פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

+*^הרביעיה שלנו^*+

✍️ קיפיי 📅 03/07/2006 16:54 👁️ 4,056 צפיות 💬 198 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 14
יפהה המשךךך
מהמםםםםם 😉
+)+מתחילה לכתובבב+*+

וסורי על הייבוש.. אוהבת 😊
רותמיייייייייי
רק עכשיו ראיתי ההודעה :\
תודה ענקית יפה שלייייי
אוהבת אותך הכי שבעולםםם
ואני חושבת שרק אני יכולה לעזור לעצמי :\ מממ
יהיה בסדר .. נכון? 😊

מ ת ה ע ל י ך אהובתיי =)))
מחכה להמשךךךךך

-שירן-
חזרתי לשירוש שלי

סיפרתי לה מה היה עם מור..

"שירווו..
אמרתי לו שהוא מצא חן בעיניי..
והוא אמר שהוא מצטער .. ושהוא לא רצה לגרום לי לאשליות וזה
והוא רצה שנשאר ידידים.."אמרתי וחייכתי

"רק בגלל החיוך היפה שלך היה שווה לבוא לפה..
וואי..איזה ילד נדיר..
אמן שתהיו ביחד פעם.."

"מהפה שלך לאלוהים..שיררוש אני אוהבת אותך נסיכה שללי .. תודה על הכל.."

"אין על מה נסיכה שלי..בשבילך הכל .. אני ואת זה לנצח 😛.."היא אמרה והוציאה לי לשון..
"חחחח אשתי"אמרתי וקרצתי לה

=-=
הגענו הבייתה..
שיר ישנה אצללי.

נכנסתי להתקלח ,התלבשתי ושיר נכנסה להתקלח אחריי (:

הדלקתי את האיסיקקקקיו=]
"אאאו .. אוו .. "נשמעה הודעת מערכת .. הרמקול היה על פולל וולייום .. קפצתי.. 😊
(שונאת שזה קורה)...

כינוי : מווור ((: ..

"היי..מי זה?"שלחתי למור הודעה..
"מורי זה מור=]חח
מהים.."

"מווווררררי=]
מה קורה יפה?"

"הכל טוב יפה שלי=]
מה שלומך?"

"הכל מצוין=].."

"תגידי .. "
מור שלח לי והמשיך לתקתק..



"רוצה מחר לעשות משהו רק אני ואת?=]"
"בכיף מאמי שלי..מה בא לך לעשות?"
"בא לי סרררט.."
"אז נללך לסררט.."
"חח איזה בא לך מותק?"
"נראה כבר מחר מה יש (:
הכל חוץ ממפחיד.."

"חחח מפחיד הכי כיף..אני ישמור עליך.."הוא כתב ושלח לי את הסמיילי של הנשיקה..
"חחח מתה עליך ממי"
"גם אני עליך 😊.."


כתבתי אווואי

"פה..שירוש אשתי ישנה אצלי 😁..
מורררררי מתה עליך מאמי.."

אישרתי את האווי .. נפרדתי ממור וכיביתי את המחשב..

=-=
שיר יצאה מהמקלחת..

"בובבבבי .. אני רעעעבה.."היא אמרה והצביעה על הבטן..
"חחח שמיינה שליי.. בואי .. נכין משהו טעימי לאכול.."
"בא לי טוווסט=].."
"גם ללי=].."

התחלנו להכין טוסטים .. שמנו אותם בטוסטר והכנו סללט=]

כעבוור כמה דקות האוכל היה מווכן.
ערכנו את השולחן וישבנו לאכול=]

בתיאבון לנוו..=] חח




..
סיימנו לאכול ופינינו את הצלחות..
אמא ,אבא ועומר חזרו הבייתה=]
אמרנו להם שלום ופרשנו חזרה לחדר..



היינו סחוטות מעייפות אחרי יום כיפי ביותר .. ונכנסו לישון=]



**בבוקר..**

"נסיככככככה=].."שיר אמרה וקפצה עליי..
"נו יא מניאקקית .. תני ללישוון =] .. " אמרתי והתהפכתי לצד השנני ..
שיר זרקה עליי כריית ..

קמתי .. שטפתי פנים .. וציחצחתי שינניים=]

"בא לי לאכוווולל.. "אמרתי והצבעתי על הבטטן ..
"גגגם לי.. רוצה שוקקקו?"
"בכככיף ..
עם עוגת שוקולד?=].."

"מתאים רצח.."

הוצאנו 2 שקיות שוקו ו2 פרוסות עוגה .. וישבנו לאכול=]

סיימנו..פינינו את הצלחות .. שיר נפרדה ממני והלכה=]
לקחתי את הפלאפון שלי והתקשרתי לאורטל ..

"אורטטטי.."
"זו מור.."
"כן אני רושמת ..
497397538793.."

"תודה יפה שלי..אוהבת אותך.."

"כן כן בטח שנדבר.."

"ביי בובי.."

ניתקתי את השיחה וחייגתי למור..


"היי חתתיך.."
"היי כוסססית.."
"מה קורה בובי?"
"הכל טוב כפפרה..מה איתך?"
"אל תגיד כפררה..מילה מגעעילה=].."
"חח טוב=] ..
מתי הולכים לסרט מאמי?"


"אממ .. רוצה עוד שעה ככה?.."
"ייס=].."
"אוקיי.. אז נראה אותך.. ביי בובי.."
"ביי אחיי.."
"מה זה אחייייי ....."
"ססתם.."הוא אמר וצחק..
"טוב ביי אחי!!.."
אממרתי וניתקתי..
חייכתי ללעצמי..איזה חמוד הוא=]

הלכתי לארון לבחור בגדים ..
הוצאתי גינס של גריפ .. עם טופ בצבע צהוב בננה..והבאפלו השחורות שלי=]
שמתי קו דק של עיפרון שחור בעיניים .. וליפגלוס שקוף ..
שמתי בושם ודיאודורנט והייתי?! מוככככנה!=]



מקווה שתאהבוו .. השקעתתי.
ותגיבו!

בטח שאוהבים [= 😊
מהמם מתוקה שללי
המשךךךך (:
תודה אהובה (:

נווווווו!?
איפה כל אלה שרצו המשך!? . .
נפגעתי. .. ..😢
איזהה חמוד הואאאאא... :]
מחכה להמשךךךך
-שירן-
תודה בבובי ((:

אם אתן קוראות -תגיבבבבו.
):
איזה פרק יפה ((:
אוהבת אותך [;
המשךך
תודה יפה שליי
אוהבת אותך המוניים המוניים

😊
מוווווווושלם..
חחח גם אני לא
אוהבת את המילה כפרה..
חח
תמשיכיי מאמי
אווהבת אותך מלא
מוואה ענקית
יאא איזה יפההההההההההההההההההההההה
מחכה להמשךך
אוהבת..
חחח גם אני לא מתה עליה..
תודה בובי
שמחה שאהבת
אוהבת אותך מלאמלאמלאמלאלאלאמלאמלאלאאלמלא
מואה עננקקקית ((:

אודללליוש -
שמחה שאהבת יפפפתי (:
אוההההבת!


המשך מחר.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך