יוו איזה מושלםםם
אני מבקשת המשך דחוףף..חח
אוהבת..
יעל הוא יוצא מחר .. אבל ננו .. זה סיפוור . . .😛
רותמי&אנונימית&חנקה&רוניי וכל מי שהגיבה תודה ענקית אוהבת
המשך מאוחר יותר
אוהבת ,היל
בואננננננה!!!!
הוא פ א ק י נג יוצא מחר לקולננננוווווווווווווווע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחח איזה הצתה מאוחרררת 😛
הילוששש שמנה שלי
מי יוצא מחר לקולנוע..? חח
דברי איתיי בובה
מוואהה
שודדי הקאריביים 2.. 😊
ואת לא מחוברת
אוהבת אותך!
😢
המשך מאוחר יותר יפתי .. [;
QUOTE (קיפיי @ 13/07/2006) שודדי הקאריביים 2.. 😊
ואת לא מחוברת
אוהבת אותך!
😢
חח את הולכת לראות בובה?
ואני מחוברת..
את לא עונננה לי
מסננת אותי אה?! 😨
חס וחלילהההה. 😊
התקללחתי.
חחח.
אוהבת הכי בעולם.
בנות יהיה המשך מחר . . .
אוהבת. .
מחר בסופפפ ...[:
חזרתי מהעבודה. ובערב אני יוצצאת ...[:
אוההההבת..
בבוקר קמתי ..
הסתרקתי ואספתי את השיער לקוקו גבוה..
ציחצחתי שיניים , עשיתי פיפי , שטפתי פנים והתחברתי לאיסיקיו..
או או .. צליל ההודעה המוכר..
הודעה מ..מור!
פתחתי את ההודעה..
"מוררי .. בוקר טוב יפה שלי ((: .. "
"בוקר טוב מאמי..מה קורה?.."
"הכל מעולה (:
שומעת בא לך לבוא איתי לגלוש?.."
"אממ כן ..
אבל אני לא גולשת אז..זו בעיה.."
"אז אני ילמד אותך..=].."
"רצציני?!.."
"באמא שללי..😉.."
"בכיף..מתי?.."
"עוד שעה.."
=-=
עברה שעה..
הייתי מוכנה..
לבשתי את הבגד הים השחור שלי .. ומעליו מכנסון לבן של בילבונג שכתוב עליו מאחורה בילבונג בצבע תכלת .. וגופיית סבא בצבע תכלת .. נעלתי כפכפכים והייתי מוכנה..
מור הגיע..
שמנו את הגלשן באוטו ונסענו..
כעבור כמה דקות הגענו לים.......
התחלנו ללכת .. נכנסו לים ..
"בואי אני ילמד אותך .. "
"אמאא.. אני מפחדת.."
"ננו .. את האחרונה שאני יתן שיקרה לך משהו.."
"חוץ מחברה שלך .. "
"כן אה?.." הוא אמר ווחייך חיוך קטן ..
מור לימד אותי כמה דברים חשובים וכעבור כמה דקות כבר הייתי על הגלשן...........
קלטתי את זה ממש מהר..
כעבור כמה דקות חזרתי לחוף........
"בואאנה..איזה קטלניי!!.."
"נככון?אין .. אני מת על זה.."
"יאללה..אני מחכה לך פפפה.."
הוא לקח את הגלששן והלך לגלוש .. כעבור כמה דקות הוא חחזזר..עם שיער רטובב..ובלי חולצה..
ואני הייתי ככה מרוב הלם.. 😯
"מממורי..צאי מההלם.."
"חחח טייייייייפש.."
"טייפש טיפש..אבל את מתהה עליי.."
"מה שננכון נכון.."אמרתי וצחקתי..
"מת עליך קטנה.."הוא אמר וחיבק אותי..
"מה קטנה..יש ביננו כולה הפרש של שנה 😢.."אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב..
"גם אם היינו באותו גיל את היית הקטנה שללליייייי.."הוא אמר וחייך אליי..
נכנסו לאוטו ......כעבור כמה דקות הייתי בבית ..
נפרדנו , אמרנו שנדבר..
נכנסתי להתקלח...
כל המלח והחול ירדו מגופי..
חפפתי ,הסתבנתי ושטפתי את הסבון ויצאתי מהמקלחת..
עטפתי את עצמי במגבת....התלבשתי והסתרקתי ונכנסתי למחשב..
בננות , אתמול נכנסתי לישון ב2 ועשרריים , מן הסתם לא הייתי שמה לככן המשך בשעה כזזו .. אוההבת!
מאמי זה פשוט סיפורר מדהיםםם
וואי השארת אותי סקרנית רצחח אני מחכה להמשך=]
יום נעים=]