הלללו הלווו למה הסיפורר שלי כמעט בעמוד 2..... להתחיל לתקתק תגובוווות =]
יעל. .שמחה שאהבת ממי..
P:
-המשך שאני יחזור מהעבודה .. עוד איזה שעה ככה אפילוו פחות-
מהמממםם
מדהייםם מושלםםםם
פשוט מקסיםםם
מחכה להמשך מאמייי
חולה עליייךךך
רותמי שלךךךךךךךךךךךך
מממהההממםםם.!!!..=]]]
המשך...
עכשיו סיימתי לקרוא הככככל הככל (:
מ ה מ ם !!!!!11..
תמשיכי ...
מתי יהיה המשךךך?? :/
-שירן-
יייייו
כמה תגובותתת
תודה מ ד ה י מו ת שללללללי (:
אוהבת הכי הכיי בעולם
-מתחילה לכתתתתוב(:-
הלכתי לארון לבחור בגדים ..
הוצאתי גינס של גריפ .. עם טופ בצבע צהוב בננה..והבאפלו השחורות שלי=]
שמתי קו דק של עיפרון שחור בעיניים .. וליפגלוס שקוף ..
שמתי בושם ודיאודורנט והייתי?! מוככככנה!=]
=-=
פלא..
הצילצול שלי נשמע..
עניתי במהירות.. על הצג היה כתוב מורי=]
"מוררררוווש .. אני למטה עם האוטטו .. תרדי=].."
"אני באה ביי מאמי"
"ביי מותק.."
נעלתי את הבית במפתח ,בדקתי שהוא נעול וירדתי למטה..
מור היה שם ..
נכנסתי לאוטו .. נתתי לו נשיקה בלחי=]
"אז מה שלומך בוובי ?.."
"אני בסדרר אחי .. מה איתך?"
"חחעחעחע התלהבת מהאחי .. אה אחי!?"הוא אמר וצחק..
"חעחעחעח רציני.."אמרתי וחייכתי..
"אני שם מוזייקה=].."
"בכייף..!.."
מור הדליק את המערכת .. גלגלצ ..
השיר התחיל להתנגן ..
הראל סקעת -משהו ממני..
משהו ממני
ילך איתך
לכל מקום
אליו תלכי.
וכמו ענן כבד
הוא יבכה איתך
גם כשאת,
כבר תחייכי.
בלילות שחורים, קרים
הוא יזכיר אותי
כשאת תהיי
כבר רחוקה.
וגם אם תסרבי
הוא ישלח בשמי,
חיוך, סליחה ונשיקה.
- אם את מרגישה,
אהבה היא לא חולשה.
למה שתקחי רק משהו ממני?
אני בך אשאר,
עקשן לא מוותר.
קחי כבר את כולי.
ההבעה שלי השתנתה .. השיר הזה תמיד עושה אותי עצובה
ומזכיר לי דברים..
"מה קרה בובי?"מור שאל אותי שראה שההבעה שלי התחלפה..
"סתם . .השיר הזה עושה לי עצוב.."אמרתי וחייכתי חיוך קטטן ..
"היום את לא עצובה..
את איתי .. ואני לא רוצה שתהיי עצובה.."הוא אמר וחיבק אותי ביד אחת ,בשניה הוא החזיק את ההגה..
"תודה מווורייי.."
"אין על מה אחחחי.."
"חעחעחע די עם האאחחי!..חרשנננו.."
"תכלסס.."
צחקנו ..
כעבור כמה דקות הגענו לקנייון ..
עלינו לקומה של הקולנוע .. קנינו שני כרטיסים=]..
נכנסו לסרט..
הפרסומות התחילו .. כמה פרסומות..איזה עצביים..=[
הסרט התחיל ..
נכנסו לסרט שודדי הקאריביים שתיים .. עם ג'וני דפ ואורלנדו בלוום=]
איזה חתיכים..אמא!
"מממורי..מי יותר יפה?
אני או הוא?..."הוא קרץ לי והצביע על גוני דף..
"ננה..
ברור..
ברור ש..
הוא!.."
"יייייו..איזה כלבה=[.." הוא אמר ונתן לי כאפה קטטנה..
"סתם מאמי..אתה הכי יפה שיש=].."
"מי שמדברת..יא כוסייית!.."
"חיחי.."אמרתי וציחקקתי..
=-=
הסרט נגמר..
מור הוריד אותי בבית..
"תודה ממווריי!..
היה ללי כייף .. "
"גם ללי בובבי..מאאוד.."הוא אמר ונתן לי נשיקה בללחי..
"לילה טוב.."
"גם לך מותק..גם לך.."
אמרתי ונכנסתי הבייתה..
שמתי פיגמה ונכנסתי לישון.. לילה טוב=]
ואווווווווווווווווווווווווווווו חחחח רצתתתתתתת
אמא לא שמתי לב אפילו שזה התחיל כבר נגמר..
אבל פרק מהמם מאמי חח והסרט עדיין לא יצא לקולנוע לא? חחחחחחחח
חפיף תמשיכי וביייייייי
מהממםם
מדהיםם מושלםםם
פשוט מקסים..
אהבתי תפרק מאוד מאוד מאוד..
מחכה להמשך מאמי..
אוהבת אותך המוןן רותמי שלך =]]
מוווווושלמי
תמשיכי בובה שלי
מוואה עננקיתת :]