בגלל ההמשך הקצר אז והייבוש עם ההמשך הזה, הבאתי לכם המשך ארוךךךך =]]
תהנווווווווווו....
"שלום-שלווווום" לפתע שמעתי קול מוכר שהפסיק את צחוקנו, אני ויהנתן הבטנו הצידה וראינו את דניאל מולנו.
ניסיתי לומר משהו...אבל לא הצלחתי.
פי נשאר סגור ועיניי הסתכלו בתוך עיניו של דניאל .
"שלום אחי" אמר לפתע יהנתן ששבר את השתיקה והביא לדניאל כף כזו של חברים .
"שלום גם לך שיר" אמר דניאל וחייך.
"שלום" עניתי בקול שקט מאוד.
"מה...אני רואה שכבר מצאת חבר חדש" אמר לי פתאום בעקיצה מעצבנת.
"אנחנו לא חברים! , וחוץ מזה גם לך יש מישהי חדשה, אז מה אכפת לך?" עקצתי אותו גם אני.
"כן ... אנחנו ביחד...ואנחנו מאוד מאושרים" אמר דניאל והחל מצחקחק עם עצמו.
"יאללה נדברררר" צעק דניאל והסתובב לכיוון עדן וכולם.
הסתכלתי עליו הולך, הייתי המומה שהוא אמר לי את זה ככה, למה הוא עושה לי את זה?! אני לא מבינה מה כבר עשיתי לו....
הסתובבתי לצד השני והתחלתי לרוץ, לא ידעתי לאן...הכל היה עם עצים וספסלים...
רצתי ורצתי עד שלא נותר בי כוח והתיישבתי על אחד הספסלים.
שמתי לב שאין מאחוריי אף אחד, וגם לא בסביבה.
הייתי לבדי , ורק האור של המועדון היה איי שם במרחק של דיי הרבה עצים.
"שיר..." שמעתי קול מאחוריי וכולי נבהלתי.
הסתובבתי אחורה וראיתי שזה יהנתן ...
"מה אתה עושה פה ?" שאלתי מנגבת את דמעותיי.
"נראה לך שאני ישאיר אותך לבד...בואי אליי" אמר לי תוך כדי שהוא מתיישב ומחבק אותי חזק חזק.
"אני לא יכולה יותר..אני אוהבת אותו.." אמרתי והדמעות רק יורדות .
"דיי את צריכה להבין שזה יעבור, הוא פגע בך, וזה כואב אבל זה יעבור...וזה יקרה לך עוד. אבל כל פעם את רק תיהי חזקה יותר" אמר לי וליטף את שערי.
"יהנתן .. תודה רבה...באמת " אמרתי לו וחיבקתי אותו .
"אין על מה מאמי" אמר.
"טטטטטווווולווו טוטוטוטו טווטטטטטטווווווטווו" ניגן הפלאפון שלי בצליל של השיר "בתלם אוהבים"
-"הלוו" עניתי.
"יפשלי איפה את? " שמעתי את נופר .
"אני ליד המועדון עם ... יהנתן זוכרת?" שאלתי.
"יונייייייי" יהנתן התפרץ לפתע וצחק.
"אה כןן החתיך הזה" אמרה נופר מהצד השני וצחקחקה לה.
"כן הוא..." עניתי וחיוך עלה על פניי.
"טוב אז אנחנו פה, רק רציתי לדעת שאת בסדר" אמרה נופר.
"סבבה מאמי אני עוד מעט אבוא לשם " עניתי
"טוב חיים שלי...ביי מאמי" אמרה וניתקנו .
"את רוצה שאני ילווה אותך למועדון?" שאל יהנתן .
"אממ בסדר בוא..אבל אתה נכנס איתי?" שאלתי.
"אם הוא יתן לי..." אמר.
"אה ו....אני לא יודעת למה אני קוראת לך ישר יהנתן...דיי מעכשיו אני יזכור יוני" אמרתי וצחקתי.
"חחח זה בסדר איך שבאלך תקראי לי =]" אמר .
"חחח אוקיי יוני" אמרתי וקמתי מהמספל והוא אחריי.
התחלנו מתקדמים לכיוון המועדון ומדברים לנו ...
שהגענו לפתח ראינו שהחליפו שומר...אז נכסנו לבפנים בלי בעייה.
התיישבנו בבר ולפתע יהנתן קפץ "את באה לרקוד?"
"אממ תלך ואני יבוא עוד מעט טוב?" שאלתי.
"אוקיי אני מחכה לך" אמר לי וקרץ והתחיל להתקדם בריקודים למרכז.
"יפה שלייייייי" קפצה עליי נופר מהצד וראיתי שהיא עם אורטל ומורן.
"אה מה קורה יפות שליי?" שאלתי.
"בסדר מותק....למה לא הלכת עם יוני?" שאלה.
"אני כבר ילך אליו...." אמרתי וחייכתי.
"טוב אז אנחנו רוקדות...בואי אחר-כך" אמרה לי ונכנסה חזרה עם מורן ואורטל לבפנים.
ישבתי עוד קצת לבדי ורק חשבתי שאני פשוט חייבת להתגבר על דניאל, שאני לא יסבול בגללו יותר....מספיק.....
קמתי ממקומי והתקדמתי למרכז בריקודים מחפשת את יוני....
לפתע הרגשתי מישהו מושך את ידי, הסתובבתי וראיתי את יוני מחייך חיוך כובש כזה.
"חיפשת אותי?....." שאל .
"אממ לא סתם באתי לרקוד" אמרתי לו וצחקתי.
"חח וואלה אז אני הולך " אמר והסתובב
"חחחחח לא חכה" אמרתי ומשכתי לו ביד.
"את רוצה לרקוד איתי? כי אם כן אני מעיף את כולן ממני?" אמר וצחק.
"בוווווווווווא כבר" אמרתי לו ומשכתי את ידו והתחלנו שתינו רוקדים.
לפתע נשמע ברקע השיר " Beep " וכולם התחילו לרקוד ולקפוץ. חולים פה על השיר הזה ממש...חחחח.
אני ויוני המשכנו לרקוד, לא שמנו לב לאף-אחד שליידנו.
לפתע ידו אחזה את שלי והוא החל לרקוד איתי כמו טנגו רק מהר מאוד... הוא סיבב אותי וקירב אותי אליו וריחק...ושוב...
התחלנו צוחקים מהסגנון החדש שהמצאנו עכשיו וכך המשכנו לרקוד ולרקוד.
"יפשללייייייייי" שמעתי צעקה באוזן ועצרתי .
ראיתי את סתוי מאחוריי עם איזה אחד שדבוק אלייה.
"חחח אה מאמי?" שאלתי.
"חחח יאללה בואי נזוז....אני מתה מעייפות וגם מורן וכולן.
"אוף......" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב.
"אז אולי תישארי , אני ידאג כבר להחזיר אותך הבייתה" אמר לפתע יוני מאחורה.
"אבל ... מה עם נופר? היא ישנה אצלי" אמרתי
"היא תבוא איתנו" אמר .
"רגע אז בוא נחפש אותה..." אמרתי ולקחתי את סתיו בידי
"אני כבר חוזרתת" צעקתי ליוני שהמשיך בנתיים לרקוד.
לפתע ראיתי את נופר באחד הכיסאות בצד יושבת עם איזה מישהו.
"נופרי" צעקתי לה.
"אה מאמי?" שאלה
"את שנלך הבייתה עם כולן עכשיו או יותר מאוחר?" שאלתי
"מה השעה בכלל?" שאלה.
"אמממ .." אמרתי והסתכלתי בפלאפון. "עכשיו רבע ל4...." אמרתי.
"בואי נישאר עוד...." אמרה וצחקה.
"חחחחחחחח טוב אני רוקדתתתת" אמרתי.
הבאתי נשיקה לסתיו וקבענו לדבר מחר. ורצתי חזרה לריקודים.
התחלתי לחפש את יוני, ולפתע ראיתי אותו עם איזה אחת מתנשק. ממש לא היה לי נעים...
מה אני יפריע לו....
החלטתי שאם נופר רוצה להישאר קצת אני ימשיך לרקוד...עם אחרים....מה אני מכירה פה מלא ילדים.
ראיתי שיש ליידי שתי בנות מהשכבה שלי אז החלטתי ללכת אלייהן.
"שללללום" אמרתי.
"אייייייי שירוש מותק מה קורההה יפששליי התגעגעתי אלייךך?" שאלתי אותי אחת וחיבקה אותי.
"חחחח הכל טובב מאמי, אפשר להצטרף?" שאלתי.
"חחחח ברוררררררר" אמרה לי השנייה . והתחלנו רוקדות בכיייף.
"שיר?" שמעתי מישהו מאחוריי.
הסתובבתי וראיתי שזה יוני.
"אה מה קורה מאמי?" שאלתי.
"למה לא באת אליי? חיכיתי לך..." אמר ועשה פרצוף עצוב.
"חחח חיכית לי אה....חחח סתם החלטנו להישאר אבל שבאתי ראיתי שהיית עם איזה מישהי אז לא רציתי להפריע...." אמרתי וחייכתי.
"חחחחחחחח אה אופס....." אמר ועשה פרצוף תמים.
"חחח לא נורא מאמי...." אמרתי.
"חחח היא סיפור ארוך....אני יספר לך בהזדמנות" אמר ומשך אותי אליו.
"ביי בובות נדברר" צעקתי אלייהן והם שלחו לי נשיקה באוויר והמשיכו לרקוד.
יוני חיבק אותי חזק והתחיל לרקוד איתי. היה לי כ"כ כייף....ששכחתי פשוט מדניאל.
פתאום ראיתי מהצד את נופר שסימנה לי לבוא אלייה.
התחלתי להתקדם אלייה ויוני נישאר מאחורה.
"מאמי אני עייפה" אמרה לי.
"כן באמת ת'אמת גם אני....נזוז?" שאלתי.
"כן בואי נלך...." אמרתי. "חכי, אני רק יגיד שלום ליוני...." המשכתי והלכתי לכיוונו.
"יוני מאמי אני זזות אנחנו עייפות" אמרתי.
"אוףףףףף.....טוב אבל אני אמרתי לך שאני ידאג שתחזרי הבייתה לא?" שאל.
"חחחחח אנחנו ניקח מונית...." אמרתי.
"מה פתאאאאום, את באה איתי בואייייייייי" אמר לי ומשך אותי והתקדם לכיוון נופר.
"מה קורה מותק?" שאל וקרץ לנופר. "בואיי יאללה" המשיך ואני ונופר התקדמנו אחריו.
יצאנו מהמועדון והלכנו אחריו לחנייה שם היו כמה מכוניות.
יוני התחיל מסתכל לצדדים ואז הוא נקלט לאיזה כיוון.
"בואו חמודות" אמר לנו וחייך... ואנחנו הלכנו אחריו.
עברנו כמה מכוניות ולפתע יוני עצר ליד אחת ממש יפה, מזדה בצבע כסף כזה...שמורה טוב.
"פשששששששששש" אמרנו אני ונופר ביחד.
"כןן אהה...עבדתי הרבה בשבילה" אמר וסימן לנו להיכנס.
בפנים היה ריח טוב כזה... של אחרי ניקיון...והוא באמת היה נקי.
אני ישבתי בפנים לידו ונופר מאחורה מתפעלת מהאוטו.
"איפה אתה עובד תגיד במכרה זהב? שאלתי.
"חחחחחח לא...אצל אבא שלי....במלון".
"וואלה, איזה מלון?" שאלתי.
"דן פנורמה, אני עוזר שם בכל מה שהם צריכים, כבר 3 שנים" אמר.
"וואלה.... נחמד נחמד" אמרתי וחייכתי.
יוני הפעיל את האוטו והתחיל נוסע.
"רק כתובת בקשה...." אמר לאחר שיצא מהחנייה.
" חחחח 'שדרות הנילוס 18' " אמרתי.
"שםםםם את גרהההההה? תשבעעעעיייי" אמר .
"כן למה?" שאלתי.
"חחחחחח כי דודה שלי גרה שתי בתים לידך....ב'שדרות הנילוס 14', ואני גר רחוב לידך ב'פרברים 5' אמר.
"וואללללללה?" שאלתי בפליאה.
"חחחחח נחמד לנננננננננננננננו" אמר וצחק.
"חחח נחמד מאוד". אמרתי.
"יאללה אתם עם הכתובת הלא ידועות האלה...שים מוזיקה" אמרה נופר ששכחתי בכלל שהיא מאחורה מרוב שהייתה שקטה.
"חחחחח נכון צודקת" אמר יוני ולחץ על 1 שמערכת שהייתה שם.
פתאום התחיל השיר "חושב עלייה" ויוני הגביר חזק חזק.
נופר התחילה שרה את השיר ואני ויוני מדברים ביננו עוד קצת.
אחרי 10 דקות של נסיעה הגענו לבית שלי.
נופר נתנה ליוני נשיקה וירדה מהאוטו בצעקות "אני במקלחת ראשונה".
אני ויוני הסתכלנו עלייה וצחקנו. ואז הסתובבתי אליו ואמרתי "תודה....על הכל"
"אין על מה....את ממש ילדה מתוקה שתדעי לך" אמר וחייך חיוך ממש מתווווווק.
הסתכלתי על עיניו כמה דקות שכמו שהזכרתי היו ממש מושכות כאלה כאילו אפשר להסתכל עליהם כל הזמן...והוא בכלל היה חתתתתיך עם גוף.
"על מה את חושבת?" הפסיק לפתע את המחשבות שלי.
"חחחח סתם על....." התחלתי להגיד ועצרתי.
"על מה נו?" שאל וצחק.
"חחחח על כמה העיניים שלך יפות" אמרתי מסמיקה 😁 .
"חחחחחח תודה מותק ואת יודעת על מה אני חשבתי?" שאל.
"חחחחח על מה?" שאלתי מחייכת.
"חחח על זה שאני עייף" אמר לי וקרץ.
"חחחחחחחח מה אתה אומר" אמרתי.
"חחחחח סתם סתם איך אפשר לחשוב על דבר כזה שאת מולי, אני חושב, על זה שאת לא שווה את דניאל בכלל" אמר.
"למה הזכרת לי אותו?" שאלתי ופרצוף עצוב ניהיה על פניי.
"סליחה, אני מצטער את צודקת....אבל תראי באמת שאני מכיר ת'ילד הזה והוא סתם משחק בבנות...." אמר.
"אני כבר לא יודעת...." אמרתי.
"טוב אני מקווה שהכל יסתדר...." אמר.
"כן..." אמרתי.
"אההה... חחח אמרתי אני יספר לך בקשר להיא שראית אותנו מתנשקים" אמר.
"חחחח אני מקשיבה בקוצר רוח" אמרתי וצחקתי.
"אז ככה......" התחיל .
תגיבבבבבבבבבבבבבווווו
לירוווווווני 😊





