ואייייי זה כלכך יפהה מחכה להמשך יאלה תתחילי לתקתק...
אוהבת המונים בר כהן 😊
מממדהימיי
תמשיכיי בובה
מוואהה
טובב הנה המשך..אבל הוא קצת קצר...תגיבו ואני יותר מאוחר אולי ישים לכם המשך יותר ארוך......
אני ונופר הסתכלנו עליו קצת הולך...על הידידים השריריות והגוף הזה שלו והמשכנו לטייל לנו.
טיילנו בגני שעשועים ובכל מיני מקומות, שתינו מיילק-שייק ואחר-כך חזרנו הבייתה שהיה כבר 4 וחצי :]
ישבנו קצת עם המשפחה שלי ושלה העברנו צחוקים ואז עלינו למעלה.
"תפעילי מוזיקהההה באלי לשמוע קצתת" צעקה לי נופר תוך כדי שיציאה מקלחת והעבירה גל של ריח מאוד נעים של הסבון.
"מה לשיםם מאמיי ?" שאלתי אותה והתיישבתי במחשב ושמתי לב לכל ההודעות שהיו שם.
"אמממממ...משהו ממני...אני פשוט מתה על השיר הזה" ענתה והוציאה מהתיק שלה תחתונים חזייה בוקסר וגופיית סבא והחלה להתלבש.
"טוווב יפשליי אני שמה" אמרתי ולחצתי על השיר ואחריו סימנתי כבר עוד כמה שירים יפים שאני אוהבת :].
והתחלתי לפתוח הודעות... היו כמה של בנים ובנות מהשכבה שלי שרצו לראות מה קרה לי ... אז החלטתי לענות לכולם אותו דבר...שאני ודניאל נפרדנו, אבל אני בסדר...ככה לא יציקו לי יותר.
שאר ההודעות היו ממורן סתיו לירז וכול הבנות שאמרו לי שהיום יוצאים למסיבה באחד המועדונים.
החזרתי להם תשובה שאין בעייה ושאני יבוא עם נופר...
"קחי כבר את כולייייי אהבה היא לא חולשהההה אז למה שתקחי רק משהו ממניייייי" שרה נופר תוך כדי שהיא על המיטה והמסרק בידיה כמיקרופון.
"נופררררררי מותק שומעת, יוצאים היוםם את מודעת לכך?" שאלתי אותה בצעקות כדי שתשמע אותי.
"ברוררררררר יפשלללייי" צעקה לי חזרה והמשיכה לשיר " קחיי כבר את כווווווללללללייייייייי"
"טובב מאמי אני הולכת להתקלח...תאארגני חיים שלי" אמרתי לה, לקחתי מגבת ונכנסתי למקלחת.
נכנסתי לבפנים והוצאתי את הקוקיה מהשיער, חיממתי את המים ושטפתי את ראשי, חפפשתי טוב-טוב, סיבנתי את הגוף עם הסבון והריח המשגגגגגע שלו. אחרי שסיימתי יצאתי החוצה שמתי מגבת אחת על הראש ואחת על הדוף והתחלתי לנגב את גופי.
אחר-כך הורדתי את שתי המגבות, לקחתי קרם גוף והתחלתי למרוח על כל גופי ושסיימתי לקחתי שוב את המגבת של הגוף עטפתי את עצמי והלכתי לחדרי.
שהגעתי נופרי כבר היה לבושה, היא שמה חצאית ג'ינס קצרה וגופייה תכלת פתוחה בגב...משהו ממש יפה ונעליים שחורות גבוהות עם עקב גבוה כזה. היא הלכה למראה והתחילה להתאפר ואני בנתיים ישבתי מול הארון וחשבתי מה אני אלבש.
הוצאתי קודם תחתונים ושמתי, אחרי כך לקחתי מכנס ג'ינס קצר חדש שקניתי מהקניון :] שהגב שלה חצי חשוף ומקדימה יש פתח קטן כזה לציצי...אבל לא משהו רציני.....
חזייה לא הייתי צריכה כי החולצה החזיקה לי את החזה :]. הבגדים ממש היו יפים עליי, וגם נופר לא הפסיקה להחמיא לי.
אחר-כך התיישבתי על הכיסא ונופר עשתה לי פן...שיצא ממש מהמממממם, ואני עשיתי גם לה.
שהיא סיימה להתאפר אני גם התאפרתי טיפה, שמתי את הנעליים שלי החומות הגבוהות הפותחות שלי.
ושתינו היינו מהממות !! =]].
השעה הייתה כבר 10 וחצי ... ממש מהר עבר היום הזה :] ... וגם לא חשבתי הרבה על דניאל, מה שעשה לי רק טוב !!
התיישבתי במחשב ושלחתי הודעה ללירז שאנחנו נבוא אלייה ומשם נלך עם הדר למועדון... ומורן סתיו אורטל וליטל יבואו ביחד הם.
שיניתי את האווי סופסוף :]
________
אנייייי נופריי וכל היפפפפות שליי יצאנוו !
שיהיה לכםם לילה טווווב =]]
________
ירדנו למטה, לקחנו כסף, אמרנו שלום לכולם שישבו ושיחקו איזה משחק בסלון והזמנו מונית.
חיכינו בחוץ כמה דקות ואז המונית הגיעה...
עברנו דרך הבית של לירז ושל הדר שהיו כבר בחוץ ואז ל"דרק" שזה המועדון שאנחנו הולכות בדרך-כלל... הוא ממש סבבה וגם דיי גדול :]
אחרי 10 דקות בערך הגענו למועדון וכל הבנות חיכו לנו בחוץ. שילמנו לנהג וירדנו :].
מחוץ למעדון היו עוד כמה בנות שאנחנו איתם בדרך-כלל, אז עברנו להגיד שלום לכולם ולעוד כמה ידידים שלנו שם . והחלטנו להיכנס :]. עמדנו בתור קצת ונכנסו =]]
המשךךך.......
אוהבת המונים בר כהן 😊
קקראתי עכשיו את כל הפרקים :] איזה יפפפה..
המששך
תודה חמודדדדדדים
תגיבו עוד ובערב יהיה המשך אם יהיו תגובות
אוהבת
לירווווווווווני 😊
ממש יאפהה
תמשיכיי מאמיי
מוואה ענקיתתת
וואייי איזה סיפור מהמם !!
תמשיכי [=
תודה על התגובות יפים שלייייייי 😘
מחוץ למעדון היו עוד כמה בנות שאנחנו איתם בדרך-כלל, אז עברנו להגיד שלום לכולם ולעוד כמה ידידים שלנו שם . והחלטנו להיכנס :]. עמדנו בתור קצת ונכנסו =]]
>> המשך
המשךךךךך
דחוףףףףף דחוףףףףףףף
-יסווו-
זההההו תגובה אחת ?
איכזבתם ....
רק תגובה אחת ...?!
אני לא ימשיך יותר
מזה לא ימישך יותר?
חסר לךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!
אם את מפסיקה(?!)....
יש לך עסק איתי!!!!!!!!
ולא כדאי לךך...חחח
המשךךךךךךךךךך...
-יסווו-