יעלי חחחחח תכלס..
הייייי יש כולה 2 מור
תודה יפה שלי
אודלי&ענבר שמחה שאהבתן מתה עליככן 😊
המשך בערב..אני בעבודה 😊
ווואאאאוו.. סיפור מהממם.!!..
מחכה לערב...
חחח 2 זה יותר מדי גם חחח סתםם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוהבת אותך סתוומיי (;
מאמי מהמםם (:
המשכי דחופפפי [=
תודה יפות שלי .. אוהבת
המשך מחר (:
QUOTE (קיפיי @ 09/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוהבת אותך סתוומיי (;
😁 😁
חח מואה
המשך יהיה היום שאני יחזור הבייתה ,תודה על התגובות יפות שלי ,אוהבת
מאוחר יותר. . . אני עדיין בעבוודה. :/
QUOTE (קיפיי @ 08/07/2006) רותמי אני אוהבת אותך
מתחילה לכתוב המשך , אל תצפו להמשך יותר מדי יפה , סתם כי המצב רוח שלי ממש ממש ברצפה היום ,נשתדל
חחחח מאמי..
ראיתי את זה רק עכשיו..
גמני מאוהבת בךךךךךךךךך
ואממ אם את צריכה משהו אני תמיד פה.. את יודעת!!
ואממ עכשיו להמשך..
מהממםםם
קצר אבל יפה..
מחכה להמשך מאמי..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]