יואוווו איזוו זונננה חברה שלו!!
מסכןן מור.. 😢
אבללללל
הם נפרדו חעחע
ועכשיו מור ומור יהיו ביחד כן כן כן=]
תמשיכי בובה שלי
אוהבת אותךך
מוואהה
חחחחחח אהובתי=]
אני אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם =]
😊
זה רק בשבילך הפרידה הזו חעחעחעחעע
מתה עלייך
המשך יהיה מאוחר יותר בנוות ,אין לי מצב רוח בגלל הקטיושות 😢
אוהבת המוןהמהוהווהןהן
הילי.
המשך יהיה מחר
עבר עליי יום לא קל
מקווה שתבינו
ההמשך יפורסם בערב , אחרי העבודה.
אוהבת את כולכן ,
ותודה על התגובות המדהימות וההבנה.
גלייייייייייייייייי שלי תודה יפה שלי אוהבת אותך 😁
~המשך מחחחר.~
תודה יפתי..
המשך אחה"צ .. הייתה פה אזעקת שווא היום וקמתי ב6..
קראתי ה-כ-ו-ל
מהתחלה.
זה אחד הסיפורים הכי יפים בארץ (:
תמשייייייייייכי בובה.
כבר אמרתי כמה אני חולההההההההההה על הסיפורים שלך?!
חח חולה עלייך מאמי
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת =]
ברבי (:- יווו תודה יפתי שמחה שמחה שמחה שאהבת [:
לאב יוו[:
אודליוש - תודה יפתייי[: חח אוהבת אותך מלא [:
יפיופותת המשך בסיפור הזה יהיה מחר (מקווה בעזרת השם)....אם יהיה רגוע
שמתי המשכים ב2 האחרים שלי ,אוהבת!
בנות בזמן האחרון ממש אין לי חשק לכתוב המשך
לא יודעת למה אפילו..
אולי בגלל המצב הקשה פה..
אני אכתוב מתי שיהיה לי קצת יותר חשק.
מקווה שתבינו..
😢