גם אני אותך נשמה שלי
בעזרת ה' אני ימצאא בקרוב..
בעזרתת השם ישתבחחחח שמו 😁
חח סתם יפה שלי - אני בב-ט-ו-חה במיליון אחוז שתמצאי בקרוב ,חותמת לך!!!
אוףףףף...
איזה מבאסת..
למה מחר?
מהמהםםם
תמשיכי מאמי..
**את יכולה לעשות כתב יותר כהה?
ליטלווש
כי שמתי היום שניים...:>
ובכיף , פרק הבא יהיה בכתב כהה יותר
אוהבתתתת
עוווווווד סיפור של המווכשררת ששליי
2 פרקים ממש יפים
תמשיכיי בובה
מוואה עננקית
אהבתי יפה שלי (:
המשך בווובה [=
QUOTE (ליטלטולל @ 03/07/2006)
**את יכולה לעשות כתב יותר כהה?
בדיוק מה שרציתי לכתוב חיחי..
התחלה יפה מאמי תמשיכי
חנננוש תודה מושלמת שליי אני אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם הזההה....תודה על התגובה ושמחה שאהבת נסיכה=]
תותתיי תודה יפה שלי=]
אוהבת אותך ושמחה שאהבבת!..
יעללי-אין בעיה=]
המשך הבא מחר או היום מאוחר יותר=]
תודה ענקית=]
~~בנות .. יהיה המשך מחר אחרי הצהריייםם או בערבב או יום רביעי .... אני ממש ישתדלל .. פשוט אני יוצאת מוקדם ..
אוהבת אתכן ותגיבו יא שמנותתת 😁..~~
יאאא עוד סיפור שלך..
אני מאושרת
אני?!
יקרא ת'סיפור
מחכה להמשךך
אוהבת..
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא החיים שלי רשמה עוד סיפוררררררררררררר!!
חיים שלי מעלףףףףףףףף כמוךךךךךךךךך מושלמת שילי!!
אמא'לה אוהבת מאלה מאלה ולמה תמיד הבנות בסיפורים כוסיות😢 זה גורם להרגשה שאנחנו(אני לפחות)מכוערת לעומתםםםםםםםםםםםםם חחחחחחחחחחח.. זה מעליב... (לא שחסר לי יופי בלי עין ערה 555 אבל בכול זאת כול אחת פה בלונדינית😛)
חחחח אוהבת בובה יאפה שלייייייייי
תתמשיכיי כשתוכלי בובית
מווואהה