פרק ממש יפפה..
איזה מתוקק מור..
חבללל שיש לו חברה.. =[
תמשיכיי יפה שלי
מוואה..
תודה עננקית יפות שלללי=]אוהבת....😉
חנקי ..באמת חבל=[
אוהבת אווותך.=] ..
יאא איזה מושלם..
מחכה להמשךךךך
אוהבת..
ואת מוזמנת לסיפור החדש והראשון שלי =]
תודה יפות שליי=]]
אוהבת
ואודללייי-אני יקראא=] !
חיכו לי כמה הודעות .. ממור ושיר.
פתחתי את ההודעה של שיר..
"בובבי=]..
איפה היית היום?!
אני מתגעגעת יא מזנייחה.. 😢.."
עניתי לה..
"אני פה בובבי..
הייתי עם מור..הוא לימד אותי לגלוש..
מתגעגעת אליך בבובי=]
בואי אליי מחר.."
סיכמנו ששיר באה אליי מחר..
פתחתי את החלון הודעה של מור..
"יפתי..
את פה?!דחוףף.."
"מה קרה מאמי?!.."
"אני יכול לבוא אליך?!..
דחווף.."
"בטטח .. "
"אוקיי .. תודה . .
אני בא.."
הסתכלתי על השעון . .השעה הייתה חמש וחצי..מעניין מה קרה לו.
כעבור חצי שעה מור היה אצלי.
פתחתי לו את הדלת ...נבהלתתתתי=[
הילד היפה שלי..עם עיינים נפוחוות ואדומות..
"ייו מוריי!..כנס יפה שלי.."
"מה קרה?!.."המשכתי לשאול..
הוא לא אמר כלום..הוא פשוט חיבק אותי.
חיבקתי אותו חזק חזק..
"רוצה מים?"
"כן מאמי..תודה.."
הבאתי לי ולו 2 כוסות מים ונכנסו לחדר שלי..
"תספר לי מה קרה.."אמרתי בקול רך..
"אוקיי..
תראי ,נכון חזרנו מהים..?.."
"כן.."
"אז בדרך לבית שלי יש גן שעשועים..
וראיתי אותה..מתנשקת עם ילד אחר!!..
אין..
זה כל כך שבר אותי..
אהבתי אותה..
נתתי בשבילה הכל והיא בגדה בי.. 😢.."
הוא אמר והדמעות זלגו להן .. לאט לאט.
"בובבי..
אל תבכה..
היא לא שווה אותך ..
ואתה יודע את זה..
אתה יכול להשיג בנות פי אלף יותר טובות ממנה.."
"אבל אני אוהב אותה.."
"אבל היא לא שווה אותך , אתה ילד מדהים .. אתה לא צריך
אנשים שיפגעו בך .. "
"תודה ענקית בובבי.."הוא אמר , חיבק אותי ונתן לי נשיקה בלחי , ופעם הראשונה
מאז שהוא בא אליי!?גם חייך..
"תגידיי .. אני יכול להשאר לישוון אצללך!?.."
"רוצצה? 😊.."
"כןן אני צצ'הה.."הוא אמר בקול תיננוקי וחייך חיוך קטטן.
"בטטח שאתה יכוול.."
"ייש!.."הוא אמר וחייך אליי.
שמתי לו מזרון על המיטה והבאתי לו שמיכה וכריית ..
כל אחד נכנס ללמייטה שללו ..
"מוורררי?.."
"ככן מורוש?=].."עניתי לו..
"רק רציתי להגיד לך שוב תודה..על הכל..
אין לך מושג כמה אני שמח שיש לי אותך
בובי.."
"אין בעד מה יפה שלי..בשבילך הכל.."
הוא נתן לי נשיקה בלללחי=]..נרדמנו..
=-=
בבוקר קמתי לפנני מור..ציחצחתי שיניים ושטפתי פננים..
"שמממןןן!!!!!!!1..קקקקום.."אמרתי והעפתי עליו כרית..
"אווץ'..נו מאמיי..תני לישששון.."
"שום לישון..12 בצהריים אלללה כל היום לפננו אח שלייי.."
הוא צחק וקם , ציחצח שיניים ושטף פנים וחזר לחדר..
"בובבבייי בבוקרר טובב!.."הוא אמר וקפץ עליי..
נפלנו שנינו על המיטה שלי..
קרובים..
אפילו קרובים מדי..
זזתי קצת . .לא התנשקנו , למרות שזה היה נראה כל כך קרוב..
הוא פשוט חיבק אותי וחייך.
אחרי כמה דקות הלכנו ללללללל...הכין אארוחת בווקר=]
בתיאבבבבבון..!
איזה יפפה ((:
תמשיכי מאמי
אוהבת אותך
תודה רבה יפתי , אוהבת המון!:]]
מאמי זה פשוט יפההה!!!
אני חייבת המשךך חחח!!😊😊
תודה יפה שליי!! 😊
שמחה שאהבת!
המשך יהיה מחר..!