וואי סיפור ממש יפה :]
מחכה להמשךך
טווב אני ימשיך אבל אם שוב אין תגובות אז אני מפסיקה סופית =/
תהנוו מתוקייייים 😊
"תראי לילדה הזאת קוראים יעל, עכשיו פעם הייתי מזה מאוהב בה, את לא מבינה בכלל.
אבל זה לא הלך בייננו, היא לא רצתה, היא רצתה שנישאר ידידים וזהו.
היה לי קשה מאוד אבל לאט לאט זה ירד לי כבר עם הזמן, אבל עדיין תמיד הרגשתי אליה משהו.
עכשיו יש לה מישהו שהם התחילו לדבר ולהיות בקשר, אבל הם רבו והיא ראתה אותו עם ידידות שלו מתחבק וזה, אז החלטתי לעזור לה שהוא גם יקנא ושהוא עבר התנשקנו. ותוך כדי הבנתי, שאני כבר לא מרגיש אליה כלום, הרגשתי סתם כאילו התנשקתי עם סתם אחת!." אמר.
"ייייא איזה חמודדדדד איך עזרת לה, שחשבת שאתה עוד אוהב אותה......." אמרתי לו וחייכתי חיוך מוקסם.
"חחחחח מזל שכבר לא" אמר לי וחייך גם הוא.
"חחחח " צחקתי.
לפתע נהיה שקט, שתינו הסתכלנו אחד על השני ושתקנו.
ידעתי מה הולך לקרות, אבל לא רציתי, אני עוד רוצה את דניאל, אז למה סתם לעשות את זה?!
"טוב, אז אני ילך...." אמרתי ושברתי את השקט.
"אממ אוקי, אבל אפשר את המספר שלך? שנשמור על קשר?" שאל.
"חחח כן ברור" אמרתי "********-***" המשכתי והוא רשם בפלאפון.
"אוקי מאמי אני יתקשר ואז תשמרי גם את שלי טוב?" שאל.
"כןן סבבה מאמי, יאללה לילה טוב מאמי ותודה על ההסעה לפה" צחקתי.
"חחח אין על מה, לילה טוב" אמר ונתנו נשיקה בלחי ויצאתי.
נכנסתי הביתה בשקט והסתכלתי על השעון שהראה 04:45.
"פששש איך הזמן טס לי היום" מלמלתי לעצמי.
עליתי במדרגות לכיוון החדר וראיתי את נופר על המיטה שלי עם צלחת פופקורן גדולה.
"י'שמננננננה תביאי קצת" צעקתי לה וקפצתי על המיטה.
"פששש התעכבת הרבה" אמרה לי נופר ועשתה לי פרצוף.
"חחחחח כן איזה חמוד הוא.." אמרתי.
"נווווו חמוד וחחתיייייייך !!! אז למה את מחכה נשמה שלי?" שאלה אותי.
"חחחחח נו לא יודעת, מה עם דניאל?" שאלתי ועשיתי פרצוף עצוב.
"עזבי אותו כבר יאללה , לא רוצה לא צריך שילך להזז...." התחילה.
"לא שלא ילך....." אמרתי וחייכתי.
"חחח טוב אז יאללה תנסי כבר מאמי שלי" אמרה .
"כן, נראה כבר מה יהיה" אמרתי.
"טווב יאללה בואי לישון" אמרה.
"יאללה" אמרתי וקמתי מהמיטה לכיוון הארון.
הוצאתי משם מכנסון קצר בצבע אפור וגופייה בצבע תכלת ונופר הוציאה מהמזוודה מכנס קצר בצבע ורוד וגופייה שחורה.
התלבשנו הלכתי לצחצח שיניים וחזרנו לחדר.
התיישבתי במחשב ועברתי על הרשימה.
דילגתי על כולם ועל כל ההודעות עד שהגעתי ל"חיים שלי"
יש לי הודעה ממנו....
לחצתי לעל העכבר באיטיות והסתכלתי על ההודעה, קוראת שורה אחר שורה שוב ושוב, לא מאמינה.
החיים שלי: "יפה לך על החבר החדש, חבל שדווקא עכשיו.....שרציתי שנחזור.
לא נורא שיהיה לך בכיף נשמה ובהצלחה, רק תיזהרי ממנו...אני אומר לך מכל הלב!
לילה טוב מאמי"
לא האמנתי, למה הוא אמר את זה? הוא רוצה שנחזור או סתם? ומה עם עדן בכלל?
החלטתי לשלוח לו הודעה...
~מטורפת עלייך~: "דניאל?"
החיים שלי: "אה מאמי?"
~מטורפת עלייך~: "אתה רציני במה שרשמת?
החיים שלי: "אני נשמע לך צוחק, תיזהרי ממנו הוא סתם חרטטן, באמת".
~מטורפת עלייך~: " לא, לא לזה התכוונתי, התכוונתי לזה שרשמת שאתה רוצה לחזור"
החיים שלי: "אהה, כן.... אבל לא חשוב, אם את איתו כבר."
~מטורפת עלייך~: ":אני לא איתו...."
החיים שלי: "אההה"
~מטורפת עלייך~: "אז, אתה רוצה?"
החיים שלי: "בואי נדבר על מחר, מתאים?"
~מטורפת עלייך~: "כן"
החיים שלי: "טוב לילה- טוב מותק"
~מטורפת עלייך~ : "לילה טוב מאמי"
והוא התנתק. הרגשתי כל כך שמחה, אולי נחזור סופסוף, אני לא מאמינה!!!!
יצאתי מחלון ההודעה והמשכתי לראות את שאר ההודעות, שהיו מסתם כמה ידידים וחברות שבטח כבר לא במחשב, אז יצאתי מהכל ושיניתי את האווי.
_________
"לא חשוב, לא חשוב מה היה
חשוב מה יקרה עכשיו
להתגבר על העבר
לדעת שכלום לא נגמר,
בעולמי שמך חרוט בשמי
ולא חשוב מה היה"
אני מקווה שזה באמת יהיה ככה.....
לילה טווווווב לכולם =]
___________
רשמתי את מילות השיר של יוסי עדן, והתפללתי בתוכי שבאמת נחזור.
יצאתי מהאיסיקיו והתיישבתי במיטה, חושבת.
לפתע נופר נכנסה לחדר "מאמי מה יש?" שאלה.
"איפה היית?" שאלתי.
"ירדתי לשתות מים וכבר נשארתי שם דיברתי בטלפון עם שלומי, הוא כנראה יבוא מחר בסוף היום הרי לא הסתדר לו..." אמרה.
"אהההה סבבה יאללה נראה אותו סופסוף" אמרתי.
"אבל נראה לי שאני לא רוצה שנמשיך יותר" אמרה.
"מה למה?" שאלתי.
"לא יודעת, לא בא לי עליו יותר...." אמרה.
"חחחח טוב איך שבא לך מאמי" אמרתי.
"טוב מה יש לך אבל אני רואה ת'פרצוף הזה" אמרה.
"תראי..." אמרתי לה וקמתי למחשב.
הראתי לו את ההודעה אבל היא לא הגיבה. "נופפפפפר" צעקתי לה.
"אני לא יודעת אם הוא רציני, אולי הוא רוצה רק להרוס לך איתו?" שאלה.
"נוו למה שהוא יעשה את זה....לא יודעת" אמרתי והרכנתי את ראשי
"לא יודעת מאמי, רק שלא תפגעי שוב" אמרה.
"אוף...." אמרתי.
"טוב תראי מאמי, בואי נלך לישון, מחר תדברו ונראה מה יהיה אם הוא רציני והכל....." אמרה ושתינו נכנסו לשינה עמוקה.
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מ
ד
ה
י
ם
פשוטטטטטט מהמםםםםםם
המשך!?....דחוףףףף!
מתי?!....עכשיו!
אני שואלת אותך?!....לא!
אני קובעת לך עובדה?!.....כן!
יאללה קדימה...
אוהבת המוווווון
טלטל=]]
חחח תודה מאמי 😊
עוד כמה תגובות ואני ישים המשך...
לירוווווווני 😊
תודה מתוקות על התגובות
מהפרק הקודם...
"אני לא יודעת אם הוא רציני, אולי הוא רוצה רק להרוס לך איתו?" שאלה.
"נוו למה שהוא יעשה את זה....לא יודעת" אמרתי והרכנתי את ראשי
"לא יודעת מאמי, רק שלא תפגעי שוב" אמרה.
"אוף...." אמרתי.
"טוב תראי מאמי, בואי נלך לישון, מחר תדברו ונראה מה יהיה אם הוא רציני והכל....." אמרה ואני הסכמתי, ושתינו נכנסו לשינה עמוקה.
המששששך > >
"קומי שמנננה" צעקה לי נופר וטילטלה אותי.
"אוףף לא רוצה" אמרתי.
"בואי מאמי נוו , הולכים לים את לא רוצה לבוא?" שאלה
"יםםםם? כןןןןןן אני באה" קמתי בשמחה.
"חחח כן ים מאמי תתארגני כולם למטה מוכנים כבר" אמרה נופר והתיישבה במחשב.
"טוב מאמי אני הולכת להתארגן" אמרתי ורצתי למלקחת.
שטפתי פנים וצחצחתי שיניים וחזרתי לחדר.
לקחתי מהאורן את הבגד-ים שלי שבצבע ירוק בהיר, לבן וטיפה כתמתם....ונראה טרופי כזה :] משהו מהמם.... 😁
החזייה שלו סטספלז והייתי שזופה אז ככה שזה היה ממש יפה, והתחתון היה קטן כזה לא קשירה, וישב עליי ממש יפה 😊.
חזרתי למקלחת ושמתי עליי את הבגד-ים וחזרתי לחדר. הוצאתי משם חצאית אופוויט ארוכה מתנופפת כזאתי וגופייה שחורה צמודה. שמתי 2 צמידים על הרגל שלי ועל היד את הצמיד הרגיל שלי, שהוא זהב אמיתי שסבתא שלי הביאה לי אותו ואני תמיד איתו.
את השיער שטפתי אתמול בלילה ככה שהוא היה בסדר והייתי צריכה רק לעשות צמה כזאתי חמודה 😊.
לקחתי נעליי אצבע שחורות שטוחות והייתי מוכנה.
אני ונופרי ירדנו למטה וכולם כבר חיכו לנו בסלון.
"ללללללא דיי נופפפר" צעקתי תוך כדי שהתיזה עליי מים.
"חחחחחח לא רוצה ישמנה אני יחזיר לךךך מה את חושבת" צעקה לי חזרה ושתינו התחלנו לריב עם המים.
"ואווו וואוו לא עליי חמודות" לפתע שמעתי קול מוכר מאחורה.
הסתבובנו שתינו וראינו את יהנתן 😊.
"היייי מה קורההה יוניייי?" שאלתי אותו והבאתי לו חיבוק ונשיקה.
"וואלה הכל טוב יפיופה" אמר יוני והתקדם לנופר ואמר גם לה שלום.
"מה יוני נראה אותך מעכשיו כל הזמן?" שאלה נופר.
"חחח שמעי..לי זה בכלל לא מפריע" אמר.
"גם לנו שלא תבין אותי לא נכון" ענתה לו נופר והשפירצה עליו מים.
"היי תיזהרי את" אמר יוני והתחיל לרדוף אחרייה במים ולריב.
"טוב אני יוצאת החוצה..." אמרתי אבל הם היו דיי עסוקים בריב שלהם ככה שלא שמו לב.
התחלתי להתקדם לעבר המשפחות שלנו שישבו בחוף שלפתע מולי ראיתי את דניאל עומד עם הגב אליי ומדבר עם אאחד החברים שלו.
"דניאל..?" קראתי והוא הסתובב.
"אה מה קורה שירקה?" שאל
"אממ בסדר..." אמרתי.
"טוב אחי נדבר כבר" אמר החבר של דניאל והלך.
"אנחנו צריכים לדבר...." אמרתי.
"כן, מה את רוצה פה?" שאל.
"אני רק רוצה לדעת אם אתה רציני בקטע, שאני לא סתם יצפה" עניתי.
"טוב...בואי נלך לשבת שם ונדבר" אמר דניאל ושתינו התקדמנו לכיוון הסלעים הרחוקים שבחוף.
"טוב תראי, אני מתגעגע אלייך...." אמר דניאל וחיוך ענק עלה על פניי.
"אבל...רגע מה עם עדן?" שאלתי והחיוך במהרה ירד.
"היא סתם אני לא באמת רוצה אותה" אמר לי דניאל והחזיק בידי.
"והיא...רוצה אותך?" שאלתי.
"אממ לא....אבל זה לא קשור". אמר דניאל אבל לפי נימתו לא האמנתי כל כך.
"בטוח?" שאלתי.
"כן שירו'ש אני רוצה שנחזור....את מוכנה?" שאל.
"ברור אתה יודע שזה מה שאני רוצה" אמרתי לו והבאתי לו נשיקה קטנה על השפתיים שהפכה לנשיקה ארוכה וטעימה 😊 ממש כמו פעם.
"אני כל כך שמחה שחזרנו" אמרתי לו אחרי כמה נשיקות.
"כן גם אני מאמי" אמר דניאל וחייך חיוך כל כך מתוק.
"אז..אתה רוצה שנעשה משהו היום בערב?" שאלתי.
"אממ סבבה מתאים לי...מה חשבת?" שאל.
"באלך לבוא אליי נראה סרט ואז נלך לסיבוב או משהו בחורשה?" שאלתי.
[ דרך-אגב החורשה זה מרכז עם כמה חנויות שכולם נפגשים שם בערבים....ואנחנו קראנו לזה ככה בגלל כל העצים ששם ] .
"מתאים לי...אז נדבר...פשוט עכשיו אני חייב לזוז באתי לפה רק כדי להביא משהו לירון זה שהיה איתי.
"אה סבבה מאמי, נדבר..." אמרתי לו והבאתי לו נשיקה.
"ביי יפה שלי" ענה לי גם והתחיל מתרחק.
"רגעעעע" צעקתי לו והוא נעצר.
"נשיקה אחרונה" אמרתי ורצתי אליו.
"חחח טוב" אמר והתנשקנו נשיקה כל כך כיפית 😊 שהתגעגעתי אלייה מאוד.
"אני אוהבת אותך חיים שלי" אמרתי לו .
"גם אני שירקה" אמר והתחיל ללכת שוב לעבר המכונית שלו ואני הלכתי למשפחה.
"מאמי איפה היית?" שאלתי אותי נופר שהגעתי.
"בואי אני יספר לך..." אמרתי לה והתחלנו לטייל על החוף.
"ייייייא מזל-טובבבבב מאמי שלי" צעקה לי נופר וחיבקה אותי אחרי שסיימתי לספר לה.
"תודה מאמיייי...אז היום אנחנו ניהיה בחדר...זה בסדר?" שאלתי.
"כן ברור...גם היום שלומי בא שכחת?" אמרה לי נופר.
"כן..ואת עושה מה שרצית?" שאלתי.
"אני חושבת שכן...." אמרה.
"טוב, אני מקווה שיהיה טוב" אמרתי לה.
"כן..יהיה" אמרה לי נופר וחייכה.
"איפה יוני?" שאלתי אותה לפתע.
"אה הוא הלך לבר שם...הוא עובד פה...נעלמת לנו פתאום לא מצאנו אותך" אמרה.
"כן אמרתי לכם שאני הולכת אבל הייתם באמצע ריב אז הלכתי" אמרתי וחייכתי.
"חחחח כן ... איזה חמוד" אמרה לי נופר וקרצה.
"נופרייייי יש משהו שאני צריכה לדעת?" שאלתי אותה.
"לא חחח מה פתאום....הוא סתם חמוד זה הכל.... אני בכלל בקטע של אחד אחר שגר כמה רחובות לידי" אמרה לי וחייכה.
"חחח אהה את זה לא ציינתתתתתתתת" אמרתי לה והבאתי לה מכה קטנה בראש.
"חחחחחחח סתם אני דלוקה עליו קצת...אנחנו מדברים מידי פעם...אבל קודם צריך לסיים עם שלומי" אמרה לי.
"כן צודקת...אז יאללה היום" אמרתי לה.
"כן היום" חזרה נופר על דברי....והמשכנו לטייל בחוף.
מקווווווה שאהבתתתתתתתם
תגיבו מתוקים שלללי
אוהבת לירוווווווווווני 😊
עוד קצת תגובות ואני ישים בערב המשך :]]
לירווווווווווני 😊
מהמם!!!
אבל אני לא רוצה שהיא תהיה עם דניאל הוא סתם מניאק!!
תווווווודה על התגובות כולם......
מחחחר מבטיחחחחה לפרסם המשששששך
אוווווהבת
לירוווווווווני 😊
מהפרק הקודם-
"לא חחח מה פתאום....הוא סתם חמוד זה הכל.... אני בכלל בקטע של אחד אחר שגר כמה רחובות לידי" אמרה לי וחייכה.
"חחח אהה את זה לא ציינתתתתתתתת" אמרתי לה והבאתי לה מכה קטנה בראש.
"חחחחחחח סתם אני דלוקה עליו קצת...אנחנו מדברים מידי פעם...אבל קודם צריך לסיים עם שלומי" אמרה לי.
"כן צודקת...אז יאללה היום" אמרתי לה.
"כן היום" חזרה נופר על דברי....והמשכנו לטייל בחוף.
המממממשך =]
"נופפפפפפרי תגידי ללירוי שתביא לי מגבתתתתתת " צעקתי לנופר מהמקלחת, ותוך שתי דקות לירוי אחותה התייצבה עם מגבת במקלחת.
"תודה מאמייייי" אמרתי לה ויצאתי מהמקלחת.
התנגבתי טוב טוב ומרחתי קרם גוף. עטפתי את עצמי שוב במגבות ויצאתי לחדר שלי. העפתי את האחים הקטנים שלי ושל נופר החוצה, נעלתי את הדלת והלכתי לארון.
הוצאתי משם תחתון בוקסר חמוד כזה, חזייה, גופייה בצבע אופוויט ומכנס קצר בצבע תכלת סתם לבית.
סידרתי את השער שיהיה מוכן לאחר-כך והתיישבתי במחשב.
כתבתי אווי
---------------
דנייייאלי שללי, אני כל-כך אוהבת אווותך
והכייייי מאושרת איתך......
אנייי ? עם נופפפרי היפההה שללייי ויותר מאוחר עם אהובבביי 😊
יאאאלה יום-טווווווב =]
---------------
סיימתי לכתוב וקמתי מהמחשב לסלון לנופרי.
ישבנו שתיינו הותחלנו לראות איזה סרט שהתחיל באחד הערוצים עד שהפלאפון שלנ ופר צלצל, והיא קמה ויצאה לדבר מחוץ לבית.
אני נשארתי לראות את הסרט...אבל לא הייתי כל כך מרוכזת בו...חשבתי על דניאל.
אם באמת הכל כבר יהיה טוב עכשיו...קיוויתי לפחות.
את כל שאר היום בילתי עם נופר ואז בסביבות 7 עליתי לחדר להתחיל להתארגן.
שמתי עליי מכנס ג'ינס עד הברל וגופייה בצבע ורוד עם לבן, שמתי קרם בשער וסידרתי את התלתלים יפה כזה ושמתי סיכה שהחזיקה חלק מהשער.
התזתי קצת דורדורנט ואת הבושם 'היפנוטיק', הייתי שזופה אז לא הייתי צריכה כל כך להתאפר...שמתי רק קצת ריימל, לובלו אדום והייתי פרפפפפפקט =].
אחרי חצי שעה בערך שישבתי עם נופרי בחדר דניאל הגיעה.
נופרי שהייתה כבר מוכנה ליציאה עם שלומי אמרה לנו שלום והביאה נשיקה ויצאה, ואני נשארתי עם דניאל בחדר.
"אז מה יפפה שליייי התגעגעתי אלייך אתה יודע?" אמרתי והבאתי לו נשיקה.
"גם אני מאמי שלי מאוד" אמר והשכיב אותי על המיטה והתחיל לעלות עליי.
"חחח כבר אתה קופץ עליי?" שאלתי וצחקתי.
"חחח התגעגעתי מה אסור?" אמר ובלי לחכות לתשובה התחיל לנשק אותי בפה ולאט לאט ירד לצוואר והביא לי נשיקות קטנות ועדינות.
"אני אוהבת אותך דניאל" אמרתי והפסקתי אותו לרגע.
"גם אני אותך שירקההה" אמר וחזר לנשק אותי בצוואר, ולאט לאט התחיל לרדת לכיוון הגופייה שלי.
התחיל מזיז אותה ומגיע לחזה...נותן לי נשיקות קטנות על הגופייה ולאט לאט מרים אותה ממני.
וכך גם את החזייה.
ושוב נישק אותי בכל האזור, ואז סובבתי אותו והורדתי לו גם את החולצה.
התחלתי גם אני לנשק אותו בכל אזור החזה ובצוואר...ושוב הסתובבנו.
כפתורי המכנס שלי נפתחו והורדתי את המכנס ותוך כדי גם הוא הוריד.
ידיו החלו מתקדמות לאזור התחתונים והוא החל לגעת שם...
זו הייתה הפעם הראשונה שבאמת הגענו למצב כזה...בדרך כלל הייתי נשארת רק בלי חולצה.
אולי זה הגעגוע שנתן לי להתקדם ככה למצב כזה.
לפתע נעצרתי...לא ידעתי אם אני רוצה להמשיך.
"שיר..קרה משהו?" נעצר ושאל.
"אממ לא יודעת...." אמרתי.
"אני אוהב אותך שירי" אמר ומייד נמסתי.
"גם אני אותך" אמרתי .
ידייו המשיכו לגעת, ולפתע...שוב קפאתי.
למרות שנהנהתי מכל רגע ושכל-כך התגעגעתי למגע שלו, לנשיקות שלו, לריח שלו, לאיך שהרגשתי שהייתי איתו...לא הייתי עוד מוכנה.
"דיי דניאל...אני לא רוצה" אמרתי שוב וקמתי מהמיטה.
"למה?" שאל לא מבין.
"כי אני עוד לא מוכנה...ולא רוצה עוד" אמרתי והתחלתי להתלבש וגם הוא.
"טוב איך שבא לך" אמר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי והתיישבתי על ידו.
"גם אני..." אמר והשפיל לרגע את מבטו.
"מה קרה?" שאלתי.
"אממ אני צריך לספר לך משהו" אמר ולקח את ידי בתוך ידו.
"מה אתה מלחיץ אותי" אמרתי.
"טוב תראי...לפני שניפרדנו...אני ועדן התנשקנו...ובגלל זה הייתי גם מבולבל ולא ידעתי מה אני רוצה"
"מממממה?" אמרתי ולקחתי את ידי מידו.
"אבל זה לא משנה...החלטתי...אני רוצה אותך" אמר.
"החלטת אה...מזל...." אמרתי ודמעות החלו להיות בעיניי.
"דיי שירקה יפה שלי...זה היה סתם ואני אוהב אותך....זה סתם לא היה מסתדר ביננו גם ככה" אמר.
"למה לא?" שאלתי.
"כי היא לא רוצה גם ככה מזה משנה?" ענה .
"ואם היא הייתה רוצה?" שאלתי ופחדתי מהתשובה.
"לא...אני רוצה אותך וזהו" אמר דניאל והביא לי נשיקה קטנה.
"בטוח? זה לא בגלל שהיא לא רוצה אז אתה איתי?" שאלתי.
"בטוח...." אמר לי והביא לי נשיקה שהרגיעה אותי טיפה.
מקווווווווה שאהבתם.
והתחלתי ללמוד וממש אין לי זמן לנשווווום...אז מתי שיהיה לי זמן אני יפרסם המשך כל-פעם......
תגיבבבבבוווווווווו
אוהבבבבבבבבבת
לירווווווווניי 😊
יאאאאאאאאא...
איזה ז=ב=ל=!!!!!!!!
אבל הסיפור שלך(?!)
מושלםםם..!!!!!
ואני(?!)
רוצה המשךךךךךךךךך!!!!!!!!!
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!!!
-יסוווו-
תודה מאמי...
עוד תגובות?
לירוווווווני 😊