פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

* מטורפת~מאהבה *

✍️ ילדהמשומשו 📅 19/07/2006 07:25 👁️ 6,047 צפיות 💬 220 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 15
מדהיםםם! המשךךךך
עוד כמה תגובות ואני יפרסם
הוא כבר מוכן :]


לירוווווווני 😊 ]
ממש אהבתיייייייי את הסיפוררררר
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךך

ד''א את ממש מוכשרת!
תמשיייכייי פליזזזזזזזזזזזזזזזז 😊
עכשיו יותר טוב עם התגובות =]


הנה המשךך כמו שהבטחתתיי >>

מהפרק הקודם....

"יווווווני, מה קוורהה יוו חשבתי שאתה בר ידיד שללי" אמרתי והבאתי לו חיבוק ונשיקה.
"חחחחח וואלה איתי הכל טווב, ואיתך מותתק?" שאל.
"איתי אממ ככה ככה...אני ודניאל חזרנו...ונפרדנו שוב =/" אמרתי ושוב חזרתי לבאסה.
"יאאא ולמה?" שאל.
"אממ יודע מה...בוא נלך לקנות משהו לשתות ואני יספר לך הכול בדרך" אמרתי ושתינו יצאנו מהמים.
"רגע אני יביא כסף" אמרתי ורצתי למקום שלי להביא את כסף מהתיק.
"יאללה בווא" אמרתי שחזזרתי אליו ושתינו התחלנו להתקדם לבר.


ה ה מ ש ך . . .

שהגענו לשם ראיתי שדניאל ועדן נמצאים ממש ממולנו, אבל החלטתי לא להתייחס! וראיתי שגם יוני.
"שלווום, אני רוצה בקשהה אייס-קפפה, ו.....יוני מה אתה רוצה?"
"אממ תביא 2" אמר יוני למוכר והתיישב על הכיסא שהיה צמוד אל הבר.
"מייד" אמר המוכר שהיה נראה ממש טוב דרך אגב, היו לו עיניים ירוקות כאללה ממש מושכות וגוףף...אחח 😁 .
"בקשהה" אמר המוכר והפסיק את מחשבותי.
"תווודה" אמרתי והגשתי לו שטר של 50 שקל.
"מה פתאוום, קח" אמר יוני והביא למוכר כסף ממנו.
"מה אתה רציני יוני נו באמת.." אמרתי.
"חחחח עללי מותתק" אמר וחייך חיוך ממש מתתווק.
"תודהה מאמי" אמרתי לו והתיישבתי גם אני.
"בכייףף" אמר ושמתי לב שהוא מביט בי במבט דיי מוזר, ולא כל כך הבנתי למה.......
"מה קרה?" שאלתי.
"סתם...פשוט....את נורא יפה שירוש 😁 "
"חחח ייא אתה מסמיקק, ותודה מאמיי...גם לך לאא חסר" הסמקתי גם אני.
"כן הרבה אומרים לי !" אמר יוני וצחקחק.
"חחח שתוק שתוק" אמרתי לו וזרקתי עליו בייגלה אחד שהיה על הבר.
"חוצפפניית קטנה" אמר וגם הוא זרק עליי בייגלה.
"נוו יופי...בוגרים" שמעתי קול שבאותו רגע כל כך שנאתי.
"כן דניאל..יש לך בעיות?" שאלתי בצורה סנובית ביותר.
"לי אין בעייות, אבל נראה לי שלך יש...בעיות קנאהה, דברי יפה אל תיהי פאקצה פתאום" אמר דניאל ולידו עדן חייכה בצורת הסכמה.
"מי שמדבר על פאקצות..." אמרתי בשקט אבל...גם הם שמעו.
"בוואננה שייירר, שמרי על הפה שלךך שמעתת?" קפץ דניאל.
"לאאא בא לי מותתק, אני ידבר איך שבאאא לי טווב?!$$" אמרתי בעצבים.
"בוואננה הילדה תפסה פוזהה אהה....יאללה שתקיי" אמר דניאל ושם את ידו על עדן.
"איי הופפה דבר אלייה יפה גם אתתתה" פתאום אמר יווני מהצד.
"אווו תראו מי התעורררר...יאללה אין לי כוח אלייכםם סלאמתת" אמר.
"סלאממת יאללה סע" אמר יוני והביט עליו במבט מאיים, ודניאל ועדן הסתובבו..והלכו.
"אוקיי...עכשיו ספרי לי מה היה ומה הוא עושה איתה בדיווק" אמר יוני והביט בי מתעניין.

"בןן ****, טווב שמעייי מאממיי, אני מכירר תכלבונת הזאתתי, והיא סתם שרמוטהה...מהר מאוד היא תעיף אותו והוא יחזור אלייך כמו כללללב" אמר יוני שסיימתי לספר לו את הכלל.
"למה מאיפה אתה מכיר אותה ככה?" שאלתי ודמעה הייתי בעיני.
"קודם אל תבכיי , הוא לא שווה את זה, ודבר שני...לי ולה היה קטע פעם והיא דווקא לי גם קטע כזה.
וגם לאיזה חבר שלי שהיה איתה...והיא הרי מהשכבה שלי...בקיצור סמכיי עללי.
את רק צריכה לחשוב אם הוא באמת שווה את הכל" אמר יוני ולגם שלוק אחרון מהאייס-קפה שלו.
"לא זהו...אני החלטתי יוני...זה נגמר" אמרתי ושלגמתי גם אני את השלוק האחרון ושתינו קמנו מהבר.

"יאלללה ביי מותתתק" אמרתי ליוני והבאתי לו חיבוק ונשיקה ונכנסתי לאוטו של דור יחד עם סתיו ובר.
"ביי מאמיי, נדבר" אמר יוני וחזר לחוף.
"מה עם נופפר זאת שהייתה איתנו?" שאל דור.
"היא עם שלומי חבר שלה...היא תבוא כבר יותר מאוחר איתו" אמרתי ודור הנהן בראשו להסכמה והניעה את האוטו והתחיל לנסוע.
"יאללה ביי תווודה, סתווי דברי איתי בערבב, ברוון גם אתתה" אמרתי שירדתי מהאוטו.
נכסתי הבייתה וכולם היו בסלון.
"שלווום לכוללללללם" אמרתי והנחתי את התיק ליד הדלת.
"שלום שלוםם, איפה נופפריי?" שאלה אותי אמא.
"היא עם שלומי, היא תבוא עוד מעט" אמרתי והתיישבתי על הספה עם כולם.
"מה רואיםם?" שאלתי בזמן שאבא התיישב ליד הדי-וי-די.
"את היומולדתת של סבתאא חנהה" צעקה אחותי הקטנה (היומולדת הייתה לפני 5 שנים ואני פשוט הכי לא דומה לעצמי שםם).
"אוווי פאקקקק, אני נראת שם כמוו לא יודעת מממה" אמרתי וקמתי מהספה.
"אני לא מסוגלת לראות את זה שוב..חחח להתראות" אמרתי והלכתי למטבח.
"ייש מקרוניםם ועוףףף במקררררר" צעקה לי אמא מהסלון.
"יוווווווו איזה פיציתתתתתתתתתתתתתתתתתת" שמעתי את סיגל אמא של נופר מהסלון.
"דייייייי בשקטט אני לא רוצה להיזכר בזהה" צעקתי בחזרה וצחקתי.
הוצאתי מהמקרר מקורנים ועוף וחיממתי במיקרו, ואחרי 2 דקות אכלתי :].
"היה טעיייים, אני מתקלחת ביי לכולםם" אמרתי שעברתי דרך הסלון וראיתי על המסךך את סבא שלי יעקב מחבק אותתי והיה לי בשער קוקו כזה עקום ושוונצ'ים בשערר.
"חחחחח דיי יו אני לא מאמינה שהייתי ככה" צעקתי במדרגות.
"לא נוורא עברר" צעק לי אבא.
"חחחחח תודה אבא חמוד שלללי" צעקתי בחזרה ונכנסתי לחדר.
לקחתי מהארון תחתונים וגופיית נוער ומכנס טרנילג עד הברך וגופייה שחורה.
יצאתי מהחדר והלכתי למקלחת.
אחריי מקלחת ארוכהה ונעיממה במדך 20 דקות :]] יצאתי החוצה וניגבתי את עצמי, שמתי קרם, הסתרקתי, עשיתי קוקו ושמתי מעליי את הבגדים.
יצאתי בחזרה לחדר וראיתי שנופר עוד לא באה, נהנת הילדה הזאתי למה לא 😊.
הלכתי למחשב והתיישבתי על הכיסא וראיתי שיש לי כמה הודעות, ואחת מהם הייתה-

יווווני- " ילדה יפפה, דברי איתי שאת פה "

החזרתי לו הודעה


~מטורפת עלייך~ - "אה מווותק, אני פה..."
יווווני- "מה קוורה מאמי?"
~מטורפת עלייך~ - "אממ בסדר...יותר טווב =]
ואיתך מותק ?"
יווווני- "איתי אחחללה, מה עושה היוםם ?"
~מטורפת עלייך~ - "אממ וואלה לא יודעת עווד, שישי היום בטח נצצא לחוורשה, ואתה?"
יוווווני- "יוופפי 😊, נראה לי שגם אנחנו נלך לשם...נראה אותך 😊"
~מטורפת עלייך~- "אהה יופפי מאמי , אז נראה אותתתך.
אהה ותודה על היוםם שהקשבת לי והכול"
יוווווני- "אין עלל מה מותתק, יאללה אני זז לישון קצת...
נראה אותך היום אז 😊, שבת שלום מאמו'ש"
~מטורפת עלייך~- "שבת שלום מותק, נראה אותך "[/COLOR]

סגרתי את החלון שיחה ושיניתי את האווי שלי -

_____________

לא פה...
שבת-שלום שתיהיה לכםם יפים שללי =]

______________

קמתי מהמחשב והחלטתי ללכת לנוח קצת, שיהיה כוח להיום בערב.
נכנסתי למיטה ותוך כמה דקות...נרדמתי.

"קומי קומי קומי" צעקה לי לירוי אחותה של נופר והתחילה לקפוץ עליי.
"חחח אני קמה אני קמה" אמרתי והעפתי אותה ממני.
"כולם למטה מחכים לךך יאללה" אמרה נופר שנכנסה בדיוק לחדר והייתה כבר אחרי מקלחת.
ירדתי למטה והתיישבתי עם כולם לעשות קידוש ולאכווווול.

סיימנו לאכול וקבענו אני ונופרי עם כול הילדים שנצא לחורשה בסביבות 9 וחצי 10, אז עלינו מהר להתארגן
כי כמובן לנו...לוקח שעווותת =))).

"אוףף מה אני ישים נופפפפרייי?" שאלתי אחרי שכל הארון שלי היה בחוץ.
"שימי את זהה, זה יהיה מושלללם" אמרה נופר וסידרה את הריימל שלה.
"טוווב צודקת...." אמרתי ולקחתי הכל למקלחת.
שמתי עליי את החצאית ג'ינס והסטרפלז הלבן שרשום עליו בכסף איזה משהו באנגלית, לקחתי את המוס והמברשת, שתפתי שוב את השער והלכתי לחדר לסדר את השער והתאפר.
סיימתי לארגן הכל, שמתי את הנעליים הלבנות שלי שנקשרות מאחורה ושיש להם גם עקב וגם נופרי סיימה והיינו נראות פרפפפפקטטטטטטט 😊.
השעה הייתה 10, ירדנו למטה לקחתי לנו שתי שוקולדים מהמקרר ויצאנו לכיוון החורשה 😊.


תגיבבבבו
אוהבבבבת
לירווווווווני 😊

בטעותת שלחתי פעמיים
המשך למעלללהה
^ ^ ^

לירווווווני 😊
המשךךךךךךךךךךךךך
מהמם!! המשך
מדהיםםםםםםםםםם...
המשךךךךךךךךךך

-יסוו-
תודה על התגובות יפים שללי =]
הנה המשךך 😊


שהגענו לחורשה ראינו כמות ילדים שבחיייים לא הייתה! עמדנו שתינו בשוק, מנסות להקל, ולחשוב איך אנחנו מוצאות בדיוק את שאר הבנות בבלאגן הזה?!
הוצאת את הפלאפון והתחלתי לחייג לכולן אבל במקרה אף אחחד לא ענתה...איך זה תמיד קורה 😂
"טוב בואי נופפריי" אמרתי ומשכתי אותה בידה והתחלנו להדחף בין כל הילדים במסע חיפושים אחרי מישהו שאנחנו מכירות!
בדרך פגשתי כמה ילדים מהשכבה שלא פגשתי פווול זמן בגלל החופש, אמרתי שלום והבאתי חיבוק לכל אחד מהם והמשכנו.
"טוב נופריי אין לי כוח יותתר" אמרתי והתיישבתי על אחד הסלעים, אך אף אחד לא ענה לי 😯 .
הבטתי הצידה ושמתי לב...ש....אני מדברת לעצמי?!?!?!
דווקא עכשיו זה קורה ליי?! שכל העיר ואחותו נמצאים פה ואני לבד? טוב..."מה אני עושה עכשיו"....מלמלתי לעצמי והחלטתי לקום ולהמשיך לחפש...הדבר היחיד שיש לי לעשות!
התחלתי ללכת שוב בין כל האנשים, רק שהפעם?! מישהו אחד שאני מכירה לא ראיתי!!!!
"גם כן מזל..." אמרתי לעצמי ונעמדתי במקום.
לפתע הרגשתי ששתי ידיים מכסות את עיניי. היה להם ריח טוב, והם היו גם נעימות כאלו.
"נחשי מי זה...." שמעתי לפתע לחישה באוזני שהעבירה בי צמרמורת.
"לא אכפת לי מי זה, העיקר שאני מכירה אותו" אמרתי והורדתי את הידיים מעיני והתסובבתי.
"יוניייייייייייי" אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק גדול.
"חחחח אוקיי...אף פעם לא היית כל כך שמחה לראות אותי...מה קרה מותק?" שאל יוני וחיבק אותי מהצד.
"חחח כולם נאבדו לי" אמרתי ועשיתי פרצוף עצובי.
"יאאא את רצינית? עם כל הילדים האלה את פה לבד?" שאל ועשה פרצוף לא מבין.
"חחח אני מכירה פה כמה, אבל נופר וסתיו וכולם אני לא מוצאת אותם" אמרתי.
"חחחח לא נורא, את מכירה אותי ואני לא הולך לעזוב אותך היום" אמר וחייך.
"חחחח ולמה אתה לא הולך לעזוב אותי?" שאלתי וחייכתי בחזרה.
"למה? ראית איך את נראת י'מהממת אחת!" אמר יוני ולחץ לי על הלחיים.
"איייההה" צעקתי והעפתי את הידיים שלו ממני.
"למה בכוח?" שאל ועשה פרצוף עצוב.
"כי הכאבת לי..." אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב גם אני.
"טוב סליחה...רוצה שאני יתן לך נשיקה שזה יעבור?" שאל.
"אמממ כן...." אמרתי וחייכתי.
הוא החל מתקרב לפניי,ןהביא לי נשיקה קטנה בלחי :].
"עבבבברררר" אמרתי וחייכתי חיוך גדול.
"אווו, כוחות פלאא יש לי" אמר וצחק.
"יאללה את באה לסיבוב?" המשיך.
"סבבה, לא שיש לי משהו יותר טוב לעשות" אמרתי וקרצתי לו.
"חוצפניייייית, את יודעת כמה היו מתים להיות במקומך עכשיו" אמר בשחצנות.
"חחחחחחח נו תראו תחושב את עצמו....
סתם סתם חתיךךך שלי ברור שהרבה" אמרתי בחיוך.
"מי שמדברר כוסיית עללל" אמר וצחק.
והתחלנו לטייל בין כולם.
"שיר?" שמעתי לפתע קול מאחורה.
הסתובבתי וראיתי את כול הבנות מאחורי-ונופר?! איתם החמודה הזאתי.
"סתומותתתתתתת איפה אתןןןןןןן?" שאלתי ושמתי את ידי על המתניים כאילו שאני עצבנית.
"חחחחחח נעלמת לי מאמי" אמרה נופר וחייכה.
"מה את אומרת, התחלתי לדבר לעצמי" אמרתי וצחקתי.
"טוב את לא כל-כך לבד..." אמרה אורטל והתחילה לבחון את יוני.
"חחחח כבר לא....חמודות זה יוני, יוני אלו נופר, סתיו ומורן שאתה מכיר, ואורטל, שירן וירדן.
אמרתי וכול אחת הביאה לו נשיקה בלחי.
"אוקיי, שמעו אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי כבר...כמה יפות" אמר יוני וחייך.
"חחחחח מי שמדבררר" אמרה נופר וחייכה גם היא.
"כן אה..." אמר יוני וצחק.
"שחצנייייייייי" צעקתי לו באוזן והבאתי לו כאפה קטנה על הראש.
"חוצפנית קטנההה" אמר יוני והתחיל לרוץ אחריי בין כולם כדי להחזיר לי.
"אני יבוא יותר מאוחררררר" צעקתי לבנות תוך כדי ריצה.
"טובב יפפהההה" שמעתי כמה מהם צועקות מאחורה.
"בואי לפפפפפה" יוני צעק והמשיך לרוץ אחריי ואיך שכמעט הוא נגע בי הצלחתי להתחמק.
"אמממאאא" המשכתי לצעוק ולדחוף את האנשים.
"תעצרייי" המשיך יוני.
"דיייייי" צעקתי שיוני נגע לי בחולצה אך גם נתקע בי ושתיינו נפלנו על הדשא שהוא? מעלי.
"תפסתי אותך..." אמר יוני מתנשף.
"חחחח סליחה סליחה" אמרתי מתנשפת גם.
לפתע שתקנו שתיינו והתנשפנו מהריצה, הבטנו אחד לשני בעיניים...כבר לא היו מסיביבנו הרבה אנשים...
כולם היו עסוקים בשלהם, רחוק מאיתנו...ואנחנו בדשא...לבד.
"את נורא יפה את יודעת...." אמר לפתע.
"חח תודה...גם אתה" אמרתי וחייכתי.
לאט לאט פניו החלו מתקרבות לשלי, הריח שלו עטף את כולי, הרגשתי את הנשימות שלו יותר ויותר קרובות.
ולפתע...שפתינו נפגשו.
לאט לאט הלשונות התחברו גם הם, ובכל גופי עברה הרגשה של צמרמורת אדירה, שהייתה כל-כך נהדרת.
ממש כמו הנשיקה הראשונה שלי עם דניאל 😯 .
לאחר כמה שניות התנתקנו אחד מהשני, "וואי שמעי שיר..." אמר יוני וקם מעליי והתיישב על הדשא ואני לידו.
"מה....?" שאלתי לא מבינה, מה הוא כל-כך לא נהנה?!
"בחיים שלי לא הרגשתי ככה בנשיקה עם מישהי....." אמר והרגשתי שאבן נפלה ממני.
"חחח הלחצת אותי..." אמרתי וצחקתי. "גם אני נהנתי מאוד...." אמרתי וחייכתי.
יוני חייך גם ושם את ידו עליי וחיבק אותי אליו.
והמשכנו לדבר רגיל....
"יאללה נחזור לכולם? שאני לא יאבד אותם שוב...? שאלתי לאחר 10 דקות בערך.
"כן צודקת..." אמר יוני וקם והביא לי יד לעזור לי לקום.
"תודה..." אמרתי וחייכתי.
"אהה ואני חייב לך עוד מה את חושבת ששכחתי" אמר יוני והביא לי כאפה קטנה על הראש.
"חחחחח דפוקק אחד" אמרתי והתחלנו להתקדם לכולם.
"הנה הם..." אמרתי והסתכלתי לעבר אחד הספסלים שם ישבו כל הבנות, עם דניאל 😢 וכל החברים שלו, וגם עדן הייתה שם.
"את רוצה ללכת לשם?" שאל יוני ששם לב לכל מי שעמד שם.
"כן...אמרתי לך שזהו אני לא רוצה להיות איתו יותר אחרי כל מה שהוא עשה לי....אני במסע שכחה" אמרתי וצחקתי.
"חחח יופי, מעשה נבון..." אמר יוני וצחק גם הוא. והתחלנו להתקדם לעבר כולם...
"שלום לכולםםם...." אמרתי שהגענו ואמרתי שלום לכל החברים של דניאל חוץ מלדניאל ולעדן.
יוני גם אמר שלום לכולם כולל דניאל ועדן.
"איפה נעלמתם שתייכם?" שאלה נופר וקרצה לי...חחח הרגשתי שהיא רוצה שדניאל יקנא.
"חחח סתם...." אמרנו שתיינו ביחד בצחוק והסתכלנו אחד על השני.
ראיתי שדניאל מסתכל עליינו וקלט תמבטים שעברו באותו הרגע...אבל לי?! לא היה אכפת! התעלמתי...
המשכנו לשבת עם כולם ולדבר והיה דווקא נחמד ביותר :].
אחריי שעתיים שישבנו וכבר ניהיה מאוחר, החלטנו כולם לחזור הבייתה כדי שנוכל לקום לים =)).
"יאללה שירו'ש....אז נדבר" אמר לי יוני.
"כן...אתה תיהיה במחשב?" שאלתי.
"אם את תיהי..." אמר וחייך.
"חחח אז אני יהיה אם אתה תיהיה" צחקתי.
"חחח טיפושנת" אמר וקרץ.
"טיפשון שמנמון" אמרתי בחיוך.
"חחחח טוב קופיפה שתקי" אמר ושם את ידו על פי.
"חחח שמן, יאללה אז נדבר באיסיקיו" אמרתי והתקרבתי אליו והבאתי לו נשיקה בלחי וחיבוק גדול וחזקקק.
בכל זאת היינו דיי קרובים לכולם :].
"ביי מותק" אמר יוני וחייך חיוך כל-כך יפפה.
"חככככה" אמרתי ורצתי אליו.
"רק עוד חיבוק אחרוןן" אמרתי וצחקתי.
"חחח ברורר יפה שללי" אמר והתחבקנו שוב חיבוק חזק שהרגשתי בתוכו כל-כך מוגנת, ולפתע גם...מאוד מאושרת, כאילו שכחתי מכל הצרות עם דניאל, וכבר לא היה לי כוח לכל זה...רק להרגיש מוגנת עם יוני.
"יאללה ביי חתיך שלי" אמרתי שסיימנו להתחבק.
"ביי נסיכה" אמר ונעלם בין כל האנשים.
"יאללה הולכים?" שאלתי שהגעתי לכולם.
"כן יאללה, כולם נראה אותכם מחרר" אמרה סתיו והבאנו חיבוק ונשיקה לכולם (ואני כמובן חוץ מעדן ודניאל) וכל אחד הלך לכיוון ביתו.
"אז מה היהההההההההההה?" שאלה אותי נופר שהתרחקנו מכולם.
"כן ומהר בקשה...." אמרה סתיו ומורן חייכה ועשתה פרצוף של מחכה.
"חחח טוב טוב אני מספרת...." אמרתי בחיוך ענק 😁 .



זהוו להיום =] מקווה שאהבתם....
תגיבוו יפים-שלליי
ואני יפרסם המשךךך מהררר =)
אוהההבת
לירווווווני 😊
זה פשוט מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
אני רוצה המשך דחופי!!!! 😂
תודה מאמייי =]]]]
עוד כמה תגובות ואני ישים המשךךך


לירווווווווני 😊
תגיבו להההה!!!!!! 😠

מהמםםםם



המשךךךךךךךךךך
2 3 תגובות ואני ישים עוד המשך היום =]]

לירווווווווווני 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך