אופההההההה.....
תגיבו לההההההההההההההההההההההההההההההההה 😠
תמשיכי נגיב [:
סתם ככה אין על מה להגיב !
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/09/2006) תמשיכי נגיב [:
סתם ככה אין על מה להגיב !
!!..
😯
מהפרק הקודם:
אני לא יודעת.. יש לי הרגשה מוזרה.." אמרתי
ובאמת בפנים הייתה לי הרגשה מוזרה, מין מועקה כזאת, זה הפחיד אותי..
בחיים לא הרגשתי ככה, לא ידעתי אם זה בגלל משהו שקשור לעומרי,
לזה שהוא אצל הרופא בדיוק ברגעים אלו
או בגלל שמשהו אמור לקרות,
משהו שקשור אליי או אל עומרי, פשוט לא ידעתי מה פשר ההרגשה הזאת,
וזה הפחיד אותי..
=-= פרק 50=-=
מוקדש לכולכןןןןןן בהמון אהבההה
הפחיד אותי לחשוב שזה משהו רע..
שמשהו רע עומד לקרות..
"טוב.. אני עולה לחדר" אמרתי לאחי בעודי עולה במדרגות לכיוון חדרי
עליתי לחדר..
לקחתי את הפלא שלי ושלחתי לעומרי הודעה
~דבר איתי כשאתה חוזר מהרופא~
הוא החזיר לי לאחר כמה דקות
~סבבה מאמי.. אוהב אותך~
החזרתי לו
~גמני אותך~
נשכבתי על המיטה ורק חשבתי..
חשבתי על הכל..
בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי יותר מדיי חושבת, יותר מדיי חוששת, חושבת הרבה לפני שאני עושה
מצד אחד זה טוב כי זה מונע הרבה טעויות אבל מצד שני אני צריכה לדעת לזרום עם הדברים, לא להיות עצורה..
אני מעדיפה להיות אימפולסיבית מאשר איך שאני, לא יודעת למה כל אני חושבת המון, מהרהרת בדברים במעשים.. בהכל..
לפתע נשמעה דפיקה בדלת העירה אותי ממחשבותיי..
"פתווחחחח" צעקתי
אחי נכנס בדלת
"יש לך אורח למטה.." אמר
"מי זה?" שאלתי
"רדי כבר.." אמר וסגר את הדלת אחריו..
ירדתי למטה.. וראיתי את תום.. עומד בסלון..
"מה קורה?" שאלתי בעודו הוא נושק לי בלחי..
"הכל טוב ואיתך?" שאל
"ככה.." אמרתי מופתעת.. לא הבנתי מה הוא עושה אצלי
"מה אתה עושה פה?" שאלתי
"אני יודע שעובר עלייך משהו.. וידעתי שאת לא דברי איתי על זה אלא אם אני יפתח את זה.." אמר
"איך אתה יודע? " שאלתי
"אני יודע הכל.. אבל עזבי איך ולמה.. מה קורה?" שאל
"עזוב.. אתה לא מבין.." אמרתי והרגשתי איך העיניים שלי נהיות לחות ועוד שנייה הדמעות פורצות..
"אני יודע שעוד שנייה זה בא.." אמר
"מה בא?" שאל
"הנה.. הן כבר יורדות.." אמר וניגב לי את הדמעות שהחלו פורצות..
"בוא נעלה למעלה.." אמרתי
עלינו במדרגות.. אני בינתיים ניסיתי לנגב את הדמעות.. עד שהן הפסיקו לרדת
"אז.. מה עובר עלייך?" שאל
"עומרי.. אתה זוכר שהוא התעלף באילת? קיצר זה קרה לו גם בת"א כבר.. והיום הוא הלך לרופא ואני מזה דואגת לו.. אני מפחדת.."
"ממה את מפחדת?"
"שזה יהיה משהו חמור או לא יודעת מה.. לא רוצה לפתוח את הפה.."
"אל תקדימי את המאוחר.. כשידעו מזה תתמודי איתו בינתיים את לא יודעת מה יש לו
אז תנסי לא לחשוב על זה.."
"זהו.. שאני מנסה אבל אני לא יכולה זה כל הזמן בראש שלי.
וגם יש לי תחושה לא טובה.. משהו מפחידדד" אמרתי והדמעות שלי שוב צצו.. הייתי חייבת להתפרק באיזה שהיא דרך.. וזו הייתה הדרך האפשרית באותו רגע..
הוא חיבק אותי אליו
חיבוק חזק, אוהב, מגן, עם המון ביטחון.. אהבתי את זה אני לא יגיד שלא..
אבל אני לא רוצה אותו יותר אני בטוחה בזה.. אני רוצה רק את עומרי..
לפתע צלצל הפלא שלי..
"מאמייי" עניתי כשראיתי את שמו של עומרי מופיע על הצג..
"מה קורה יפה שלי?"
"מה קורה איתך יותר חשוב.."
"הכל טוב.. הוא שלח אותי לכמה בדיקות ובינתיים לא אמר כלום.." אמר
וברקע שמעתי את קולו של אמו 'אל תשקר לההה' היא אמרה
"למה אמא שלך אומרת שאתה משקר לי?" שאלתי
"לא לך.. היא לא מתכוונת אליי בכלל לא מדברת אליי.." אמר
"טוב.. ומתי אתה הולך לעשות את הבדיקות?" שאלתי..
"נראלי כבר מחר" אמר
"סבבה מאמי.. רוצה לבוא אליי?" שאלתי
"אני מת מעייפות מאמי.."
"אז תבוא אליי לישון.. נישן יחד אני גם עייפה.." אמרתי
"טוב.. אני עוד איזה 10 דקות אצלך.." אמר
"סבבה נסיך.. מחכה לך" אמרתי
"ביי" הוספתי וניתקנו..
"עומרי צריך לבוא" אמרתי לתום לאחר השיחה עם עומרי בטלפון
"סבבה אז אני ילך.. נדבר כבר.."
"לא רוצה לגרש אותך פשוט אני צריכה לדבר איתו.." אמרתי
"אין בעיה אני מבין אותך.. אל תדאגי" אמר
"סבבה.. ותודה מותק.." אמרתי לו עם חיוך..
"אין על מה.." אמר ויצא מהחדר..
אני נשארתי בחדרי, הדלקתי טלוויזיה ונשכבתי על המיטה
דפקו לי בדלת..
"פתוחח" אמרתי ועומרי נכנס.. הוא עמד בפתח הדלת לא נכנס..
"מה אתה עומד שם? תיכנס אמרתי לו"
הוא נכנס.. התקרב אליי ונתן לי נשיקה טעימה, ארוכה, רטובה..
"נו איך היה? מה הוא אמר?" שאלתי
"כלום.. הוא לא אמר מה זה יכול להיות כי הוא לא יודע.. אבל הוא אמר לי ללכת לעשות בדיקות דם ואח"כ אולי הוא יביא לי עוד בדיקות.."
"נקווה שהכל בסדר.." אמרתי
"הכל בסדר.. זה בטח סתם משהו.. אל תילחצי יפה שלי!" אמר
"טוב.. נראה כבר מה זה.."
"אם.. ורק אםם זה יהיה משהו חמור.. לא יודע מה.."
"חס וחלילה" אמרתי
"אבל אם זה יהיה.. אז..?" שאל
"אז.. אז מה?" שאלתי
"מה איתנו? ישתנה בינינו משהו?" שאל
"מהה פתאוםםם?? נראלךך?? אנחנו נישאר אותו דבר תמיד!! גם אחרי המוות!!" אמרתי
"מבטיחה?" שאל שוב
"מבטיחה" אמרתי וחתמתי את זה בנשיקה..
"טוב מאמי אני מזה עייפה.. אולי נלך לישון?" שאלתי
"סבבה.. אני רק יחליף בגדים.."
"לא צריך.. רק תוריד חולצה וזהו.." אמרתי
הוא הוריד את החולצה.. ונשכב לידי.. אני ירדתי למטה להביא לנו לשתות משהו..
ראיתי את אחי שם.. כל היום במטבח אבל לא משמיןןןן משהו מטורףףף
"אל תפריע לנו.. הלכנו לישון" אמרתי לו
"לישון או לעשות דברים?" שאל
"תפסיקק.. ביי" אמרתי לו ועליתי לחדרי
ראיתי את עומרי שוכב שם.. צופה בטלויזיה..
"קח את השתייה" אמרתי לו והושטתי לו את הכוס..
הוא לקח את הכוס לגם ממנה כמה לגימות.. ואז שם אותה לצד המיטה שלי
הוא הרים את ידו אני שמתי ראשי עליה.
קירבתי את פניי אליו.. הרגשתי מוגנת בין זרועותיו. היה לי כיף ככה..
סתם לא לעשות כלום ולהיות בין זרועותיו של אהובי..
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו
"אני יותר" הוא אמר תוך כדיי שהוא מדגדג אותי.. אני נורא נורא רגישה לדיגדוגים..
"דיי תפסיק" אמרתי לו
והוא נשק לי נשיקה מתוקה..
איזה חמודייי הוא..
ככה היה עוד קצת עד שנרדמנו..
יאאאאאא איזה פרקקקקקק ש.ו.ו.ה..!!! : ]]
המשךךךךך.!!!!
נעה : ]
מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשךךךך
אממ.. מה כבר אפשר להגיד..
שהפרק[?!]
מ-ע-ל-ף...
מ=ה=מ=ם..
מ.ו.ש.ל.ם..
פשוט.. ל^י^ג^ה.!!!!!!!!!!!!11...
אין אני אוהבת את הסיפור הזה....
ושלא יקרה לעומרי כלווווווווווםםםםםםםםםםם.....
אוהבת עינברו'ש
בננווותתת המון המון המוןןן תודה לכןן
שמחה שאהבת ןתפרקקקקקק
וואיי פרק 50?????????????
אני בשוקקקקק
חח
מחכה לעוד תגובוותת
אוהבת המוןןן
רותמי =]
וואואואוווו 😮
בווובההה אני השלמתי ה-כ-לללל בה' אחד הסיפוריםם!
בותקתתת אין עלייךךךךךך מוכשרתתת שלייי
כתיבהה יפהה !@#
תמשיכי דחוווווףףףףףףףףףףףףף
אוהבתת המוווניי ,
יפיתי 😊
מדהים !
מקווה שהוא לא משקר לה.
רותםםם
נשמממה
שלייי
קראתי עכשיו איזה 4 פרקים ברצף וזה היה הכיי כייף בעולם
ולמה?! כי את מוכשרתת ברמותת!!!
אני התאהבתתתי רצחח בסיפווור 😛
ובאתי לאחל לך צום קל(אם את צמה) וגמר חתימה טובה:]
ובאתי גם לבקש... אממ...
המשךךך!!
חחח
אוהבתת מללללללללללללללללללללללא
סופה :]
בננות תודה יפותתת
ממ אני עכשיו לא בבית
ואתן גם לא יודעות מה עבר עליי יום חמישי ושישי..
אני ממש ממש מצטערת שלא שמתי המשך פשוט אין לי ראש לזה בכלללללללל
אני ישים לכן המשך כשאני יוכל לכתוב..
סורי מראש אם זה יקח הרבה זמן..
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןן
רותמי שלכן =]
דברייייייייי איתייייייייייייי
רותםםםם המשךךך מאממי!!!!!!! מדהים כבר אמרתיי ??
חחחחחחחח
שניררר
תודה מאמייי
שמחה שאהבת..
ממ המך? בקרוב..
אולי אפילו מחר.. [לא מבטיחה כלום כיאני מסיימת ממש מאוחר.. ]
אוהבת המוןןן
רותמי =]