רותמי אני אוהבת אותך
מתחילה לכתוב המשך , אל תצפו להמשך יותר מדי יפה , סתם כי המצב רוח שלי ממש ממש ברצפה היום ,נשתדל
הגעתי הבייתה ,
שילמתי לנהג ויצאתי מהמונית..
סובבתי את המפתח בחור המנעול ..ונכנסתי הבייתה.
ריק.
אין פה אף אחד עדיין..
אבל לא אכפת לי.
אני רוצה שקט.
שקט.
שקט.
שקט..
זה מה שכל כך חסר לי עכשיו , רק להיות קצת עם עצמי..
כעבור חצי שעה , דפיקה בדלת.
שיר עמדה בפתח..
"שירו.."אמרתי לה עם עיינים דומעות ,היא חיבקה אותי חזק חזק..חיבוק
שהייתי כל כך צריכה באותו זמן..
"מה קרה?"היא שאלה אותי..
חייכתי חיוך עצוב ואמרתי לה..
"סתם...יהיה בסדר.."
"אני מכינה לנו שוקו .. ותספרי לי הכל.."
נכנסתי לחדר..
שיר הלכה להכין לנו שוקו..
פתחתי את המחשב והדלקתי את הווינאמפ..
השיר הראשון שהתנגן היה של עברי לידר-שהכל יעבור..
"
כשהכל יעבור ואתה תישאר
הכאב העקשן הזה יתחלף באחר
רגשנות איומה, תישאר נשימה
כשהכל יעבור
כשהכל יעבור אנשים יחייכו
ברחוב הישן הזה שתמיד ישכחו
ויראו השכנים אנשים חדשים
ואולי עוד תחזור כשהכל יעבור
כשהכל יעבור ואתה תתבהר
הכאב העצור הזה שבסוף ישתחרר
תישאר כוונה, נוכחות אחרונה
כשהכל יעבור ואתה תשתכר
עם הכוס הכחולה שלך שבסוף תישבר
אנשים אחרים שרצית להיות
כשניסית לחיות
כשהכל יעבור ואתה תיגמר
ויהיה במקומך רק מישהו אחר
רגשנות מתוקה, הזדמנות אחרונה
לפני שהכל יעבור..."
הקשבתי לשיר ,המילים כל כך נכונות לגביי..
שיר חזרה עם 2 כוסות שוקו , והתחלתי לספר לה......
קצר אבל מדהים !
אני כ"כ אוהבת איך שאת כותבת
אם את צריכה משו אני פה
תכתבי המשך כשתוכלי
מאמוש מחכה להמשךך דחופוששש😊😊 אבל מהרר
אוהבת בר כהן 😊
הסיפור שילי
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...opic=46437&st=0
ספיררי תודה בבוובי אוהבת אותך מקסימהה .. =)
קוקהה-שמחה שאהבת יפה שליי 😊
לאב יוו
המשךך מחר או מאוחר יותתתתר..
מהמממם
למה הוא רצה להכיר אותה ולקח אותה למזח לבדד אם יש לו חברה?!
מוזר..חח
אבל את כותבת מדהים תמשיכי אמאמי
כייי..ככככיי.. הואא רצה להכייר אותתתה.... בלי שאר הבנות😛..לא להיות חבר שלה או משהההו..
נה..הוא חתיך .. מותר לו להיות מוזר יפה שליייייי
אוהבת אותךךךךךךךך ותודה על התגוובהה =)))
"תראי..
מור לקח אותי למזח..
ודיברנו וזה..
והוא אמר לי שאני נראית לו בן אדם מיוחד..
קיצר ,ליטפתי לו את הפנים .. והוא הזיז לי את הידיים ואמר שיש לו חברה..
ועד שהיה מישהו שבאמת מצא חן בעיניי..
סעממק.."
אמרתי ..ודמעות עדיין זולגות..
"בובי..
אל תהיי עצובה..
אני בטוחה שתמצאי מישהו בטעם שלך .. שיאהב אותך .. ולא תהיה לו חברה..
וחוץ מזה..חברה זה לא קיר.."היא קרצה לי וחיבקה אותי..
היא ליטפה לי את השיער..
"חברה זה לא קיר..שיר לוי..נעים להכיר..חחח"
זה היה המשפט שלי ושל שירוש שלי..
חיבקתי אותה ואמרתי לה תודה על הכל..
"יאללה..קומי.."
"לאן?"
"הולכים.."
"לאן משוגעת?!"
"לטיילת"
היא בחרה לי בגדים..
"נו אני מבואסת אני לא באה :\"
"את באה מורי..זה יוציא אותך מהבאסה..יאללה"
התלבשתי ,שטפתי את הפנים והייתי מוכנה..
=-=
~בטיילת~....
"יו מוריי!הנה הווא.."
"מיי?"
"מורר סתומה.."
היא אמרה והצביעה עליו..
הוא קלט אותנו..
"מורי..אנחנו יכולים לדבר?.."
"לא מתאים לי עכשיו מאמי..אני עם שירוש.."אמרתי בקול קצת קשה..
"בבקשה?.."הוא אמר ועשה פרצוף עצוב..
"טוב בוא..שירוש..כבר באה מי אמור.."
"אוקיי בובי אני פה.."
"תגידי .. לאן הלכת היום?"
"הבייתה..?"אמרתי לו , מתחכמת..
"נו חלאס להתחכם ..
למה הלכת ככה?"הוא שאל בקול רך..
"רוצה לדעת למה?"
"כן.."
"כי מצאת חן בעיניי"אמרתי והסתכלתי על הרצפה..
"יו אני מצטער מאמי..
לא רציתי להשלות אותך ככה..
מגיע לך מישהו הרבה יותר טוב ממני.."
"לא נורא..אני יהיה בסדר.."
"אני בטוח.."
התחלתי מתקדמת לעבר שיר שחיכתה לי..
"מוריי!!!"מור צעק לי מאחורה..
"כן?"
"אנחנו יכולים להשאר ידידים?"
"בטח.."אמרתי וחייכתי חיוך ,שחשף טור שיניים לבנות.
זה קצר ,תתמודדו [: שמתי 3 המשכים היום!
אוהבת
קצרררררררררררר
עוד המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףף..
ושיהיה קצת יותר ארוךך 😊
הו תודה לאל .. מישהו נזכר להגיב 😊
מחרררררררר!
ואי כמה מור חחחח
מהמם מאמי תמשיכיי
יאאאאאאאאא מאמי..
איזה יפההה
כבר אמרתי שאני אוהבת ת'סיפורים שלך?!
חח וגם אותך..
מתה עלייך נשמתי
ואווו.... סיפור מעללף.!!!..
המשך..