+)+מתחילה לכתובבב+*+
וסורי על הייבוש.. אוהבת 😊
רותמיייייייייי
רק עכשיו ראיתי ההודעה :\
תודה ענקית יפה שלייייי
אוהבת אותך הכי שבעולםםם
ואני חושבת שרק אני יכולה לעזור לעצמי :\ מממ
יהיה בסדר .. נכון? 😊
מ ת ה ע ל י ך אהובתיי =)))
חזרתי לשירוש שלי
סיפרתי לה מה היה עם מור..
"שירווו..
אמרתי לו שהוא מצא חן בעיניי..
והוא אמר שהוא מצטער .. ושהוא לא רצה לגרום לי לאשליות וזה
והוא רצה שנשאר ידידים.."אמרתי וחייכתי
"רק בגלל החיוך היפה שלך היה שווה לבוא לפה..
וואי..איזה ילד נדיר..
אמן שתהיו ביחד פעם.."
"מהפה שלך לאלוהים..שיררוש אני אוהבת אותך נסיכה שללי .. תודה על הכל.."
"אין על מה נסיכה שלי..בשבילך הכל .. אני ואת זה לנצח 😛.."היא אמרה והוציאה לי לשון..
"חחחח אשתי"אמרתי וקרצתי לה
=-=
הגענו הבייתה..
שיר ישנה אצללי.
נכנסתי להתקלח ,התלבשתי ושיר נכנסה להתקלח אחריי (:
הדלקתי את האיסיקקקקיו=]
"אאאו .. אוו .. "נשמעה הודעת מערכת .. הרמקול היה על פולל וולייום .. קפצתי.. 😊
(שונאת שזה קורה)...
כינוי : מווור ((: ..
"היי..מי זה?"שלחתי למור הודעה..
"מורי זה מור=]חח
מהים.."
"מווווררררי=]
מה קורה יפה?"
"הכל טוב יפה שלי=]
מה שלומך?"
"הכל מצוין=].."
"תגידי .. "
מור שלח לי והמשיך לתקתק..
"רוצה מחר לעשות משהו רק אני ואת?=]"
"בכיף מאמי שלי..מה בא לך לעשות?"
"בא לי סרררט.."
"אז נללך לסררט.."
"חח איזה בא לך מותק?"
"נראה כבר מחר מה יש (:
הכל חוץ ממפחיד.."
"חחח מפחיד הכי כיף..אני ישמור עליך.."הוא כתב ושלח לי את הסמיילי של הנשיקה..
"חחח מתה עליך ממי"
"גם אני עליך 😊.."
כתבתי אווואי
"פה..שירוש אשתי ישנה אצלי 😁..
מורררררי מתה עליך מאמי.."
אישרתי את האווי .. נפרדתי ממור וכיביתי את המחשב..
=-=
שיר יצאה מהמקלחת..
"בובבבבי .. אני רעעעבה.."היא אמרה והצביעה על הבטן..
"חחח שמיינה שליי.. בואי .. נכין משהו טעימי לאכול.."
"בא לי טוווסט=].."
"גם ללי=].."
התחלנו להכין טוסטים .. שמנו אותם בטוסטר והכנו סללט=]
כעבוור כמה דקות האוכל היה מווכן.
ערכנו את השולחן וישבנו לאכול=]
בתיאבון לנוו..=] חח
..
סיימנו לאכול ופינינו את הצלחות..
אמא ,אבא ועומר חזרו הבייתה=]
אמרנו להם שלום ופרשנו חזרה לחדר..
היינו סחוטות מעייפות אחרי יום כיפי ביותר .. ונכנסו לישון=]
**בבוקר..**
"נסיככככככה=].."שיר אמרה וקפצה עליי..
"נו יא מניאקקית .. תני ללישוון =] .. " אמרתי והתהפכתי לצד השנני ..
שיר זרקה עליי כריית ..
קמתי .. שטפתי פנים .. וציחצחתי שינניים=]
"בא לי לאכוווולל.. "אמרתי והצבעתי על הבטטן ..
"גגגם לי.. רוצה שוקקקו?"
"בכככיף ..
עם עוגת שוקולד?=].."
"מתאים רצח.."
הוצאנו 2 שקיות שוקו ו2 פרוסות עוגה .. וישבנו לאכול=]
סיימנו..פינינו את הצלחות .. שיר נפרדה ממני והלכה=]
לקחתי את הפלאפון שלי והתקשרתי לאורטל ..
"אורטטטי.."
"זו מור.."
"כן אני רושמת ..
497397538793.."
"תודה יפה שלי..אוהבת אותך.."
"כן כן בטח שנדבר.."
"ביי בובי.."
ניתקתי את השיחה וחייגתי למור..
"היי חתתיך.."
"היי כוסססית.."
"מה קורה בובי?"
"הכל טוב כפפרה..מה איתך?"
"אל תגיד כפררה..מילה מגעעילה=].."
"חח טוב=] ..
מתי הולכים לסרט מאמי?"
"אממ .. רוצה עוד שעה ככה?.."
"ייס=].."
"אוקיי.. אז נראה אותך.. ביי בובי.."
"ביי אחיי.."
"מה זה אחייייי ....."
"ססתם.."הוא אמר וצחק..
"טוב ביי אחי!!.."
אממרתי וניתקתי..
חייכתי ללעצמי..איזה חמוד הוא=]
הלכתי לארון לבחור בגדים ..
הוצאתי גינס של גריפ .. עם טופ בצבע צהוב בננה..והבאפלו השחורות שלי=]
שמתי קו דק של עיפרון שחור בעיניים .. וליפגלוס שקוף ..
שמתי בושם ודיאודורנט והייתי?! מוככככנה!=]
מקווה שתאהבוו .. השקעתתי.
ותגיבו!
בטח שאוהבים [= 😊
מהמם מתוקה שללי
המשךךךך (:
תודה אהובה (:
נווווווו!?
איפה כל אלה שרצו המשך!? . .
נפגעתי. .. ..😢
איזהה חמוד הואאאאא... :]
מחכה להמשךךךך
-שירן-
תודה בבובי ((:
אם אתן קוראות -תגיבבבבו.
):
איזה פרק יפה ((:
אוהבת אותך [;
המשךך
תודה יפה שליי
אוהבת אותך המוניים המוניים
😊
מוווווווושלם..
חחח גם אני לא
אוהבת את המילה כפרה..
חח
תמשיכיי מאמי
אווהבת אותך מלא
מוואה ענקית
יאא איזה יפההההההההההההההההההההההה
מחכה להמשךך
אוהבת..
חחח גם אני לא מתה עליה..
תודה בובי
שמחה שאהבת
אוהבת אותך מלאמלאמלאמלאלאלאמלאמלאלאאלמלא
מואה עננקקקית ((:
אודללליוש -
שמחה שאהבת יפפפתי (:
אוההההבת!
המשך מחר.