תודה מושלללמת שלי . .. אני אוהבת אותך הכי שאפשר!
המשך ?!מאאאוחחר יותרר. .
מהמםם
אהבתי..
מחכה להמשך בייב
אוהבת אותך מלאאאא
רותמיי
תודה יפה שלי
אני אוהבת אותך הכי שבעולם בובבי
והמשך יהיה מאוחר יותתר
הילי ! :]
איזה מושלםםםםםםםםםםם
חולה עלייך מאמי
מחכה להמשךךךךךך
אוהבת..
אוהבת אותכן מושלמות 😊
מתחילה לכתוב.
הפרק מוקדש לחנוש הנסיכה שללללי
שאני הכי אוהבת בעולם הזזזה !
הגענו ללללים.
שילמנו לנהג ,וירדנו מהמונית.
שמנו מגבות וישבנו על החול , מרחנו קרם הגנה , משתזפות ונהנות לנו מהשמש.
"נו מה עם רן?"אורטל שאלה את שיר
"מושלם כרגיל .. " שיר צחקה והייתה עם פרצוף מאוהב..
"שיררוש , אני אוהבת אותך נסיככככה. " אמרתי לה וחיבקתי אותה.
"גם אני אותך יפה שלי" היא אמרה והדביקה לי נשיקה בללחי.
כעבור כמה דקות קמנו מהמגבות ונכנסו למים , הורדתי את הגופיה ואת המכנסון ונכנסתי עם כולן.
המים היו כל כך נעימים.
קצת קרירים.
שחינו קצת , ועשינו מלחמת מים . . שנמאס לנו!?יצאנו מהמיים , כל אחת הייתה עטופה במגבת ,התייבשנו ועלינו לטיילת.
=-=
"וואי.
תראו איזה חתיך .. " אורטל אמרה והצביעה לעבר מישהו.
"אורטי .. יש לך חבר יפה שלי (: " מיהרתי להרגיע אותה.
"חבר זה לא קיר נשמה שלי". .. היא אמרה וקרצה לי.
כעבור כמה דקות אורטל כבר הלכה לעבר אותו בן ,היא דיברה איתו כמה דקוות והביאה אותו אליננו .. , כזאת הייתה אורטלל , עושה מה שבראש שלה . . בלי לשים על אף אחד ולהתבייש.
ישבנו על הדשא , הרביעיה שלנו והבן החדש.
"אז מה בנות? איך קוראים לכן?"
בחנתי אותו מלמעלה עד למטה.
הוא היה נראה מדהים.
שיער חום מבולגן , שזווף ,רזה וגבוה , ועיניים!?שלא ראיתי בחיים .. אפורווות.
סיימתי לבחון אותו וחייכתי אליו , הוא החזיר לי חיוך.
"אני אורטל,ואלו מור , שיר ורוון.. " היא חייכה.
"אני מווור."הוא אמר ונתן לכל אחת מאיתנו נשיקה בלחי.
=-=
"מווורררי"מישהו קרא לי ,בזמן ששכבתי על הדשא עם עיינים עצומות , רציתי לחשוב קצת עם עצממממי.
"למה בן אדם לא יכול לחשוב בשקט אף פעם?"אמרתי חצי בצחוק חצי ברצינות ..
"טוווב ,מצטער שאני מפרייעע לך.."
"אהה זה אתה!?סורי מורושש .. חשבתי אחת מהבנות .. "
"ואם זה אני , זה משנה?"הוא אמר בקול שקט..
"משנה בשבילי"אמרתי וחייכתי חיוך מסתורי..
"בואי.."
"לאן?"
"את תראי (:"הוא אמר וחייך אליי חיוך מתווק.
אמרתי לבנות שאני כבר חוזרת , שמתי עליי שוב את הגופיה והמכנסס. . . והלכתי עם מור.
כעבור כמה דקות הגענו למזזזח.
הוא היה שקט , הרעש היחיד שהיה שם הוא של התנפצות הגללים , היה כל כך מרגיע שם. . .
"למה באנו לפה?"שאלתי , בעוד שנינו יושבים אחד ליד השננני על המזזח ..
"כי אני רוצה להכיר אותך"
"למה דווקא אותתתי?"שאלתי , לא מאמינה לו.
"כי את נראית לי בן אדם מיוחחחחד.."
"תודדדה."אמרתי והשפלתי את ראשי.
"היי היי.."הוא הרים את ראשי והחזיק בעדינות בין שתי ידיו ..
"אל תורידי את הראש למטה בחיים .. אין לך על מה ..
את מדהימה .. לפחות חיצונית ..
פנימית אני מאמין שאני כבר אדע בקרוב.."
"תודה מוורררי .. באמת... "
"אין על מה בוובי.. " הוא אמר ונתן לי נשיקה בללחי..
התחלתי להתקרב אלייו ,מלטפת את פניו בעדיינות...
הוא הוריד לי את הידיים בעדינות..
"אני לא יכול , יש לי חברה מאמי"
הפיל פצצה.
ואני קמה .. הולכת , מתרחקת , הוא צועק לי משהו מאחורה אבל אני כבר רחוקה.
עד שכבר מצאתי מישהו שבאמת מוצא חן בעיניי ,דבר שקורה לעיתים ממש רחוקות.
הייתי מאוכזבת.
בשניה אחת נשברתי.
היה לי קשה מדי בין האנשים
אז התחלתי ללכת והגעתי לפרדס
והדמעות שלי נפלו על העלים היבשים
תהית איפה אני ולא באת לחפש
אחרי ששוב נתתי יותר מדי
אני ארגיש את הקליפה הזאת צומחת מעליי
ואיך אני אדקור את כל מי שיתקרב
הלא כבר נשבר לי פעם הלב
רצית לברוח מכל מה שמוכר
בין החולצות הישנות שלך הבחנת בי
ואם קמט החיוך שלי נראה אותו דבר
הרי תוכל למצוא רחוק מה שמצאת כאן איתי
אחרי ששוב נתתי...
ועל כל זה אני אשלם עוד ביוקר
על האגו שלי, על האכזבה
אני אזיז ת'שמיכות כי מחר בבוקר
אני שוב מתעוררת עם עוד שכבה
עדיין קשה לי בין האנשים
לפעמים אני נזכרת כמה זה כואב
איך הדמעות שלי נפלו על העלים היבשים
ואיך קשה לשנוא את מי שאתה אוהב
אחרי ששוב נתתי...
השיר הידהד לו מרחוק , הקשבתי למילים שלו.
כל כך נכון..
"עדיין קשה לי בין האנשים .. לפעמים
אני נזכרת כמה זה כואב.."
דמעות זלגו לי מהעיניים .. התחלתי ללכת בטיילת , לעבר הלא נודע..
רטט בכיס ,פלאפון ..
הוצאתי את הפלאפון.. " 4 הודעות חדשות .. " משיר.
"מורי .. איפה את?
מור חזר אלינו .. ואמר שברחת .. "
"דואגת לך .. איפה את מורי!?"
"אל תלחיצי אותי.."
"טוב אני באה לחפש אותך .. "
שיר.
היחידה שבאמת באמת אוהבת אותי.
כל השאר סתם עושות את עצמן.
אין עליה , היא הנסיכה שלי.
ותמיד הייתה ותמיד תהיה.
היחידה שבאמת דואגת ותומכת בי.
הלכתי לכביש , סימנתי למונית מתקרבת עם היד , נכנסתי למונית ונסעתי הבייתה.
מקווה שתאהבו.
עהעהאההההההה איזה כיףףף לי
שהפרקק מוווקדש לי.. =] חיחי
טנקסס יאפה שלי..
פפפרקק עצוווב.. בע למהה יש לו חברה..!? 😢
😢
תמשיכיי נסיכה
אוהבת ממלא
מוואהה
😢
יפה שלייי
אכן פרק עצובבבי
אבל בקרוב יהיה שמחח 😊
אוהבת אותך הכי שבעולםםםם!!
~המששששך מחר בערב..~
פרק עצוב אבל מדהים !
תמשיכי מאמי
תודה יפה שלליי ושמחה שאהבתת!..
וואייי איזה מדהייייםםם....!!!
תמשיכייי דחווףףףףףףף
תודה יפה שליי המשך הבא יהיה מאוחר יותררר
יש לי פתאום חשששק@@ 😊....
מהמממםםם
ממש ממש ממש יפההה
אהבתי את זה בטירוףףףףףףף
איזה חמור המור הזההההההה
מחכה להמשך מאמיי
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]