רונוש_וזהו חח את מציאותית והן לא..תחשבי על זה 😊
והילה תמשכי מאמייייייייי
אודליוש -תודה ענקית ,פשוט אוהבת אותך!
רוני .. את הכי יפה בעולם!הסוף לרגשי נחיתות (:
אוהבת אותך אהובתי ,המון !
חנוש - אוהבת אותך יפה שלי
יעליי- לוב יו (:
- בנות , המשך יהיה או אחרי האלופה או יום שישי ...
אני ערה מ6 בבוקר..והתחלתי לעבוד היום ואני עובדת גם מחר..
אני?!סחוטה..
מקווה שיהיה היום מאוחר יותר
אוהבת!-
QUOTE המשך..?
מה עם ההמשךך????
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]]
בנות אני ממש מצטערת שלא שמתי המשך
אני עובדת ואני חוזרת סחוטה מהעבודה
אני מבטיחה שאני אפצה אותכן ביום שישי (יום שישי אני לא עובדת)
אוהבת אותכן , ותגיבו ..
התעוררתי..השעה הייתה 6 בערב=]
ציחצחתי שיינים והחלפתי בגדים לגינס וגופיית סבא לבנה.
פתחתי את האיסיקיו..כתבתי אווי.
"'קמתי..
בנות ,דברו איתי!אוהבת אותכן נסיכות.."
הבנות שלחו לי הודעה,דיברנו והחלטנו שהולכים לארומה ,ומחר אחרי הצהריים -ל י ם =]
החלפתי את הגופיה לפולו בצבע צהוב בננה מטיאנטי ,נעלתי את הבאפלו השחורות שלי,שמתי בושם ודיאודורנט,והייתי מוכנה=]
לקחתי תיק קטן , עם פלא ומפתחות,נעלתי ויצאתי מהבית..
התחלתי הולכת לעבר ארומה.
=-=
כעבור כמה דקות , הגעתי לארומה..
ראיתי את הבנות יושבות בשולחן צדדי..ישבתי ונתתי לכל אחת מהן חיבוק+נשיקה.
"מה קורה בנות?"שאלתי בחיוך.
"אני בסדר איך את?"שאלה שיר..
"יותר טוב שירוש"אמרתי וחייכתי
"ככה אני אוהבת אותך ,יפה לך לחייך"
"חחח תודה"אמרתי בביישנות
הזמנו כל אחת אייסקפה ,התחלנו לשתות כל אחת את האייסקפה שלה.
דיברנו , צחקנו,ושנמאס לנו חזרנו כל אחת הבייתה.
שמתי פיגמה , ציחצחתי שיניים ונכנסתי למיטה..
=-=
בווקקר (:
עוד יום נווווסף של החופש הגדולל.
ציחצחתי שיניים,הוצאתי שקית שוקו מהמקרר והתחלתי לשתות=]
פתחתי את הטלוויזיה,היה סרט יפה ביס..=]
"סיפור אהבה בלתי נשכח"
ושיין ווסט זה תמיד טוב=]..
הסרט נגמר והזלתי כמה דמעוות=[..
השעה הייתה 1 בצהרריים..
שמתי את הבגד ים השחווור שלללי מבילבונג ,ומעליו גופיית סבא לבנה ומכנסוון בצבע ורוווד והייתי?!מוכככנה!
שמתי בושם ודיאודורננט ,וכפכפים ורודותת.
התקשרתי לשיר.
"הלו"
"שיייררוש"
"היי יפה שללי (: ..."
"מה שלומך!?"
"הכללל טוב=]את מוכנה?"
"כן ואתתת!?"
"כככן.."
"רוצה לבוא אליי וניקח כולנו מונית ממני?=]"
"בכיף"
"אוקיי..אז תבואי=]"
"עוד חצי שעה אצלך.."
"ביי יפתיי....קיייס"
ניתקנו את השיחה=]
ישבתי וחיכיתי לשיר..היא הגיעה.
"שירווש.."אמרתי לה ונתתי נשיקה בלחי=]
"יפה שלי..הבנות עוד מעט באות .. וניקח מונית.."
"אוקיי =] אוהבת אותך.."
"גם אני אותך בבוובבבי..
הוופה!סיפור אהבה בלתי נשכח..שיין ווסט.. =] "
"ככן..בכיתי בסווףף.."
"ככן..זה כזה עצוובבבי=[.."היא אמרה ועשתה פרצוף עצוב..
צחקנו.
הבנות הגיעו , לקחנו מונית ונסענוו לללים.
סורי על הייבוש , המשך הבא יהיה מחר ,מקווה שתאהבו ווווו....אוהבת אותכן!(:
שבת שלווום!
ואגב אני כבר יודעת מה יהיה מחר בפרק 😁....יש למה לחכותת! חחח
איזה רעעות עד שאני שמה המשך אתן לא מגיבבות
😢
תודה יפה שליי אוהבת אותך הכי שבעולםם
כל כךך יפפפה..
תמשיכייי בובה שלי
מוואה עננקיתתת