מדהים!!!!!!!
מחכהה להמשךך!!!!!
😛
^^
תודה נשמה שללי 😊
אממ עוד תגובות ואני אכתוב המשך [=
יאאא.. 2 פרקים מעלפים.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1..
מהממם.!!?
תמישכי..=]]
3>
חזרתי הרגע מהמספרה יאאיי 😁
המשך אני אכתוב אחרי האלופה נראה לי
יששששששש היא חזרההה!!!1
המשך הכי מהרר שאפשר
טנקס בנוווות 😊
אממ עשיתי סיבוב למטה עם החבר'ה ואני עייפה רצצח!!
מחר אני קמה מוקדם ואני אכתוב המשך מבטיחה [=
אוהבת אתכן הכי בעולםםם 😊
כוכב נופל / פרק 20 ! 3>
נכנסתי למקלחת וצעדתי בשקט לכיוון המראה כיסיתי את עיניי בזמן שכבר עמדתי מול המראה
פחדתי לפתוח את עיניי.
ואז פתחתי אותם ואט אט החיוך עלה על פניי
"חזרררתי" לחשתי בזמן שנגעתי בעצמי
"חזרתתתתי יששש" צעקתי וירדו לי דמעות של שמחה
'סוף סוף' חשבתי לעצמי ונכנסתי להתקלח......
"חזרנוווו" אמא צעקה כשהיא ואבא נכנסו הביתה
"יופפפי" אני צעקתי ואוראל צחק
"מה את רואים? יש משהו מעניין?" שאל אבא
"מכיר את הסרט 'חמישים דייטים ראשונים'? חמוד דווקא" אמרתי
"מתי התחיל?" אמא שאלה בזמן שהתיישבה ליד אבא
"לפני רבע שעה בערך" אוראל אמר
"תראו תקציר" אבא אמר ולחצתי על התקציר של הסרט
"נשמע מעניין" אמרה אמא וקמה מהספה
"אם מעניין לאן את הולכת?" צחקתי
"אני אחליף בגדים" היא אמרה ואבא הלך גם להחליף
"שובבים" אוראל אמר וצחקנו
"ליאן התקשרה שהיית במקלחת היא באה איתנו היום למסעדה" אוראל אמר לי
"איזה מסעדה?!" שאלתי לא מבינה ואז נזכרתי שאני במציאות האמיתית שלי
"נוו באמתת מה את סנילית? ההורים היום חוגגים יום נישואים אז הולכים למסעדה עם המשפחה" אוראל אמר
"אהה יאפפ 😊 וליאני באה?" שאלתי
"יאסס הזמנתי אותה לא אכפת לך נכון?" הוא שאל והביט בי מהסס
"בטח שלי לא אכפת כפרעליה.. אבל מה אתה קשור אליה?" שאלתי אותו
"אני כבר מסתכל עליה הרבה זמן.. והיום אחרי המסעדה אני רוצה שנדבר" הוא אמר לי
"יאאיי יכול להיות נחממד ליאני במשפחה" אמרתי ודמיינתי לעצמי את המצב
"אז יש אישור??" הוא שאל מאושר
"יש ויש" אמרתי והוא הביא לי חיבוק.
נזכרתי שבפנטזיה שלי שהייתי בה אתמול שחזרתי מאסף
ראיתי את אוראל וליאן במיטה ישנים כמו שני תינוקות.
פה עדיין אין בניהם כלום,, אבל אוראל רוצה.. וזה נשמע די נחמד [ =
"מזלל טווב" אמרתי לאמאבא וחיבקתי אותם בזמן שהמלצר הביא לשולחן עוגה ענקית
כולם אמרו להם מזל טוב ואז התיישבנו שוב ואכלנו את העוגה
"וואי אין לי מקום לעוגה.. התפוצצתי מהאוכל" אמרתי בלחש לאוראל
"נו שמנה לפחות כמה ביסים שיראו שטעמת" אוראל אמר לי
"כמה קצפת" אמרתי והכנסתי לפי בקושי את הכפית.
"אל תסתובבי" ליאן אמרה לי פתאום
"מה קרה?" שאלתי לא מבינה והסתובבתי לכיוון שאליו היא הביטה
אסף ישב באחד השולחנות עם ילדה אחת, נראית ממש טוב.
פה הוא לא שלי.. אבל לא רע לי כמו שהיה כואב לי פעם..
כי אני ?! הספקתי להתעלל בו קצת ( :
סובבתי חזרה את ראשי לכיוון ההורים והעוגה שלא יכולתי לאכול
"מה יש לך..? שירז כבר לא מפריע לך לראות אותה עם בנות אחרות?" ליאן שאלה אותי לא מבינה
"לא.. זכותו, בכיף שלו" אמרתי וחייכתי
אוראל וליאן הסתכלו אחד על השני הם לא הבינו מה יש לי.. אבל אני הבנתי טוב מאוד.
"אני כבר בא לרכב" אבא אמר לנו והלך לשירותים של המסעדה
"טוב" אמרנו כולנו וקמנו מהשולחן
התקדמנו לכיוון היציאה ולא הצלחתי להוציא את הפלאפון מהכיס בג'ינס שלי
לא הסתכלתי לאן אני הולכת "אחח" צעקתי כשמישהו נתקע בי
והפלאפון ?! יצא בטח שיצא גם נפל!
לא הסתכלתי במי נתקעתי מרוב שהייתי עצבנית התכופפתי להרים את הפלאפון
מי שהיה מולי התכופף גם כדי להרים משהו שנפל לו.
הרמתי את הראש שלי אט אט מעלה וראיתי את אסף
ואז אסף ראה אותי |:
"שירז" הוא אמר מלא ביטחון שכבר התרוממנו מהריצפה
"היי אסף" אמרתי חייכתי לו חיוך מיליון דולר ויצאתי מהמסעדה.
הרגשתי שהוא מסתכל עליי, הוא בטח לא הבין מה זאת ההתנהגות שלי פתאום
'אבל הוא לא זוכר כמה שהוא סבל' חשבתי לעצמי וחייכתי חיוך קטן ונכנסתי לרכב.
"שירז...." אוראל נכנס לחדר שלי באמצע הלילה בזמן שנימנמתי קצת
"שמןן... מה השעה?" שאלתי ישר
"אממ '02:54' עכשיו" הוא ענה לי
"פיי נרדמתי בלי שרציתי.." אמרתי בשקט ושיפשפתי את עיניי והבטתי באחי
"הערתי אותך כי אמרת לי להעיר אותך שאני אחזור" אוראל אמר לי
"כה.. נו איך הלך עם ליאן??" התרוממתי מצורת השכיבה שלי והתיישבתי ישיבה מזרחית מולו
"וואי..." הוא אמר והוריד את עינייו ממני
"מה קרה???" נבהלתי
"היה... היה..." הוא הביט בי עם עיניים עצובות "היה חלוווום" הוא צעק בלחש DD:
"טיפש נבהלתי" אמרתי והבאתי לו מכה קטנה
"היא כזאת נסיכה" הוא אמר וריחף לו, כנראה מדמיין אותה
"ברור שהיא נסיכה כי היא אחות של נסיכה אחרת" אמרתי וקרצתי לאוראל "נו מה היה?" שאלתי אותו
"שההורים עצרו לנו בקניון אז הלכנו לראות סרט אימה.. וכל הסרט היא פחדה
את נגנבת אז היא חיבקה אותי המון 😛" הוא אמר והוציא לשון
"חחח דבעע" צחקתי "נו??" שאלתי
"בקיצצר יצאנו מהסרט והלכנו לטיילת ליד הים וישבנו על החוף ודיברנו על כל נושא שעלה לנו בראש" הוא אמר
"יאסס?" אמרתי בכוונה להמשך [ ;
"וסתם אנחנו לא חברים או משהו.. אנחנו מנסים לראות לאן זה יוביל..
ולא נישקתי אותה או משהו, אני מכבד 😊 בפגישה הבאה" הוא אמר וחייך
"הופפה הופפה" אמרתי "פגישה הבאה" המשכתי וחייכתי
"כההה" הוא צחק וקיפץ על המיטה קצת
"שקט כולם יושנים" אמרתי והוא עצר וחייך
"אבל יש משהו..." אמרתי והוא הסתכל עליי
"מהה?" שאל ישר
"שלא תעז לגנוב לי עם ליאני זמני איכות!!" אמרתי לו בצורה מאיימת
"לאא אל דאגה מיי סיס" הוא אמר וחיבק אותי
"חחח שמןן" צחקתי
"טוב תחזרי לישון הלכתי להתקלח ולמיטה" הוא אמר הביא לי נשיקה במצח ויצא מהחדר.
קמתי מהמיטה והתיישבתי מול המחשב היו לי 3 הודעות נכנסות באייסי >
°•ליאנו'ש לייק דה•°
אחותי יש לך ת'אח הכי פרפקט בעוללם נ ש ב ע ת !!!!
מאוהבת בך נדבר מחחר 😊
- אסף בעעע -
שירז??
“»דניאלה הכוסע«“
אישתי מחר את באה לים כמו שקבענו כהה?!
'אסףף ?! מה הוא רוצה עכשיו?!' חשבתי לעצמי ועיקמתי מבט /=
עניתי להם >
®«:::פאקינג שירזי:::»® [ עניתי לליאן ]
יפה שלי יאיי איך אני שמחה שנהנתםם.. מחר בבוקר ישר שאני מתעוררת תצפי לשיחה 😛
לאב אותך המווון סיס ( :
®«:::פאקינג שירזי:::»® [ עניתי לאסף ]
אה?!
®«:::פאקינג שירזי:::»® [ עניתי לדניאל ]
יאס דרלינג
מתי את רוצה?
נכנסתי למקלחת ושטפתי פנים, ציחצחתי שיניים..
הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות לילה ארוך!
פיהקתי קלות והתיישבתי שוב מול המחשב.
- אסף בעעע -
מחר את באה לים עם חברות שלך?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
כה למה?!
- אסף בעעע -
אהה כי גם אני אהיה שם.....
®«:::פאקינג שירזי:::»®
סוו?!..
- אסף בעעע -
סתם.. רק רציתי לדעת
®«:::פאקינג שירזי:::»®
יופי,,
עכשיו אתה יודע ! .
- אסף בעעע -
מזה הזילזול הזה בדיבור שלך פתאום?!
®«:::פאקינג שירזי:::»®
שו זילזול כפרה?!
- אסף בעעע -
ממתי את מדברת אליי ככה?
®«:::פאקינג שירזי:::»®
אמממ,, מעכשיו 😊
- אסף בעעע -
מה קרה כבר לא סובלת?? חחח
®«:::פאקינג שירזי:::»®
חחח לא [ =
- אסף בעעע -
בטח בטח גם מאמין לך !
®«:::פאקינג שירזי:::»®
חחח מה אני אגיד,,
רק ת'אמון שלך אני צריכה
- אסף בעעע -
רק מאחוריי מקלדת את חכמה
®«:::פאקינג שירזי:::»®
סליחה?!
למה דיברנו פנים מול פנים?! חוץ מזה שנתקענו ואמרתי לך 'היי'
כי ההורים היו לידי ולא היה לי כוח לשאלות..!
- אסף בעעע -
מה קשור ההורים שלך?!
הם יודעים שאנחנו לא ביחד!
®«:::פאקינג שירזי:::»®
לייק דה,,
גילית לי אמריקה חוחו DD:
- אסף בעעע -
איכס דיבור של שרלילה
®«:::פאקינג שירזי:::»®
מה לעשות?!
אתה האחרון שיעביר עליי ביקורת
אז שמור ת'דעות שלך לעצמך @ !
- אסף בעעע -
תפסה פה הילדה
®«:::פאקינג שירזי:::»®
ילדה ט'חח
בקיצצר תפרוש סלאמת!
סגרתי את החלון שיחה, סגרתי ת'מסך וירדתי למטה.
'עוד אחד מתחיל לחוש לי פה' חשבתי לעצמי בזמן שהוצאתי קולה מהמקרר
התיישבתי מול הטלוויזיה וזיפזפתי מערוץ לערוץ....
אמממ פרק די ארוך לא?!
פיציתי 😊
יאללה תגיבו יפים שללי [ =
אווווהבת ! 3>
מהמם כרגיל..
מחכהה להמשךך:]
^^
טנקס בוביי 😊
עוד תגובות ??
איפה כל הקוראים שלי תראו סימן חיים 😂
נ'ייי כאןן ((:
יאיא.. אסף הזה, כאפה לפניים.. ני רוצה ת'אסף הישןןן ))):
מחכהה להמשך :]
אוהבתת'ך
^^
תודה יפה שלי, אוהבת [ :