק
אחרי רבע שעה פתחתי את דלת חדרי בכוונה לצאת..
הם הביטו בי לא מבינים מה נסגר איתי, אבל אני ?! ידעתי!
"תהנוו 😊 אני אחזור עוד חצי שעה, שעה" אמרתי וטרקתי את הדלת.
רצתי במדרגות הבאתי נשיקה לאמאבא לגמתי קצת מהבקבוק קולה שאבא החזיק לא נשאר שם כבר כלום..
"מתי תחזרי?" שאל אותי אבא
"עוד חצי שעה-שעה" אמרתי וטרקתי את דלת הבית.
נכנסתי לרכב וכל הנסיעה רק חשבתי על כל פרט ופרט שאני הולכת לעשות
"אמן שיצליח.. אמןן" כל הנסיעה חשבתי לעצמי.
'הגעתי' חשבתי לעצמי וחניתי מול הבית של אסף
דפקתי על הדלת ואסף פתח את הדלת "שירז?" הוא שאל מופתע
"היי אסף מה קורה?" שאלתי כמו סנובית ונכנסתי הביתה שלו
"בסדר..." הוא אמר לא מבין
"תקשיב אני חייבת את עמי [אח שלו בן 20] דחוףף" אמרתי והוא הביט לא מבין מה אני רוצה
"למה..?" הוא שאל מהסס
"נו אסף.. בלי הרבה שאלות! הוא בבית?" שאלתי אותו
"כןן.. תעלי לחדר שלו..." הוא אמר
ואני בלי לחכות שניה שהוא יסיים את המשפט כבר הייתי למעלה מול הדלת של עמי דפקתי שתי נקישות.
"פתווווח" עמי צעק
נכנסתי והוא הביט בי מופתע "הופה הופפה מי פהה!!" הוא אמר והביא לי חיבוק חזק
"מה קורה מותתק?!" שאלתי אותו והבאתי לו נשיקה בלחי
"וואלה עכשיו מעולה" הוא אמר וקרץ לי "ואיתך יפיופה?" הוא שאל
"הכל טוב" אמרתי וחייכתי
"שבי מאמי" הוא אמר לי והתיישבתי לידו
"אז למה זכיתי בביקור של נסיכה?" הוא שאל וצחק
"חח אממ אני צריכה לדבר איתך" אמרתי ונזכרתי בחלום שחלמתי בלילה..
==========
"מה אתה עושה?!" שאלתי את עמי אח של אסף
"נו זה לא חדש לךך! אל תשחקי לי אותה עכשיו תמימה" הוא אמר והצמיד אותי לקיר
"מ..מה?" שאלתי מגמגמת כלא מבינה
הוא החזיק את ראשי בחזוקה ונישק אותי בפראות
'אח של אסף איך אני מסוגלת?!' שאלתי את עצמי במהלך הנשיקה ללא סוף
==========
הייתה לי הרגשה שהחלום אמיתי..
ששירז פה בגדה באסף עם כל יצור שזז, הרי אנחנו שונות אחת מהשנייה |:
החלום רק הוכיח לי שאין לי בתור שירז של המציאות הזאת גבולות!!
גם עם אח שלו הייתי /=
אבל התגלית הנוראה הזאת יכולה לעזור לי המון!!
"על מה בובי?" עמי שאל אותי וכך 'העיר' אותי מעולם המחשבות
"על מה שקרה בנינו" אמרתי ושמעתי רעש קטן מבעד לחדרו, הוא לא שמע..
ידעתי שזה אסף.. הסיטואציה התאימה לי ככפפה ליד!
"שירז את אמרת שאת לא רוצה לדבר על זה יותר בחיים! בגלל זה הנחתי לך" הוא אמר וליטף את שערי
"אז זהו.. שהמשיכה שלי אלייך רק גוברת אני לא יכולה בלעדייך!" אמרתי לו..
הלב שלי בפנים השתולל מרוב פחד, אני יודעת שאסף מקשיב להכל!
הוא התקרב אליי לאט לאט והשכיב אותי על מיטתו בעדינות
"ידעתי שלא תחזיקי מעמד בלעדיי מלכה של עמי ו-ר-ק של עמי" הוא הדגיש כל אות
הוא התקרב אליי וכבר יכולתי להרגיש את נישמותיו הקרבות כל שניה ושניה
שפתיו ליטפו את שפתיי.. והתנשקנו.
"בוגדים" אסף פתח את הדלת בחוזקה ועמד שם עם דמעות בעיניים
"אסף זה לא מה שאתה חושב אחי" עמי קם ממני במהירות ורץ לכיוון אחי
ואני רק שכבתי על המיטה של עמי.. מראה ביטחון
אבל בפנים ?!
הרגשתי איך הלב שלי מתמוטט אט אט
הכל בשביל לחזור 'הביתה' .....
אממ נחמדיי [=
תגיבו מתוקים שלי איך התגעגעתי 😊
אוווווהבת ~ 3>
ללללללללאאאאאאאאאא
שלאאאאא תחזורררר הביייתתתתה ~
אססף של עכשיו כל כככככך חממממממוד ))))):
ללממה היא עשתתה את זהההה ?!
לאאאאאאאאאאאאא =[[[[[[[[[[[[
תמשיכיייייי דחוווווווווווווווווווווווווווווף !
ושיהיו המשכים יותר ארוכים1
😊 יאוווווווווו מסכן אסףף
איזה יפהה תמשיייכיי מאמיי
בתי - חחח תודה נשמה שלי, אני אנסה לכתוב המשכים יותר ארוכים [=
סהרוש - איזה מתוקה טנקס מאאמו'ש 😊
-- יותר מאוחר המשך או מחר בערב --
יא יא..
אסוורר...
שתשארר ככה במציאוות הזאאתת :[[
מחכהה להמשךך
ברור שתחזור הבייתה,
המשך!
כוכב נופל / פרק 19 ~ 3>
"בוגדים" אסף פתח את הדלת בחוזקה ועמד שם עם דמעות בעיניים
"אסף זה לא מה שאתה חושב אחי" עמי קם ממני במהירות ורץ לכיוון אחי
ואני רק שכבתי על המיטה של עמי.. מראה ביטחון
אבל בפנים ?!
הרגשתי איך הלב שלי מתמוטט אט אט
הכל בשביל לחזור 'הביתה' .....
"עופי מפה!!!" אסף צעק עליי וראיתי שהוא מתאפק לא לבכות
"אחי תירגע" עמי ניסה להרגיע אותו
"כסעמוו תסתום כבר עלק אחי פ'חח" אסף צעק על עמי בעצבים ואני הייתי בשוק
"טוב חבר'ה לא לריב יש מספיק לכולם חחחח הלכתי הלכתי רק אל תתעצבן" אמרתי וירדתי במדרגות
טרקתי את דלת ביתו של אסף ונכנסתי לרכב.
נסעתי בלי לדעת בכלל לאן..
מצאתי את עצמי חונה ליד חוף הים יצאתי מהרכב והורדתי את הנעליים מכפות רגליי
בקיוסק של החוף התנגנו שירים התיישבתי על החול והעברתי את ידי על הגרגרים
הרמתי את ראשי לכיוון הים, הוא היה סוער הלילה.
" . . I know I can be a little stubborn sometimes
A little righteous and too proud
I just want to find a way to compromise
Cos I believe that we can work things out
I thought I had all the answers never giving in
But baby since you've gone I admit that I was wrong
All I know is I'm lost without you I'm not gonna lie
How am I going to be strong without you I need you by my side
If we ever say we'll never be together and we ended with
goodbye don't know what I'd do ...I'm
lost without you
I keep trying to find my way but all I know is I'm lost
without you
I keep trying to face the day I'm lost without you
How am I ever gonna get rid of these blues
Baby I'm so lonely all the time
Everywhere I go I get so confused
You're the only thing that's on my mind
Oh my beds so cold at night and I miss you more each day
Only you can make it right no I'm not too proud to say
All I know is I'm lost without you I'm not gonna lie
How am I going to be strong without you I need you by my side
If we ever say we'll never be together and we ended with
goodbye don't know what I'd do ...I'm
lost without you
I keep trying to find my way but all I know is I'm lost
without you
I keep trying to face the day I'm lost without you
If I could only hold you now and make the pain just go away
Can't stop the tears from running down my face
Oh
All I know is I'm lost without you I'm not gonna lie
How am I going to be strong without you I need you by my side
If we ever say we'll never be together and we ended with
goodbye don't know what I'd do ...I'm
lost without you
I keep trying to find my way but all I know is I'm lost
without you
I keep trying to face the day I'm lost without you . . "
הדמעות לא חדלו לרדת
הרגשתי שיותר מאשר לפגוע בו אני פוגעת בעצמי.
אני לא כזאת בחיים לא הייתי אחת שבוגדת בבנאדם שהיא אוהבת על ימין ועל שמאל
כאב לי לדעת שפה אני בגדתי בו כל שני וחמישי והוא היה עיוור ואפילו לא שם לב לזה!
במציאות שלי, שם.. הוא כבר היה בועט בי ממזמן..
לאסף שלי שם.. בכלל אין סבלנות
הוא מאוד עצבני, מילה אחת לא במקום ואת יכולה להגיד לו לנצח שלום!
תמיד זה ככה שאת טובה מידי יורקים עלייך, שאת רעה מידי יורדים על הברכיים מתחננים אלייך
משחקי הגורל האלה נמאסו עליי, אני רק רוצה חיים שקטים..
אני רוצה לחזור לעולם שלי כבר.. לבכות ולסבול שם, מאשר לדעת שהוא בוכה וסובל פה!
נכנסתי לרכב והבטתי על צג הפלאפון '04:19'
'וואי כבר מאוחר' חשבתי לעצמי במהלך הנסיעה
נשארתי הרבה זמן על החוף.
אני כזאת אם מציק לי משהו הרגליים שלי או הגלגלים של הרכב מובילים אותי ישר אל הים
בים כשאני מביטה על הגלים שנשברים על המזח אני יודעת שגם הלב שלי טיפה שבור..
אבל הוא יכול להירפא, אם רק אני ארצה.. ואם אני באמת אתאמץ!
פתחתי את דלת הבית ונעלתי אותה בשקט עליתי למעלה ופתחתי בשקט את החדר של אוראל
'אהה?! 😯 ' הבטתי המומה.. בזמן שחשבתי לעצמי מה לעזעזל קורה פה..
ליאן ואוראל ישנים מחובקים, אוקיי....
סגרתי את דלת חדרו של אוראל ופתחתי את דלת חדרי
נכנסתי אל המקלחת סובבתי את הברז לכיוון המים החמים בינתיים הוצאתי מהארון תחתונים מכנסון וגופייה..
התפשטתי וסובבתי את הברז לכיוון המים הפושרים.
המים שטפו את גופי ודמעותיי התאחדו עם הזרם
אך הפעם לא כאב לי, רק השתחררתי..
אחרי הכל ?! התרגלתי למצב הזה.
יצאתי מהמקלחת התלבשתי נכנסתי מתחת לפוך הסתובבתי במשך חצי שעה ונרדמתי.
"שמממנה" אוראל קפץ עליי, שיפשפתי את עיניי והתמתחתי
"גרר מה זה הקור הזה?!" שאלתי אותו בזמן שזרקתי עליו כרית
"כן קר רצצח חכי אני אדליק מזגן על החום לא מזמן כיביתי כשההורים נסעו לסבתא" הוא אמר לי
"מה מזגן על חום?!" שאלתי והבטתי בו לא מבינה
"אז מה את רוצה של קור?!" הוא צחק ויצא מהחדר להדליק את המזגן
התרוממתי טיפה מצורת השכיבה שלי וסובבתי את ראשי אל החלון
החלון היה רטוב מטיפות הגשם שירדו בחוזקה העצים זזו ללא סוף הרוח הייתה חזקה
פתחתי את החלון והוצאתי את ראשי החוצה, שיפשתי את עיניי טוב שוב ושוב..
אולי אני חולמת!!!
"סגרי את החלון הדלקתי מזגן" אוראל צעק לי מפתח החדר
"כןן.." אמרתי וססגרתי את החלון
"אוראלי אולי תירד למטה תכין משהו לאכול אני נכנסת למקלחת טוב?" שאלתי אותו
"רק בגלל שאכפת לי ממך נסיכה" הוא אמר, נשק לי על המצח וקיפץ במדרגות לכיוון המטבח
נכנסתי למקלחת וצעדתי בשקט לכיוון המראה כיסיתי את עיניי בזמן שכבר עמדתי מול המראה
פחדתי לפתוח את עיניי.
ואז פתחתי אותם ואט אט החיוך עלה על פניי
"חזרררתי" לחשתי בזמן שנגעתי בעצמי
"חזרתתתתי יששש" צעקתי וירדו לי דמעות של שמחה
'סוף סוף' חשבתי לעצמי ונכנסתי להתקלח......
אוו תראו מזה שני פרקים ביום אחד 😊
תגיבווו אבבל חיחי, אוהבתכככם ~3 > $%
מהמם אהבתי!!!
מחכה להמשך!
יאא..
אבל אסףף ")):
אני אתגעגעע אליו..
מחכה להמשך..
יאאאאאאאאא היא חזרה!!
המשך
QUOTE (LoLiii @ 30/08/2006) יאא..
אבל אסףף ")):
אני אתגעגעע אליו..
מחכה להמשך..
בדיוקקקק 😢(((
הממממשך דחוווווף . .. .
כל הכבווד על ה-2 המשכככים ;]
מדהיממממיםם, כממעט כמממוך !
יאוווווו אני יתגעגע אליו!!
הוא יהיה גם פה?
המשךךךךך בובייי זה מהמם!!
יואוו איזה מתוקות 😊
נכנסתן לזה אהה?! חחח
ואם הוא יהיה גם פה ?! אז אממ חכו ותראו 😛
עוד תגובות? 🙄