פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

+*^הרביעיה שלנו^*+

✍️ קיפיי 📅 03/07/2006 16:54 👁️ 4,049 צפיות 💬 198 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 12 מתוך 14
שאלווווווווווםם..
אני קוראת חדשה שלך(:
אהבתי כ"כ את הסיפור שלךך
ומחכה להמשךךך ארווווווךךך...

אז..
מתי שיהיה לך מצב רוח תמשיכי...
אני מחכה בקוצר רוח..!!!חח=]

-יסווו-
תודה ענקית בובי (:
ממש שמחה שאהבת!
המשך שיהיה קצת יותר רגוע
שאני אוכל לשבת בשקט ולכתוב כמו בן אדם
אני אפצה , מבטיחה

יוווום שקט ולילה רגוע ;]]
אוהבת

=-=הילי=-=
מאמי השלמתי 2 פרקים מדהימים...
פשוט מושלמיםם
אין על הכתיבה שלך..
ובאמת שאני מבינה אותך כי גמלי אין ממש חשק לכתוב..
אממ מחכה להמשךךך
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

רותמי =]]

נ.ב- שמתי המשך בסיפור שלי.. כנסי אם בא לך מותק!
מאמי שלי אני מחכה להמשך😊
רותמקקי .. תודה רבה יפתי .. אני אוהבת אותך ,והכתיבה שלך נדירה!! 😊
אני מחר אשלים את כל הסיפורים , ואני אגיב לך , מבטיחה!

יעלי תודה מותק

המשך אולי מחר :]
הממממממממממממשך%$#@ :]
מהמםםם
לאללה :]]

המשךך
דחוףףף
בננות!
המשך יהיה כנראה בערב יפות שלי , אם יהיה רגוע!

אוהבת ומצטערת על הייבוש!
אני חתכתי סלט .. ומור הכין חביתות .. ערכנו את השולחן ,שמנו צלחות וסכ'ום .. וישבנו לאכול..

"בתיאבון מאמי.."מור אמר וחייך אליי..
"גם לך מותק" :] אמרתי בחיוך..

סיימנו לאכול .. היה טעים מאוד.. פינינו את הכל לכיור ונכנסו לחדר שלי..

"מורי.."מור אמר לי..
"כן מותק? :]"
"רק רציתי להגיד לך ..
תודה על הכל..
את בן אדם מדהים ..
לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך.."

"אין על מה מותק .. הכל כדי שתהיה מאושר ;]..."
"יפתי אני זז.. 😢
אני צריך לשמור על אחותי הקטנה..
אני אדבר איתך באיסיקיו.."

"אוקיי בובי.."

הוא נתן לי נשיקה ארוכה בלחי וחיבק אותי..

"מת עליך מדהימה שלי ותודה על הכל.."
"גם אני עליך..ובכיפפ..!"חייכתי אליו והוא יצא וסגר אחריו את הדלת..

"אאאאח איזה מושלם ;].." חשבתי לעצמי וחייכתי..
פתחתי את האיסיקיו..

שיר שלחה לי הודעה..

"את נעלמת לי יא מגעילה. 😢.."
"סוריי.. ;]
הייתי עם מורי נסיכה שלי , אבל עכשיו אני כולי שלך (: .. "

"מוררי!?..
מישהו מוכן להסביר לי מה הולך כאן!?!?!.." היא כתבה בהיסטריה החמודה שלה (:

"חברה שלו בגדה בו ..
והוא בא אליי ובכה לי פה..
והיה מאוחר אז הוא נשאר לישון.."

"ובאמת ישנתם?!.."היא שאלה ושמה את הסמיילי הקורץ.. 😉
"אלא מה?!..."

דיברתי איתה עוד קצת ועם כל הבנות וסיכמנו שעוד שעתיים כולנו יוצאות ל..לים , המקום האהוב עלינו! :]

=-=




כעבור שעתיים.......


"אני מוכנה בובי!"שיר הודיעה לי אחרי שהיא סיימה להתלבש..
"כוסית שלי!"אמרתי ושרקתי לה..
"גם לך לא חסר.."

שיר לבשה בגד ים חום של בילבונג ומעליו מכנסון צהוב בננה שכתוב עליו בילבונג בחום .... ואני לבשתי בגד ים ורוד בייבי של בילבונג ומעליו מכנסון שחור שכתוב עליו בורוד בייבי בילבונג...

הבנות באו כעבור כמה דקות.. קישקשנו קצת והזמנו מונית לים..

"לאן היפיופות רוצות?"הנהג אמר וציחקק.. הוא היה צעיר..וחתיך 😊 ...
"לים.."ענינו כולנו יחד..
צחקנו.

כעבור כמה דקות הגענו לים..
הבנות יצאו ושילמתי לנהג..

"רק שתדעי..שמכל הרביעיה שלכן .. את הכי יפה"הוא אמר וקרץ לי.
"תודה מותק.."אמרתי וחייכתי..
יצאתי מהמונית וסגרתי את הדלת ;]...

נכנסו לטיילת..התחלנו ללכת עד שרון עצרה והסתכלה מהופנטת..
הסתכלנו לכיוון שהיא הסתכלה עליו וראינו.......................

4 בנים מדהימים...........


"וואי רוני , איזה יפים הם!"אורטל אמרה ישר..
"בובות , לשלושתכן יש חבר .. ככה שמה שנשאר לי ..זה רק לבחור לי אחד .. ואתן יכולות להמשיך להסתכל.."אמרתי וצחקתי..
"חחחח שוש מורי..ששש.."רון אמרה וחייכה אליי..

נתתי לה כאפה קטנה..

הבנים הלכו לעברנו.......

"איך קוראים לבנות היפות?"
"לא קוראים לי כפרה,אני באה לבד!"רון אמרה בקול הערסי שלה..
"הופה , יש לנו פה ערסית (: ..
זה בסדר , אני אוהב כאלה!"אמר אחד מהם,עם שיער חום ועיינים כחולות..

"אני יונתן.."הוא אמר ונתן לרון נשיקה בלחי..
הבנים הציגו את עצמם.. והבנות הלכו איתן..
הלכתי איתן. . אבל הרגשתי מנותקת ..
אחד מהבנים ניסה להתחיל איתי .. אבל לא התייחסתי אליו..

"מה יש לך!? 😊.."שיר לקחה אותי הצידה..
"כלום"
"מורי..
את רוצה את מור..
תודי כבר.."

"נו אז..אז אני רוצה..לא הכל אפשר להשיג בחיים.."

"אבל הוא כן יכול להיות שלך ,טיפשה..."
"למה נראה לך?"

"כי זה ככה..
בואי..
אני ישן אצלך ונראה מה אפשר לעשות.."


הבנות נשארו עם הבנים ואני ושיר לקחנו מונית אליי הבייתה.........
מדהיייים המשךךךך
תודה יפתי.
נייס מאמי תמשיכייייי
המשךךךךךך
יאאאאאאאאאא איזה מוווווווושלםםם
קראתי עכשיו את הכללללל
הסיפוררררר מ-ד-ה-י-ם
המשך בוביי=]]

אוהבת
טלטל=]]
מהממםם
תמשיכי מאמי..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך