מה עם ההמשך?
מאמי את נוטשתתת לגמרייי
לא פיה.
חח
אוהבת אותך המוןןןןןןן
רותמי שלך =]]
יייאאאאאאאאאההההההההההההההההההההה כמה געגעתייייי לסיפורייםם שלךךךך יפאשליייייי(:
מי אוהבת אותךך אה אה מיי?? חח
איזה סיפורר יפהה קראתיי ה-כ-ל!!
אהבתיי בטירוףף שלייי ושלךך חחח
יאללה המשךך כפרוניי
מאמי מה עם המשך?!
סיפור מהמםםם רצחח!!!
אופפ למה את לא פהה??? למה את לא עושה המשך? 😢 😢 אני עצוביייי אני רוצה המשךך
הילוששששש..!?
קופהההההההההההה שלי..!?!?!?!?
יאווו כמה זמן לא קראתי סיפורים שלךךך..!
את יודעת שאני מתה על הכתיבה שלךךך
למה הפסקת?! ב-ו-ש-ה..!!!!
התגעגעתי! לילוש =]
נננוווווווווווו מתיי המשךךךךךךךךךךךך אופפפפ אני רוצה המשךךך 😢
איפה נעלמת לנוו אה 😊 תחזריי מיד ועשי המשךךך
יאאאא כ"כ יפהההה
תמשיכי מאמיייי
לאב יו
-דניאל-
אופפפ נננונונונונוננונוננוננונוננונונוווווווו נטשתתת
עד שהתחלתי לקרוא ת'סיפור בהתלהבות את לא ממשיךך אווופפפ