רותמי
אני
אוהבת
אותך
!! #
:]
דברי איתי
והפרק משלם אגב.. רוצה המשך !
3> מוואה
רותמיי שליליליליליל
מושלמתת אחתתתת
שמחה שאהבת תפרק..
ואני[?!] מאוהבתתת בךך יפה שליליליליליייייייייי
המשך? אולי היום..
אני ינסה עכשיו לכתוב ונראה מה יוצא..
אוהבת המוןן
רותמי =]
גמאני...
מחכה להמשך...=]]
מדהיםםםם
אני רוצה המשךךך דחופייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-
מה קורה מאמי?!.1.
למה את לא ממשיכה...?..
מחכה להמשך מהיירר..
ווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווו
כמה תגובותתת
איזה חמודיםםם אתםםםם
סורי אבל איו לי מושג מתי אני יוכל להמשיך
ואני יודעת שיש עכשיו חופש
אבל אצלנו בבצפר זה לא ממש חופשששששש
יש לי להתכונן לפולל בחנים
לעשות עבודה
להתכונן למבחניםם
שיעורי בית..
קיצר מלאא דברים =|
אני ינסה לשים לכם כמה שיותר מהר המשך
אני ממש מצטערת..
מוואאהה
רותמי =]
טוב... תמשיכי כשתוכלי...=\
אני ממש ממש מצטערת שלא שמתי לכן המשך בננות..
סורי =[
אני שמה לכן המשך ממש קצר אולי בערב אני ישים עוד אחד..
אוהב תהמוןןן
מהפרק הקודם:
והוא נשק לי נשיקה מתוקה..
איזה חמודייי הוא..
ככה היה עוד קצת עד שנרדמנו..
=-= פרק 51 =-=
נרדמנו איזה 3 שעות..
חח כבר היה 4 אחר הצהריים..
עומרי עוד ישן ואני לא רציתי להעיר אותו אז הלכתי למחשב..
נכנסתי לאייסי וכתבתי אוואי
~עם אהובייי
לא לחפור!@#~
פתאום קפץ חלון הודעות..
זו הייתה שיר
"עומרי אצלך?"
~דני~
כן.. מה נשמע אהובתי?
~שירוש~
הכ לטוב בובתי מה איתך?
~דני~
מעולה.. בסוף עם עומרי הרופא אמר שזה נראלו כלום אבל שילך לבדיקות בכל זאת
~שירוש~
מעולה
~דני~
=]
~שירוש~
טוב מאמי אני צריכה ללכת.. נדבר כבר..
~דני~
סבבה ביוש מאמי =]
עומרי כבר קם.. הלך לבתו
אני נשארתי בביתי החלטתי שזה היום יום בית..
נשארתי בבית כל היום
עד שכבר נרדמתי
כך עבר לו היום הזה וגם השבוע..
!~ לאחר שבוע ~!
זהו.. היום זה היום שעומרי אמור לקבל את התוצאות של הבדיקות.
אני כל כך בלחץ..
היום עבר לו כך סתם.. עומרי לא התקשר להגיד לי מה קרה עם הבדיקות
אני הייתי כל כך בלחץ.. כל כך חיכיתי לראות מה אמרו לו על זה והוא לא הרים לי טלפון אחד להגיד לי מה קרה עם זה
עד שהחלטתי להתקשר אני
"עומרי?" שאלתי כשהוא ענה לי לפון
"כן..?" שאל
"מה נסגר עם הבדיקות?" שאלתי
"לא. זה הכל בסדר"
"למה לא התקשרת להגיד?" שאלתי
"לא חשבתי על זה.."
"מזה לא חשבתי?" חיכיתי כל היום רק לזה.."
"לא יודע לא עלה לי.." התייחס בקרירות
"טוב מה שאתה רוצה.."
"מה זה מה שאני רוצה?" שאל
"מה שאתה רוצה לא עלה לך לא עלה.." אמרתי
"לא עלה לי.. בדיוק.. טוב דני את סתם מעצבנת אותי עכשיו.. ביי" אמר וניתק לי בפנים
לא הבנתי מאיפה זה בא לו
מה זה הדיבור הזה? היחס הזה?
החלטתי ללכת לדבר איתו פנים מול פנים.
הלכתי לביתו, כולי מחשבות.
מה אני יגיד לו? איך אומר לו? למה הוא מתייחס כך?
עד שהגעתי לפתח ביתו.
דפקתי בדלת חוששת. אמו פתחה לי וסימנה לי שהוא למעלה בחדרו
עליתי למעלה.
פתחתי את דלת חדרו. ומה שראיתי שם היה הדבר הכי מגעיך בעולם
בחיים לא חשבתי שזה יקרה ובטח לא מעומרי!
יוואוווווו מותקתתת תמשיכי דחוףף #$#@#$
מה נכנס בו ג'וקקקקקק ?@!
שיילך לדחוףףף חחח
אוהבתתת המוונייי
איןן עלייךךך
יפיתי 😊
תמיישכיייי ומהרר.#!!..
יאא..
פשוטטטטט
מושלללםםםםםםםםם...
המשך.#!!...